Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)

Мнениеот bobi_robi » Нед 31 мар 2019 18:39


Привет колеги,
на тръгване днес ми светна Check-Engine на таблото.
Колата е пасат б7 2.0 177 коне.
Някакви идеи, как и дали може да се оправи?
Ето грешката:

Sunday,31,March,2019,18:26:41:39744
VCDS Version: Release 17.1.3 (x64) Running on Windows 10 x64
http://www.Ross-Tech.com

Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 NT HW: 03L 907 309 AE
Component and/or Version: R4 2.0l TDI H25 9980
Software Coding: 001D0012042401080000
Work Shop Code: WSC 00101 470 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NT 003008 (VW46)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NT.rod
VCID: 091E4666A8A20209BE-805C
1 Fault Found:

4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [175] - Malfunction
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 266431 km
Date: 2084.14.08
Time: 15:01:15

Engine speed: 2049.00 /min
Normed load value: 42.7 %
Vehicle speed: 104 km/h
Coolant temperature: 79 °C
Intake air temperature: 22 °C
Ambient air pressure: 920 mbar
Voltage terminal 30: 14.860 V
Unlearning counter according OBD: 40
Air mass: actual value (mg/stroke): 592.5 mg/stroke
EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation: 15.00 %
EGR solenoid valve: actual value: 97.06 %
EGR valve: offset closed: 0.28 %
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 0: 00000000
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 16: 00000011
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 24: 00110111
Actuator for high pressure EGR: status-Bit 8: 00000111
High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1080.0 mV


Readiness: 1 1 0 0 0


Благодаря, на отзовалите се колеги.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)

Мнениеот °niksi° » Нед 31 мар 2019 23:17


Сменяваш ЕГР-а и се решава проблема, всичко друго е отлагане на смяната за определено време.


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)

Мнениеот bobi_robi » Пон 01 апр 2019 11:49


Ники привет,
отдавна не съм те тормозил :)
Я ми драсни една цена на лични колко ще излезне смяната му и труда при тебе.

ВИН: WVWZZZ3CZCE098405
Двг: CFG213826


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6256
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 01 апр 2019 13:44


неприятния момент при теб, е че ЕГР-а е комплект с охладителя и цената му в алтернативен вариант е между 450-550лв оригинален е малко над 800лв, Моя е сменен преди да купя колата заради протекъл охладител, което се случва често между другото. Ако имах стария щях да ти го подаря да си ползваш ЕГР докато му е писано. Чувал съм са софтуерно изолиране на EGR , което обаче си има и плюсове и минуси, като за мен минусите са повече... Двигателя без ЕГР е малко по-"рязък", загрява по-бавно, възможно е да харчи пренебрежимо по-малко.


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)

Мнениеот bobi_robi » Пон 01 апр 2019 14:11


Еха, сериозна сума но ако се стигне до там... :(
Ще пробвам първо с почистване да видим дали ще стане, щото след като изчистих грешката с ВАГ-а, не е светнала отново, но пак и не съм карал много.
Щом е там ЕГР-а, то немеца го е предвидил ;) няма нужда от махане или каквото и да е др. намеса :)
По добро от оригиналното няма, според мен.
Благодарско, всепак.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)

Мнениеот Andonov » Пон 01 апр 2019 14:15


В нета има доста добри доказателства че с работещ ЕГР мотора загрява по-бавно. Плюсове за мен няма - само минуси.
При неработещ ЕГР влиза повече кислород, което е краткото обяснение за бързото загряване. Не си мислете че охладителя му помага за по бързо загряване. Той не напразно е наречен охладител, за да намаля температурата на входящите газове към мотора.
Доказано е и още че при неработещ ЕГР, ДПФ се запушва в пъти помалко
Изводите всеки да си ги прави. Аз от давна съм се убедил в доказаното от други, че е така. На всяка кола първо махам ЕГР и охладителя, а ДПФ според състоянието му.


Потребителски аватар
bobi_robi
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
Автомобил: Passat Б8
Двигател: DFHA 2021
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат В7 2.0 tdi 177 к.с. CFGC - Грешка - 4891 - EGR Valve (N18)

Мнениеот bobi_robi » Съб 20 апр 2019 17:56


Привет колеги,
Някой да ме насочи към майстор от София, който да почисти ЕГР-а на колата ми?

Ако има колега който го е чистил досега да сподели, мнение ако може.

Мнение за ЕГР, втора употреба?

Благодаря.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта