Голф 3 afn мнение за параметри и настройка на дизелова помп

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
svjokera
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
Автомобил: Passat 6 Variant
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: София

Голф 3 afn мнение за параметри и настройка на дизелова помп

Мнениеот svjokera » Пон 13 апр 2015 8:43


Привет това са показания от наскоро закупена и облсужена от мен кола нов внос
Сменени са ремъци и ролки като смяната е направена с необходимите инструменти,при диагностиката след това нещата стоят така:
Искам по компетентно мение дали е нормално и в норма ли е помпата и ако не е какво следва от тук нататък?
Прикачени файлове
помпа1.jpg
помпа2.jpg
помпа3.jpg




lubopa4kata
Мнения: 415
Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lom

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот lubopa4kata » Пон 13 апр 2015 9:37


прекалено голямо предварение и е дадено на помпата,поздрави :th_up


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот radi_nrj » Пон 13 апр 2015 18:06


Трябва да е между червената и зелената линия. Синята е оптималната стойност, но за нов автомобил.

Последна промяна от radi_nrj на Вто 14 апр 2015 13:07, променено общо 1 път.


Zinoto
Мнения: 1875
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот Zinoto » Пон 13 апр 2015 18:11


За AFN най-добре между синята и зелената, при този мотор синята е долната граница. Ако температурата на горивото не е толкова висока, ще ти е малко под зелената. Така, че най-добре не пипай нищо.


Потребителски аватар
krasitt.
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 06 юни 2009 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот krasitt. » Пон 13 апр 2015 20:50


Добре е центровката, а горивото и останалите неща как са? Горивен филтър сменен ли е и с какъв?


svjokera
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
Автомобил: Passat 6 Variant
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: София

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот svjokera » Вто 14 апр 2015 8:27


Филтъра е сменен с mann,2 дни преди снимките,и сега добре ли е или не е,да я вкарвам ли под зелената линия или не?


Zinoto
Мнения: 1875
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот Zinoto » Вто 14 апр 2015 9:18


Ако нямаш някакви оплаквания няма нужда да се пипа, добре е!


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот radi_nrj » Вто 14 апр 2015 13:12


Ето да видиш колко пипкава работа е.


svjokera
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
Автомобил: Passat 6 Variant
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: София

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот svjokera » Вто 14 апр 2015 13:20


radi_nrj-
Това трява да направя като процедура за да постигна същите показания предполагам и аз,нали защото колата,двигателя и помпата от клипа не са като мойте!Ако е само за ориентир как трябва да изглежда графикат а,те разбрах много добре!Благодяря.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот radi_nrj » Вто 14 апр 2015 14:29


Видеото е за ориентир. Макар и мотора да е друг пак ползва Bosch VP37 помпа, нещата ще са сходни.


cecko gt
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
Автомобил: vw golf 4
Двигател: AHF
Местоположение: Пирдоп

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот cecko gt » Вто 14 апр 2015 15:48


само че на афн се мести самата помпа а не колелото на помпата


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот drago_tr » Вто 14 апр 2015 21:19


Първо нагласяш центровката с въртене на помпата да е с тайминг в диапазона 55-60 на загряла кола, после милиграмите от главата на помпата сс леко почукване напред или назад да станат около 3,4-3,6 и си ОК :th_up


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Чет 16 апр 2015 17:42


Аз бих направил центровката между синята и зелената. А милиграмите бих направил 2,4-2,6.

Дано съм ти бил полезен :)


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот drago_tr » Чет 16 апр 2015 20:31


Значи строго индивидуално е за всяка кола. Точен модел няма. Моите и 1З и AFN-a съм ги пробвал на 2.4-2.6 и не вървят добре. Някак си като спънати са. Затова при мен са на 3.4-3.6 и съм доволен и от разход и от студено палене зимата и т.н.
Така че, колегата сам да прецени как ще е по добре за него :dontknow


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8456
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 afn мнемие за параметри и настройка на дизелова

Мнениеот samo_pechka » Чет 16 апр 2015 21:27


samo ra4na na zavoite написа:А милиграмите бих направил 2,4-2,6.

Може да почне кофти да притриса . Под 3.2 не е желателно да е . А за паленето студена, на инат направих милиграмите на моя кола 6.1 6,2 някъде на загряла кола, ей тъй да видя дали аджеба ще имам затруднения с паленето зимата ( както твърдят някои колеги ) . Ами не, нямах и грам проблем , както и никакви прекъсвания и т.н. . Но се поспъна колата малко ( то се знаеше разбира се ) , но проблеми с паленето нямах и сега няма , още не съм я върнал на 4.0 ( толкова беше преди ) . И не се е вдигнал разхода ми , уж като били милиграмите около 3.5 била най-икономична,в моя случай с 6.2 не ми се е качил разхода стила ми е един и същ на карането



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта