Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Enigma07
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
Автомобил: VW Jetta mk5 2008
Двигател: BMM

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Enigma07 » Нед 21 юни 2015 17:18


Колеги, обиколих няколко майстора и почти всички са на общо мнение : "щом върви карай така, докато те остави на пътя" :D Hammer mod-а ще помогне ли или не ? А с програмата кои стойности как да променям? Май сам ще се опитам да реша проблема...




Потребителски аватар
niko_2317
Мнения: 244
Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот niko_2317 » Нед 21 юни 2015 17:44


За хамър мода,се гледа на 15-ти канал. :th_up
Там виж милиграмите колко са!


Потребителски аватар
Enigma07
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
Автомобил: VW Jetta mk5 2008
Двигател: BMM

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Enigma07 » Нед 21 юни 2015 18:27


Има ли значение дали мотора е студен или загрят ?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот hvp800 » Нед 21 юни 2015 18:51


Каквито и настройки по двигателя да се правят винаги е на загрят мотор :a045

Последна промяна от hvp800 на Нед 15 яну 2017 15:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niko_2317
Мнения: 244
Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот niko_2317 » Нед 21 юни 2015 21:15


На загрят естественно!


Потребителски аватар
Enigma07
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
Автомобил: VW Jetta mk5 2008
Двигател: BMM

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Enigma07 » Сря 14 окт 2015 15:06


Здравейте колеги, малко ъпдейт по темата.
Отстранихме теча, направиха ми центровка, обаче грешката (Quantity Adjuster.....) пак се появява и продължава да мига
индикацията за подгревните свещи. След престой (1 ден) колата пали трудно и като запали, работи неравномерно около 5 минути. Като гледам оборотомера не играяат оборотите, обаче се усеща неравномерната работа на мотора. Може ли причината да е центровката на помпата ? Да отбележа, че този проблем го имаше и преди ремонта, обаче сега положението е доста по зле. :gruebel Във вървежа на колата няма проблеми, както си беше, така си е и сега.

1.jpg


2.jpg


3.jpg
тука жълтата чертичка постоянно мърда между 10 и 20.


Благодаря ви за вниманието :love.vwclub


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот gergeto » Сря 14 окт 2015 15:25


Колега,не разбирам много но от опит знам не се заигравай с помпи,центровки и т.н.,ако не си абсолютно сигурен какво правиш.Накрая да не се получи -маса разходи за проба-грешка без резултат.Според мен рискувай някое и друго кило гориво ,потърси някой добър майстор през форума в Пловдив ,София...където ти е горе -долу по-близо и за един ден колата ти би трябвало да е готова.Според мен губиш и време и пари в момента.Не може всички от всичко да разбираме и няма нищо срамно в това.Успех. :th_up


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Zinoto » Сря 14 окт 2015 17:54


Помпата е за центровка, не са ти правили центровка. Още малко като застудее и няма да пали. За тази грешка трябва да се отвори помпата отгоре, сигурно са бутали без да знаят какво правят.


Потребителски аватар
Enigma07
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
Автомобил: VW Jetta mk5 2008
Двигател: BMM

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Enigma07 » Сря 14 окт 2015 18:31


Благодаря ви колеги за отговорите :)
Колега Zinoto, само да те питам: тази грешка ли е виновника за неравномерната работа на мотора ? А каква центровка й трябва ?
Не знам дали ще се справям. Някои майстори едно оправят друго развалят, затова първо искам да се опитам сам.


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Zinoto » Чет 15 окт 2015 7:24


Според мен е и заради двете. Центровката ти трябва да е около средата между синята и зелената линия.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Spas » Чет 15 окт 2015 9:24


Центровката не е направена и милиграмите трябва да се барнат малко. Кажи къде прави теча, какъв тече имало и някой отварял ли е капачето на помпата? И ако да, кой?


Потребителски аватар
Enigma07
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
Автомобил: VW Jetta mk5 2008
Двигател: BMM

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Enigma07 » Чет 15 окт 2015 12:31


Течеше отгоре и отдолу, казаха ми, че е заминал и някакъв семеринг. Свалиха помпата и смениха уплътненията, също отвориха и капачето отгоре, защото там е бил виновният датчик за тази грешка(quantity adjuster...). Уж го смениха, но без резултат.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Spas » Пет 16 окт 2015 8:28


И не ми отговори, кой го прави? :)


rebu
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 11 юни 2008 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот rebu » Съб 17 окт 2015 12:12


Виж ключето за стоп машинката, при мен не даваше добър контакт веригата към компютъра. А другата верига - към лампата на стопа се беше в ред. Като го почистих и монтирах обратно - повече не светна алармата. :smile


Амко
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 20 юни 2016 18:49
Автомобил: golf 4
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 ТДИ (AHF) - проблем с ГНП

Мнениеот Амко » Пон 20 юни 2016 22:39


Проблема решен ли е с гнп -то колега



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта