Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
- Enigma07
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
- Автомобил: VW Jetta mk5 2008
- Двигател: BMM
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Колеги, обиколих няколко майстора и почти всички са на общо мнение : "щом върви карай така, докато те остави на пътя" :D Hammer mod-а ще помогне ли или не ? А с програмата кои стойности как да променям? Май сам ще се опитам да реша проблема...
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
За хамър мода,се гледа на 15-ти канал.
Там виж милиграмите колко са!
Там виж милиграмите колко са!
- Enigma07
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
- Автомобил: VW Jetta mk5 2008
- Двигател: BMM
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Има ли значение дали мотора е студен или загрят ?
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Каквито и настройки по двигателя да се правят винаги е на загрят мотор
Последна промяна от hvp800 на Нед 15 яну 2017 15:29, променено общо 1 път.
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
На загрят естественно!
- Enigma07
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
- Автомобил: VW Jetta mk5 2008
- Двигател: BMM
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Здравейте колеги, малко ъпдейт по темата.
Отстранихме теча, направиха ми центровка, обаче грешката (Quantity Adjuster.....) пак се появява и продължава да мига
индикацията за подгревните свещи. След престой (1 ден) колата пали трудно и като запали, работи неравномерно около 5 минути. Като гледам оборотомера не играяат оборотите, обаче се усеща неравномерната работа на мотора. Може ли причината да е центровката на помпата ? Да отбележа, че този проблем го имаше и преди ремонта, обаче сега положението е доста по зле. Във вървежа на колата няма проблеми, както си беше, така си е и сега.
Благодаря ви за вниманието
Отстранихме теча, направиха ми центровка, обаче грешката (Quantity Adjuster.....) пак се появява и продължава да мига
индикацията за подгревните свещи. След престой (1 ден) колата пали трудно и като запали, работи неравномерно около 5 минути. Като гледам оборотомера не играяат оборотите, обаче се усеща неравномерната работа на мотора. Може ли причината да е центровката на помпата ? Да отбележа, че този проблем го имаше и преди ремонта, обаче сега положението е доста по зле. Във вървежа на колата няма проблеми, както си беше, така си е и сега.
Благодаря ви за вниманието
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Колега,не разбирам много но от опит знам не се заигравай с помпи,центровки и т.н.,ако не си абсолютно сигурен какво правиш.Накрая да не се получи -маса разходи за проба-грешка без резултат.Според мен рискувай някое и друго кило гориво ,потърси някой добър майстор през форума в Пловдив ,София...където ти е горе -долу по-близо и за един ден колата ти би трябвало да е готова.Според мен губиш и време и пари в момента.Не може всички от всичко да разбираме и няма нищо срамно в това.Успех.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Помпата е за центровка, не са ти правили центровка. Още малко като застудее и няма да пали. За тази грешка трябва да се отвори помпата отгоре, сигурно са бутали без да знаят какво правят.
- Enigma07
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
- Автомобил: VW Jetta mk5 2008
- Двигател: BMM
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Благодаря ви колеги за отговорите :)
Колега Zinoto, само да те питам: тази грешка ли е виновника за неравномерната работа на мотора ? А каква центровка й трябва ?
Не знам дали ще се справям. Някои майстори едно оправят друго развалят, затова първо искам да се опитам сам.
Колега Zinoto, само да те питам: тази грешка ли е виновника за неравномерната работа на мотора ? А каква центровка й трябва ?
Не знам дали ще се справям. Някои майстори едно оправят друго развалят, затова първо искам да се опитам сам.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Според мен е и заради двете. Центровката ти трябва да е около средата между синята и зелената линия.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Центровката не е направена и милиграмите трябва да се барнат малко. Кажи къде прави теча, какъв тече имало и някой отварял ли е капачето на помпата? И ако да, кой?
- Enigma07
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
- Автомобил: VW Jetta mk5 2008
- Двигател: BMM
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Течеше отгоре и отдолу, казаха ми, че е заминал и някакъв семеринг. Свалиха помпата и смениха уплътненията, също отвориха и капачето отгоре, защото там е бил виновният датчик за тази грешка(quantity adjuster...). Уж го смениха, но без резултат.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
И не ми отговори, кой го прави? :)
Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП
Виж ключето за стоп машинката, при мен не даваше добър контакт веригата към компютъра. А другата верига - към лампата на стопа се беше в ред. Като го почистих и монтирах обратно - повече не светна алармата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта