


Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Здравейте колеги нов съм във форума,въпросния автомобил скоро го купих и четох някои теми свързани с не вървенето и като за начало му демонтирах катализатора след което се усети леко подобрение,но въпреки това не е това което трябва да е като вървене.След 1800 до 2800 оборота се усеща как започва да дърпа по осезаемо,но след това се усеща нещо като забиване или спиране на турбината като чист дизел с две думи спира да се изстрелва във високите обороти.Въпроса ми е някой от вас дали се е сблъсквал с подобен проблем?
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Колата ти,най-вероятно влиза в авариен режим за това високите ги няма никакви! Има много писано по темата.. Зацапана геометрия,клапан Н75,вакум маркучи, задръстен всмук. колектор и т.н. Виж си ги тия неща,преди да се е 'изкихала' турбината.
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Ще ги проверя тези неща и ще пиша каква е била причината като я открия.
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Въпросният клапан Н-75 около кутията на въздушния филтър ли се намира,четох теми за отваряне и почистване на клапана,възможно ли е или ще го съсипя ако го отворя.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
На мен аналогичния клапан ми е до сервото на спирачките. До въздушния филтър е друг. За разглобяването, зависи от сръчността, но стигни до него само ако няма какво друго.
ПП Моят мотор е 1Z.
ПП Моят мотор е 1Z.
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Първо ще започна от вакумите,маркучите са с оплетка и мисля да ги изхвърля,после ще сменя горивният филтър заедно с въздушния поне така мисля.
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Н75 е клапана в който влизат трите вакум маркуча,за които говориш! Не си играй да го чистиш..
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Здравейте колеги проблема с не вървенето е решен,днес смених горивният и въздушния филтър,почистих всмукателните тръби и егр клапана(не съм го запушвал) и колата се оправи сега върви доста добре,не че няма какво още да се иска но няма нищо общо с преди,благодаря Ви за отзивчивостта и много безаварийни километри на всички.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Тук малко позапушено,там малко задръстено и ето ти спад в мощността. Браво ,че си оправил колата.
Имаше ли много кюмюр във всмукателния колектор?
Имаше ли много кюмюр във всмукателния колектор?
- Traytor
- Мнения: 1961
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Пасат Б4 седан 96год. 1.9 ТДИ 110к.с.не върви.
Колеги, ако беше N75 и влизаше в авариен щеше да му се налага да гаси колата и да пали пак за да започне да върви колата. Добре си направил че си оправил колата гледай да си сменяш горивния редовно(на смяна на масло) защото горивата ни са страхотни :) Въпреки че аз съм доволен от Max Motion-a, филтъра ми за 15 000 е доста по-добре. Има и доста теми как да продухваш от сажди.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта