Здравейте,колеги
колата е голф 4 ахф мотор и след доста четене из темите не открих проблем като моя,ако е писано и не съм го открил,моля да ме извените.
Та проблема е следния..купих колата Октомври 2014 и естествено в началото всичко ми изглеждаше добре-колата е чипосана в Германия,смея да твърдя доста кадърно,карал съм и други 110-ки с чип,но тази определено вървеше доста по-добре. 2 месеца след покупката започнаха и проблемите..както си карах по магистралата със 100 зад един камион,решавам да го изпреваря,но колата не ускорява. Спрях на следващата отбивка,започнах да форсирам и установих,че турбото не работи. Палих,гасих и все така..накрая откачих акумулатора за 15-20мин. запалих след това и всичко беше нормално. След като се прибрах отидох при моя монтьор да я закачим все пак да видим има ли записани грешки,излезе Н75 и мап сензор,изтри грешките и се разбрахме направи ли пак така,директно при него да видим какво се случва. След около месец,пак при едно пътуване турбото спря да работи,но бях доста далеч и се прибрах след 2 дни с все още не работещо турбо и веднага при моя майстор. Закачи я на Ваг ком,но този път нямаше никакви записани грешки. Все пак се съмнявахме за Н75 и след елиминирането му и връзването на вакумите по някакъв си негов начин турбото заработи и ме прати за нов клапан. Сменихме го и всичко беше наред - започнах да чувам много по-осезаемо турбото,(нещо което и след премахване на катализатора и изцяло права генерация не се случваше) чувах прекрасния звук при разтоварването му,но от вчера забелазвам,че има доста осезаем спад в мощността. Давам ви пример как беше колата в началото- карам си на втора на 1300-400 оборота,натискам педала на газта до доло и тази кола просто изкарваше цялата 2-ра и доста от трета с пилене на гуми а съм с чисто нови гуми Toyo,които имат досто добро сцепление по принцип. В момента при същото натискане на 2-ра просто превърта леко гуми и започва да ускорява,но доста по-мудно и с много по-слаба тяга. Давам този пример,защото за мен е явен тест за моментното състояние на колата. Отделно от това при каране на 5-та с около 100 и опит да ускоря бързо,колата пак е доста мудна,на по-ниски предавки е една идея по-добре,но със сигурност не е старото вървене. Днес бях пак на диагностика и не излязоха никакви грешки и реших да се допитам до вас с идеи какво да гледам. Вакуми и маркучи на турбото са прегледани и са здрави,но ми направи впечатление,че в черно-бялото клапанче на вакумите има масло и въздух пропуска и в двете посоки,което не мисля,че е нормално,поправете ме ако греша. Въпроса ми тук е 1-во на какво се дължи маслото в него ,2-ро нормално ли е да пуска въздух и в двете посоки и има ли връзка ако то е прецакано с проблема(макар че и преди забелязах,че има масло вътре но тогава колата си вървеше идеално) Съмненията ми са за мап сензор или евентуално дебитомер,калпав Н75?(въпреки,че Ваг-а не ги хвана за проблемни)..не знам на прав път ли съм. Извинявам се за безкрайно дългия роман,но исках да обясня всичко подробно,с надеждата да помогне за диагностицирането на проблема. Помагайте,че два дни луднах с тази внезапна загуба на мощност. Благодаря ви предварително!
Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
http://new.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=346120 виж тая тема дали ти върши някаква работа
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Мерси,колега прочетох темата,но при мен геометрията е добре,не забива,просто е мудна
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Имах предвид клапана за обратно налягане, който е върху горивния филтър. Това е основния проблем в темата, не геометрията 

Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Той добре е сменен, ама читав ли е? Аз имах едно приключение със "чисто нов" клапан от Евро07........ А дебитомера какво казва на диагностика, колко единици държи? но от него колата ще е само мудна без да влиза в авариен режим
Това ме навява на мисълта, че колата ти може да има повече от един проблем

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Прегледайте вакумите с вакуум метър !!!
Може актуатора да се ебава.
Направете логове,писано е как.
Геометрията може да е позадръстена.
Черно белият клапан не го мисли,не е от него.

Може актуатора да се ебава.
Направете логове,писано е как.
Геометрията може да е позадръстена.
Черно белият клапан не го мисли,не е от него.
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Колата е само мудна,не забива,не влиза в авариен режим. За дебитомера и аз попитах монтьора,казва ми не,ако беше той щеше да излезе като грешка... точно ме отсвири(от маса го вдигнах) а за вакумите си го мислих и аз,но явно трябва да намеря по-читав майстор,което в Ямбол е доста трудно!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
За дебитомера излизат ниски стойности, чак грешка...Но виж при теб може да има ЕГР останал не напълно затворен примерно ( мех. повреда )
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Щом нямаш грешки само със логове ще хванеш най-бързо къде е проблема другото са догатки. Направи логове и ги качи тук колегите от форума да ги коментират.
- danielstoqnov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110 +
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Колега иди при някой който наистина разбира от работата си,виж как стоят нещата с компютъра какви са настройките на софтуера и налягането на турбината,колата си я взел бегачка може да е била много надута и ако си я карал само сопи да и се радваш може нещо да е дало фира. 

Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Разбрал съм се за утре с мой приятел да направим логове,че не съм много запознат с Ваг ком-а и ще ги кача тук да видим какво се случва. Днес забелязах,че в ниските колата се държи добре,след 3000оборота всякаш всичко свършва..ускорява,но доста мудно. Струва ми се и че припушва повечко от преди..
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Огледай и за спукан маркуч.
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
Уж огледах вакуми,маркучи и всичко е здраво,но ще го направя отново
Re: Голф 4 AHF загуби мощност изведнъж
mirkoslav написа:Разбрал съм се за утре с мой приятел да направим логове,че не съм много запознат с Ваг ком-а и ще ги кача тук да видим какво се случва. Днес забелязах,че в ниските колата се държи добре,след 3000оборота всякаш всичко свършва..ускорява,но доста мудно. Струва ми се и че припушва повечко от преди..
Все повече ми заприличва на дебитомер или недостиг на гориво ..... А при спукан маркуч едва ли характерното "съскане" е останало незабелязано, но винаги може да ги оглеждаш пак и пак

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта