Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Веднага бих ти казал, че синхронизацията на валовете не е наред НО....... това е при положение ,че всичко е сглобено както трябва и всички части работят като хората. Не прочетох цялата тема отначало и не разбрах болтовете за дюзите нови ли са? Нещо подобно се случи при мен, когато сглобих моя мотор със старите болтове ( не питай защо ) двигателя обаче не гаснеше при отнемане на газта а работеше със прекъсване и изключително нервно ( не знам как да го обясня по-точно ) Но пък държеше 1,5-1,7 на борд компа
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Трябва ти Ваг-Ком, ако има някакви грешки ще се видат, най-малкото поне една синхронизация да направите пак ти трябва Ваг-Ком, за да видиш как е предварението и на къде да врътнете зъбното колело.
Сигурен ли си, че ремъка е зацепен правилно и дюзите са регулирани добре ?
Като сложиш щифта на разпределителния вал, махаш капачката на скоростната кутия, където е маховика, виж дали съвпада белега.
Сигурен ли си, че ремъка е зацепен правилно и дюзите са регулирани добре ?
Като сложиш щифта на разпределителния вал, махаш капачката на скоростната кутия, където е маховика, виж дали съвпада белега.
- алцек
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 19 юли 2014 11:43
- Автомобил: Golf-4 1.9 TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Здравейте момчета.Към hvp800 ,да поставих нови болтове,но забелязах че когато форсирам мотора на място и като отнема рязко газта двигателя след това на три четири пъти от 900 оборота отива на 1000 и тогава се успокоява.
valiosport за ремъка съм сигурен, три пъти съм проверявал,докарвам нулата на маховика на мястото и чопа влиза,слид това превъртам два пъти двигателя на ръка и всичко си е наред и чопа и нулата са си на мястото,но за дюзите не съм толкова сигурен,от канала въртях двигателя,а съседа гледаше кобиличките.Утре ще си направя стойка за индикаторния часовник и с него ще ги регулирам наново,през седмицата имам уговорка да я закарам при едно момче е да я закачи на компа и тогава ще видим за какво иде реч.
valiosport за ремъка съм сигурен, три пъти съм проверявал,докарвам нулата на маховика на мястото и чопа влиза,слид това превъртам два пъти двигателя на ръка и всичко си е наред и чопа и нулата са си на мястото,но за дюзите не съм толкова сигурен,от канала въртях двигателя,а съседа гледаше кобиличките.Утре ще си направя стойка за индикаторния часовник и с него ще ги регулирам наново,през седмицата имам уговорка да я закарам при едно момче е да я закачи на компа и тогава ще видим за какво иде реч.
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Пробвай да развъртиш шайбата на разпределителния вал ( тази най горе ) БЕЗ ДА СВАЛЯШ РЕМЪКА. Мисля ,че беше ключ 16 и разхлабваш болтовете ( в никакъв случай не отвиваш докрай ) и мърдаш шайбата наляво или надясно ( на око ) затягаш болтовете и гледаш на борд компа какви стойности дава. Всичко извън 0,5-0,7 не е добре за този мотор. ( на загрял мотор и без консумативи) По този начин ще елиминираш проблема ако е от синхронизацията на валовете и ако пипаш внимателно няма да направиш нищо на мотора. Провери ли кабелите към дюзите и буксите, много често са причина за доста главоболия
- алцек
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 19 юли 2014 11:43
- Автомобил: Golf-4 1.9 TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Благодаря колега,утре ще пробвам.Забравих да добавя,че сега не пуши толкова много както преди ремонта,като изфорсирам мотора има лек пушек,но не знам дали още угаря маслото по изпускателните тръби и ауспуха .Но повече ми прилича на недоизгоряла нафта.И понеже подлагам всичко на проверка прибрах колата в гаража изчаках един час,проверих нивото на маслото,проверих антифриза и реших да запаля,докато чукна и запали,оставих я да загрее,стигна около 80 градуса изгасих и започнаха мъките с трудното палене.
- алцек
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 19 юли 2014 11:43
- Автомобил: Golf-4 1.9 TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Здравейте момчета.Проблемите не свършват.Колата запали нормално,но като загрее и започва да пали трудно и най-лошото е че като карам и отнема газта и веднага гасне,това го прави при загрят двигател,отначало докато е студена не го прави.Цял ден бях на диагностика,и центровки проверява момчето и всички букси за лоша връзка.И интересното е че на компа не дава грешка или някакъв дефект,а дефакто го има.
- алцек
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 19 юли 2014 11:43
- Автомобил: Golf-4 1.9 TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Здравейте момчета,докарах я до кривата круша.голфа като е студен пали безупречно и върви нормално до към 70 градуса,но стигне ли 85-90 градуса и както карам като отнема газта и изключа от скорост и веднага гасне.после пали много трудно.
Първо мисля че направих грешка като поставях медните дефтунки на дюзите,не ги отвърнах,а направо от пакетчето и на дюзата.
Второ може ли главата да е пукната и като загрее двигателя и да се отваря пукнатината и да смуче въздух.
Трето ,направих и втора грешка,не проверих клапаните,може ли да има крив клапан и от там за ми прави мизерията при загрят двигател.
Първо мисля че направих грешка като поставях медните дефтунки на дюзите,не ги отвърнах,а направо от пакетчето и на дюзата.
Второ може ли главата да е пукната и като загрее двигателя и да се отваря пукнатината и да смуче въздух.
Трето ,направих и втора грешка,не проверих клапаните,може ли да има крив клапан и от там за ми прави мизерията при загрят двигател.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Дефтунките са за компресията от тях не може да смуче въздух.Да не си скъсал някой О-пръстен?На диагностиката нещо не ти ли показа?След това като я запалиш държи ли обороти?
- алцек
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 19 юли 2014 11:43
- Автомобил: Golf-4 1.9 TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Здравейте момчета,два дена разкарвах голфа повечето извънградско.И от днес колата спря да гасне и паленето се оправи. Мотора беше малко стегнат защото сменях лагери на разпределителния вал,това ми каза и момчето от диагностиката което се съмняваше в центровката която направих на двигателя.Свали демферната шайба и постави приспособлението за зацепване,но се оказа че съм се справил със центровката.Та като превърташе коляновия вал каза че мотора е малко затегнат.За сега всичко е под контрол,утре пак ще има разходки.
Искам да благодаря на всички които ми помогнаха със съвети да се справя със ремонта на двигателя,то наистина дявола не бил толкова черен колкото казват.Благодаря ви момчета.
Искам да благодаря на всички които ми помогнаха със съвети да се справя със ремонта на двигателя,то наистина дявола не бил толкова черен колкото казват.Благодаря ви момчета.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
В такъв случай при наистина стегнат двигател е възможно като загрее ДВГ стартера да не може да направи необходимите обороти,за да впръска гориво,и след като се е раздвижил вече проблема да се е оправил
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Какво стана колега, оправи ли проблема?
- алцек
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 19 юли 2014 11:43
- Автомобил: Golf-4 1.9 TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Здравейте момчета,не съм влизал доста време във форума.Проблеми със сина,голямо ходене по болници.Голфа си оправи паленето и върви добре,но има един проблем за който не знам от кога е,преди да е закупен автомобила или от белята която стана със турбото и кривите биели.Защото белята стана много скоро след като беше закупен автомобила и нямахме време да разберем бута ли масълце или не.
Та какъв е проблема,губи ми се маслото на двигателя при по интензивно каране,с по големи обороти и скорост.Карам колата със Кастрол Магнетик 5W40,дали е от маслото или от сегменти защото турбото е ново.Ако мина на 10W40 дали ще реша частично проблема ? Както знаете Голфа е 116 к.с. и е дюза помпа.
Та какъв е проблема,губи ми се маслото на двигателя при по интензивно каране,с по големи обороти и скорост.Карам колата със Кастрол Магнетик 5W40,дали е от маслото или от сегменти защото турбото е ново.Ако мина на 10W40 дали ще реша частично проблема ? Както знаете Голфа е 116 к.с. и е дюза помпа.
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Мини на качествено масло отговарящо на стандарт 505.01. Твърде възможно е кастрола да е менте, а и да не е менте, пак не е цвете за мирисане.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Кастрол Магнатек със спецификация 505.01 нали? Има няколко причини за повишен разход. Колко е първо разходът? Нека да конкретизираме това и тогава да се търси причината
Ако е наред мотор/турбо, няма течове и загуби външни, тогава се дължи на маслени депозити . Причината да се получат са: кофти масла, кратки разстояния за каране, ненавремена смяна ( ако се кара колата предимно градско, се сменя на 5-6 к.км максимум) и т.н.
Оправимо е до много голяма степен . Аз бих пробвал с флъш ( да е без разтворители !! ) и обикн. масла да си почистя двигателя, ако трябва се повтаря пак ( с нов флъш и ново евтино масло ) и след това да си налея пак каквото трябва масло и да засека как ще е .
Има една много обширна тема за маслата ( ако ти се чете ) в Субару форум
https://www.subaruclubbg.com/forum/view ... 0284d41c8d
Ако е наред мотор/турбо, няма течове и загуби външни, тогава се дължи на маслени депозити . Причината да се получат са: кофти масла, кратки разстояния за каране, ненавремена смяна ( ако се кара колата предимно градско, се сменя на 5-6 к.км максимум) и т.н.
Оправимо е до много голяма степен . Аз бих пробвал с флъш ( да е без разтворители !! ) и обикн. масла да си почистя двигателя, ако трябва се повтаря пак ( с нов флъш и ново евтино масло ) и след това да си налея пак каквото трябва масло и да засека как ще е .
Има една много обширна тема за маслата ( ако ти се чете ) в Субару форум
https://www.subaruclubbg.com/forum/view ... 0284d41c8d
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди 116 к.с. AJM помпа-дюза, крива биела
Съживявам темата с един въпрос. някой знае ли номер на болтовете на разпределителният вал и на кобилиците за AJM?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта