Здравейте колеги, използвах търсачката преди да пиша, намерих теми свързани с моя проблем, но така или иначе не разбрах как да го остраня. Отдавна ми мига на таблото индикацията за подгревните свещи, направих диагностика и ми излиза тази грешка: Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached --- Intermittent
Ето това са резултатите на първи, четвърти и пети канал:
Вие какво ще ме посъветвате колеги ?
ПС: колата си върви нормално, даже е доста пъргава, не забива т.е няма никакви проблеми с вървенето и разхода...
Благодаря ви предварително.
Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Ако не се трие, трябва да се отвори помпата и да се коригира дозатора, ако се трие и не излиза пак няма нужда да се прави нищо. Виж си и центровката, че май не и стига предварението.
- Enigma07
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
- Автомобил: VW Jetta mk5 2008
- Двигател: BMM
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Не се трие и да се трие, веднага пак се появява. За каква центровка става дума колега, че не ми е ясно много. Да добавя, че преди време помпата леко сълзеше при първия старт за около 10-15 секунди и след това нямаше проблеми, може ли от това да е проблема ?
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
колега кажи от каде си за да може да те насочат къде да отидеш и да ти оправят колата ако си от софийска област ми пиши на лично
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Наистина отиди при някой, който разбира, да ти оправи центровката на ГНП-то. И аз мисля, че иска предварение. Ако още тече, трябва да се отстрани и теча и тогава виж дали ще ти дава пак грешката.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
проблема не е от теча трябва да се премести дозатора както каза колегата Zinoto и след това отново да се настроят милиграмите на празен ход и да се регулира предварението защото е малко
- Enigma07
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
- Автомобил: VW Jetta mk5 2008
- Двигател: BMM
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Засега не тече, но като запаля, когато мотора е студен почва да тресе, не е много ама не и малко, после след минута се оправя. А предварението механично ли се настройва или софтуерно ? От Кърджали съм, ако някой знае добър сервиз нека да ме упъти :)
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Може и да е повечко аванс...
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
не е от аванса не подвеждай колегата
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Не го подвеждам.Почти съм сигурен че колата е на прекалено голям аванс.
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Ако имаш ваг ком,охлабваш помпата и правиш hammer mod-а.
Стандартно колата излиза на 3.8-4.0 милиграма.
Сега ще ти дам и линк как се прави,трябвати ваг ком и шестограми и там за секретният болт на помпата ако не са го премахнали!
http://www.myturbodiesel.com/wiki/injection-quantity-adjustment-fuel-pump-hammer-mod/
Стандартно колата излиза на 3.8-4.0 милиграма.
Сега ще ти дам и линк как се прави,трябвати ваг ком и шестограми и там за секретният болт на помпата ако не са го премахнали!
http://www.myturbodiesel.com/wiki/injection-quantity-adjustment-fuel-pump-hammer-mod/
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
и това няма да помогне
- Enigma07
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
- Автомобил: VW Jetta mk5 2008
- Двигател: BMM
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Колеги, имам вак-ком, ако ще стане само с програмата може би ще се справя, но да ви кажа честно, ако трябва да пипам някои болтове по помпата най-вероятно няма да мога...
Страх ме е да пипам помпата, мисля че лесно може да прецакам нещо.
Ако е повечко аванса има ли шанс да се коригира само софтуерно ?
Страх ме е да пипам помпата, мисля че лесно може да прецакам нещо.
Ако е повечко аванса има ли шанс да се коригира само софтуерно ?
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Колега,Zinoto ти каза какъв е проблема много си далече иначе ще ти реша проблема трябва да се регулира палеца вътре в помпата и после да се настроят милиграмите на празен ход а също да се коригира и аванса.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Да, без да се пипат болтове и без опит... мисля, че в Асеновград имаше колега от форума, който би могъл да я регулира или ако имаш път към някъде може да отвориш и отделна тема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 181 госта