Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
- RusH_DeMoN
 - Мнения: 526
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
 - Автомобил: Vw Golf IV
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Стара Загора (sTz)
 
Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Колектора,турбо е почистено. Както и нов клапан н75,акутатора раздвижен и вакуумите са наред и отново забива ,НО не всеки път след 3200об... от какво може да е ?
			
									
									- airjohn
 - Мнения: 707
 - Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
 - Автомобил: Tiguan Elegance Night shade blue
 - Двигател: 2025 DXDB
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Настройка на актуатора? Правилност на сглобяване на геометрията?
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от airjohn на Съб 28 фев 2015 17:36, променено общо 1 път.
									
			
										
						- hip-hopotam
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Раздвижен актуатор не означава почистена геометрия ;)
			
									
										
						- RusH_DeMoN
 - Мнения: 526
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
 - Автомобил: Vw Golf IV
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Стара Загора (sTz)
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
И аз това съм написал ;)
			
									
										
						- RusH_DeMoN
 - Мнения: 526
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
 - Автомобил: Vw Golf IV
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Стара Загора (sTz)
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
airjohn написа:Настройка на актуатора? Правилност на сглобяване ба геометрията?
Как се настройва актуатора ?
- airjohn
 - Мнения: 707
 - Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
 - Автомобил: Tiguan Elegance Night shade blue
 - Двигател: 2025 DXDB
 - Местоположение: София
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Като начало трябва да се удължи лоста на актуатора и да се направят логове. Целта е исканото и действителното налягане да са равни при около средни стойности на "duty cycle" (45-50%)В преходните режими е допустим кратковременен пик на налягането.
			
									
										
						- RusH_DeMoN
 - Мнения: 526
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
 - Автомобил: Vw Golf IV
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Стара Загора (sTz)
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
В сервиза са го барали,също и егр-а  изчистен ,но колата не въври като преди .. и турбото не свири при превключване както преди .
			
									
										
						- EasEr
 - Мнения: 119
 - Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
 - Автомобил: 1990 VW GOLF 2
 - Двигател:
 - Местоположение: Ruse
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
МАП Сензор и при мен беше така 15 лева от моргата, не си струва да вземеш нов :)  
			
									
										
						
- 
				Pirinski
 - Мнения: 34
 - Регистриран на: Съб 03 яну 2015 13:39
 - Автомобил: Audi A3
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Варна
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Турбото ти не свири колега защото геометрията ти е изчистена! Аз имах същия проблем,геометрията ми задържаше и турбината свиреше като вълк в гората и след като си изчистих турбината спря да вий.
Като я чипнеш пак ше почне : )
			
									
										
						Като я чипнеш пак ше почне : )
- vlado_tonev
 - Мнения: 5497
 - Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
 - Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
 - Двигател: ALH 2000
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Pirinski написа:Турбото ти не свири колега защото геометрията ти е изчистена! Аз имах същия проблем,геометрията ми задържаше и турбината свиреше като вълк в гората и след като си изчистих турбината спря да вий.
Като я чипнеш пак ше почне : )
Може би колегата има впредвид,че не свири,тоест не разтоварва между предавките..Според мен първото,което трябва да провериш,е дали всички вакумни маркучи са наред
- 
				Pirinski
 - Мнения: 34
 - Регистриран на: Съб 03 яну 2015 13:39
 - Автомобил: Audi A3
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Варна
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Именно колега не свири защото не разтоварва! Просто след смяна на предавките геометрията е оставала в отворено положение и точно от там идва звука.
Моята беше по същия начин и 1 ден си играх 1 час да я раздвижвам от актуатора на ръка : ) турбината сега си работи добре и този звук го няма.
			
									
										
						Моята беше по същия начин и 1 ден си играх 1 час да я раздвижвам от актуатора на ръка : ) турбината сега си работи добре и този звук го няма.
- 
				unimade
 - Мнения: 20
 - Регистриран на: Вто 09 авг 2011 16:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Pleven
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Да използвам темата на колегата 
Аз съм със същия мотор AHF и влиза в авариен режим на 4 и 5 скорост при около 3000 оборота
Правих Log файлове на 8 и 10 канал и показва че дебитомера е в граници а налягането е доста високо достига 2400 mbar
Пробвах от работеща кола N75
Вакумните маркучи са проверени и е изолиран EGR-а колектора е изчистен
Актуатора се движи лесно мембраната не изпуска
Остана само геометрията на турбината да изчистя но гледам че лостчето което е свързано към актуатора се движи лесно и като запаля е прибрано в най долно положение(към актуатора) а като е изгасена колата е в другата крайност от това си мисля че се движи геометрията
Дали е за чистене геометрията че като гледам е доста разправия а пак да не се окаже напразно ?
			
									
										
						Аз съм със същия мотор AHF и влиза в авариен режим на 4 и 5 скорост при около 3000 оборота
Правих Log файлове на 8 и 10 канал и показва че дебитомера е в граници а налягането е доста високо достига 2400 mbar
Пробвах от работеща кола N75
Вакумните маркучи са проверени и е изолиран EGR-а колектора е изчистен
Актуатора се движи лесно мембраната не изпуска
Остана само геометрията на турбината да изчистя но гледам че лостчето което е свързано към актуатора се движи лесно и като запаля е прибрано в най долно положение(към актуатора) а като е изгасена колата е в другата крайност от това си мисля че се движи геометрията
Дали е за чистене геометрията че като гледам е доста разправия а пак да не се окаже напразно ?
- 
				Pirinski
 - Мнения: 34
 - Регистриран на: Съб 03 яну 2015 13:39
 - Автомобил: Audi A3
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Варна
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Ако актуатора се движи лесно на ръка то значи геометрията ти е на ред и не е за чистене.Пробвай да го раздвижеш на ръка като си под колата и гледай дали не задържа в някво междинно положение както беше моя АХФ.На 4 и 5 на 110км и 3000 обората забиваше като при теб.
Пак казвам слязох под колата и 1 час раздвижвах геометрията на ръка и колата литна и сеа нямам проблеми : )
			
									
										
						Пак казвам слязох под колата и 1 час раздвижвах геометрията на ръка и колата литна и сеа нямам проблеми : )
- RusH_DeMoN
 - Мнения: 526
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
 - Автомобил: Vw Golf IV
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Стара Загора (sTz)
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
На дълъг път дигна разхода,както и е доста мудна не е както преди .. някакви идей да не би нещо да са объркали като са чистели турбото при сглобяването му ?
			
									
										
						- 
				novatora
 - Мнения: 1066
 - Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
 - Автомобил: vw passat b5.5
 - Двигател: AVF 2001
 - Местоположение: Петрич
 - Контакти:
 
Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим
Мап сензора как е?