Привет колеги,
на тръгване днес ми светна Check-Engine на таблото.
Колата е пасат б7 2.0 177 коне.
Някакви идеи, как и дали може да се оправи?
Ето грешката:
Sunday,31,March,2019,18:26:41:39744
VCDS Version: Release 17.1.3 (x64) Running on Windows 10 x64
http://www.Ross-Tech.com
Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 NT HW: 03L 907 309 AE
Component and/or Version: R4 2.0l TDI H25 9980
Software Coding: 001D0012042401080000
Work Shop Code: WSC 00101 470 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NT 003008 (VW46)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NT.rod
VCID: 091E4666A8A20209BE-805C
1 Fault Found:
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [175] - Malfunction
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 266431 km
Date: 2084.14.08
Time: 15:01:15
Engine speed: 2049.00 /min
Normed load value: 42.7 %
Vehicle speed: 104 km/h
Coolant temperature: 79 °C
Intake air temperature: 22 °C
Ambient air pressure: 920 mbar
Voltage terminal 30: 14.860 V
Unlearning counter according OBD: 40
Air mass: actual value (mg/stroke): 592.5 mg/stroke
EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation: 15.00 %
EGR solenoid valve: actual value: 97.06 %
EGR valve: offset closed: 0.28 %
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 0: 00000000
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 16: 00000011
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 24: 00110111
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 8: 00000111
High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1080.0 mV
Readiness: 1 1 0 0 0
Благодаря, на отзовалите се колеги.
Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)
Сменяваш ЕГР-а и се решава проблема, всичко друго е отлагане на смяната за определено време.
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)
Ники привет,
отдавна не съм те тормозил :)
Я ми драсни една цена на лични колко ще излезне смяната му и труда при тебе.
ВИН: WVWZZZ3CZCE098405
Двг: CFG213826
отдавна не съм те тормозил :)
Я ми драсни една цена на лични колко ще излезне смяната му и труда при тебе.
ВИН: WVWZZZ3CZCE098405
Двг: CFG213826
Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)
неприятния момент при теб, е че ЕГР-а е комплект с охладителя и цената му в алтернативен вариант е между 450-550лв оригинален е малко над 800лв, Моя е сменен преди да купя колата заради протекъл охладител, което се случва често между другото. Ако имах стария щях да ти го подаря да си ползваш ЕГР докато му е писано. Чувал съм са софтуерно изолиране на EGR , което обаче си има и плюсове и минуси, като за мен минусите са повече... Двигателя без ЕГР е малко по-"рязък", загрява по-бавно, възможно е да харчи пренебрежимо по-малко.
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)
Еха, сериозна сума но ако се стигне до там... :(
Ще пробвам първо с почистване да видим дали ще стане, щото след като изчистих грешката с ВАГ-а, не е светнала отново, но пак и не съм карал много.
Щом е там ЕГР-а, то немеца го е предвидил ;) няма нужда от махане или каквото и да е др. намеса :)
По добро от оригиналното няма, според мен.
Благодарско, всепак.
Ще пробвам първо с почистване да видим дали ще стане, щото след като изчистих грешката с ВАГ-а, не е светнала отново, но пак и не съм карал много.
Щом е там ЕГР-а, то немеца го е предвидил ;) няма нужда от махане или каквото и да е др. намеса :)
По добро от оригиналното няма, според мен.
Благодарско, всепак.
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)
В нета има доста добри доказателства че с работещ ЕГР мотора загрява по-бавно. Плюсове за мен няма - само минуси.
При неработещ ЕГР влиза повече кислород, което е краткото обяснение за бързото загряване. Не си мислете че охладителя му помага за по бързо загряване. Той не напразно е наречен охладител, за да намаля температурата на входящите газове към мотора.
Доказано е и още че при неработещ ЕГР, ДПФ се запушва в пъти помалко
Изводите всеки да си ги прави. Аз от давна съм се убедил в доказаното от други, че е така. На всяка кола първо махам ЕГР и охладителя, а ДПФ според състоянието му.
При неработещ ЕГР влиза повече кислород, което е краткото обяснение за бързото загряване. Не си мислете че охладителя му помага за по бързо загряване. Той не напразно е наречен охладител, за да намаля температурата на входящите газове към мотора.
Доказано е и още че при неработещ ЕГР, ДПФ се запушва в пъти помалко
Изводите всеки да си ги прави. Аз от давна съм се убедил в доказаното от други, че е така. На всяка кола първо махам ЕГР и охладителя, а ДПФ според състоянието му.
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)
Привет колеги,
Някой да ме насочи към майстор от София, който да почисти ЕГР-а на колата ми?
Ако има колега който го е чистил досега да сподели, мнение ако може.
Мнение за ЕГР, втора употреба?
Благодаря.
Някой да ме насочи към майстор от София, който да почисти ЕГР-а на колата ми?
Ако има колега който го е чистил досега да сподели, мнение ако може.
Мнение за ЕГР, втора употреба?
Благодаря.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта