Привет това са показания от наскоро закупена и облсужена от мен кола нов внос
Сменени са ремъци и ролки като смяната е направена с необходимите инструменти,при диагностиката след това нещата стоят така:
Искам по компетентно мение дали е нормално и в норма ли е помпата и ако не е какво следва от тук нататък?
Голф 3 afn мнение за параметри и настройка на дизелова помп
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
прекалено голямо предварение и е дадено на помпата,поздрави ![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Трябва да е между червената и зелената линия. Синята е оптималната стойност, но за нов автомобил.
Последна промяна от radi_nrj на Вто 14 апр 2015 13:07, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1875
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
За AFN най-добре между синята и зелената, при този мотор синята е долната граница. Ако температурата на горивото не е толкова висока, ще ти е малко под зелената. Така, че най-добре не пипай нищо.
- krasitt.
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 06 юни 2009 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Добре е центровката, а горивото и останалите неща как са? Горивен филтър сменен ли е и с какъв?
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
- Автомобил: Passat 6 Variant
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: София
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Филтъра е сменен с mann,2 дни преди снимките,и сега добре ли е или не е,да я вкарвам ли под зелената линия или не?
-
- Мнения: 1875
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Ако нямаш някакви оплаквания няма нужда да се пипа, добре е!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Ето да видиш колко пипкава работа е.
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
- Автомобил: Passat 6 Variant
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: София
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
radi_nrj-
Това трява да направя като процедура за да постигна същите показания предполагам и аз,нали защото колата,двигателя и помпата от клипа не са като мойте!Ако е само за ориентир как трябва да изглежда графикат а,те разбрах много добре!Благодяря.
Това трява да направя като процедура за да постигна същите показания предполагам и аз,нали защото колата,двигателя и помпата от клипа не са като мойте!Ако е само за ориентир как трябва да изглежда графикат а,те разбрах много добре!Благодяря.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Видеото е за ориентир. Макар и мотора да е друг пак ползва Bosch VP37 помпа, нещата ще са сходни.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
само че на афн се мести самата помпа а не колелото на помпата
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Първо нагласяш центровката с въртене на помпата да е с тайминг в диапазона 55-60 на загряла кола, после милиграмите от главата на помпата сс леко почукване напред или назад да станат около 3,4-3,6 и си ОК ![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Аз бих направил центровката между синята и зелената. А милиграмите бих направил 2,4-2,6.
Дано съм ти бил полезен :)
Дано съм ти бил полезен :)
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
Значи строго индивидуално е за всяка кола. Точен модел няма. Моите и 1З и AFN-a съм ги пробвал на 2.4-2.6 и не вървят добре. Някак си като спънати са. Затова при мен са на 3.4-3.6 и съм доволен и от разход и от студено палене зимата и т.н.
Така че, колегата сам да прецени как ще е по добре за него![dontknow :dontknow](./images/smilies/dontknow.gif)
Така че, колегата сам да прецени как ще е по добре за него
![dontknow :dontknow](./images/smilies/dontknow.gif)
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова
samo ra4na na zavoite написа:А милиграмите бих направил 2,4-2,6.
Може да почне кофти да притриса . Под 3.2 не е желателно да е . А за паленето студена, на инат направих милиграмите на моя кола 6.1 6,2 някъде на загряла кола, ей тъй да видя дали аджеба ще имам затруднения с паленето зимата ( както твърдят някои колеги ) . Ами не, нямах и грам проблем , както и никакви прекъсвания и т.н. . Но се поспъна колата малко ( то се знаеше разбира се ) , но проблеми с паленето нямах и сега няма , още не съм я върнал на 4.0 ( толкова беше преди ) . И не се е вдигнал разхода ми , уж като били милиграмите около 3.5 била най-икономична,в моя случай с 6.2 не ми се е качил разхода стила ми е един и същ на карането
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта