GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?ДИАГНОСТИЦИРАН!
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?ДИАГНОСТИЦИРАН!
Здравеите.Не мога да се престраша да сваля дюзите и да ги закарам за проверка на стенд.Колата пали и върви чудесно,но има едно леко,едва доловимо притреперване на празен ход.Стигне ли температурата 90°C,изчезва досадното треперене.Опасявам се дали може това да са симптомите при неправилно работещ разпръсквач.И другото ,което ме насочва към евентуален проблем с дюза,е почукването,което също намалява осезаемо когато загрее колата.Тези механични дюзи,често ли дефектират?Възможно ли е да е нещо друго?Единственото,което ме спира да сваля дюзите,е това че запичали в главата.Опитах с добавка,но проблема остава.А и между другото имам доста въздух във входящия горивен маркуч докато работи колата..Приемам всякакви предложения,съвети и решения.
Последна промяна от vlado_tonev на Вто 26 май 2015 23:23, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Тези дюзи са най-здравото нещо в мотора и издържат с хубава нафта повече от 500 000 км, с добавка можеш да им скъсиш живота. Това треперене е малко вероятно да е от дюза, а дори и да е се съмнявам, че на стенда може да се хване. Стенда е основно за това дали пикаят, ако да ще имаш черен пушек като я настъпиш и за регулиране на налягането на отваряне, което също не мисля, че би ти повлияло освен при разлика повече от 10 бара, но трябва да го има в такъв случай и на загрял мотор. Шумен мотор и неравномерна работа преди да загрее е симптом на помпа, но щом нямаш други проблеми не пипай, евентуално малко регулировка, но не от всеки "специалист"
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Абе знам аз,че нещо което работи не се пипа....ама пуст мерак.Благодаря ти,Стефане.Засега отлагам пътуването до теб,просто нямам време,но скоро и това ще стане.Искам да те питам нормално ли е колата да не изпушва?Тайминга ми е на 55,между синята и зелената.А наличието на много въздух в прозрачния входящ горивен маркуч,проблем ли е?Милиграмите на празен ход са 4.2 Дали не трябва малко да се чукне плочката на помпата....През адаптация не става!Явно някой е пипал.А може ли да текне ГНП-то от тази манипулация,не знам дали е сменяна гарнитурата някога.
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Мехурчетата са от възвратното клапанче на горивния филтър, като подадеш газ увеличават ли се? Още един симптом на същото е липсата на пушек при почти всякакви обороти. Но пък ако е дефектирал малко, то колата ще умира на 150-160км и то със всичката газ, при теб как е?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Точно така се получава.Повече газ=повече мехури.Абсолютно никакви пушеци при ниски,средни или високи обороти.Това клапанче как се проверява дали работи...или просто се сменят о-пръстените му?Повече от 140 не съм развивал с колата и не мога да кажа дали умира след това.
- samo_pechka
- Мнения: 8997
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Zinoto написа:Тези дюзи са най-здравото нещо в мотора и издържат с хубава нафта повече от 500 000 км


Само, ако са мацани с грес и със стари шайбички ( дихтунги) . Но с обратен чук излизат на 99% в случаите .vlado_tonev написа:Единственото,което ме спира да сваля дюзите,е това че запичали в главата.
По темата, съмнявам се да е проблем дюза .
vlado_tonev написа:А и между другото имам доста въздух във входящия горивен маркуч докато работи колата..
Това обаче не е добре...първите насоки са дадениvlado_tonev написа: наличието на много въздух в прозрачния входящ горивен маркуч,проблем ли е?

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Нормално е да не изпушва, особено този мотор. 4.2 мг. са малко с почукване могат да се направят на 3, но може и да почне да сълзи от гарнитурата зависи колко се е опекла. Аз досега без въздух в тръбичките не съм виждал, като чукнеш клапана отгоре на филтъра се увеличават. Така, че може от там да пуска, уплътненията му трябва да се сменят.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Аз на моя клапан му сменях тея О-пръстени и ефекта беше нулев нямаше никъде видимо счупване но просто не се оправи и на края си взех горивен филтър с клапан и така си реших проблема с мехурите.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Аз на моя клапан му сменях тея О-пръстени и ефекта беше нулев нямаше никъде видимо счупване но просто не се оправи и на края си взех горивен филтър с клапан и така си реших проблема с мехурите.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
samo_pechka ако е някаква мода напоследък да се апострофират мои мнения ок, но иначе колко ще изкарат дюзите е относително, както колко ще изкара целия мотор. Ти имаш наблюдения на коли на 250 000 км. Аз имам наблюдения над шкода октавия, купена нова, кара се като такси и вече е на 500 000 км. и е с този мотор ALH. За всеки проблем с колата собственика и винаги се обръща първо към мен, за диагностика и всичко. Преди 100 000 км. свалихме дюзите да ги видим на стенд, въпреки, че изобщо нито пуши нито има някакъв проблем. Единственото което беше е, че налягането на отваряне беше спаднало от 220 бара на 200, но си правеха перфектна мъгла и затова не сме ги пипали, а ги сложихме пак. Така, че да е ясно във форума пиша само неща, за които съм сигурен от собствени наблюдения, не казвам, че не може да има други мнения и други наблюдения, но те няма как да имат повече тежест от моите, защото все пак може да се каже, че с това се занимавам всеки ден.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
Няма смисъл да спорите.Всичко е много относително за всеки мотор и няма как според мен да се определи точния пробег на разпръсквачите.Има много фактори,които могат да повлият на това.Аз само едно не разбах...Какви са симптомите на прецакана дюза на този мотор.?И другото ми питане е нормално ли е на 13 канал на measuring blocks,3 та дюза да показва стойност 1.32?Останалите са от порядъка на 0.30-0.40....И до колко е достоверно за състоянието на разпръсквачите,тестването им с измерване на количество обратно гориво за единица време?
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
А кой ще го мери това обратно гориво?
- samo_pechka
- Мнения: 8997
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
И сега какво колега Зино ?! По една кола дет' я поддържаш, ще съдим за другите 999 АЛХ и за дюзите им ( както и другите им подобни с роторно ГНП ВАГ ). И не те цитирам напразно, никога и нарочно, просто приятелска критика, но ти и от нея се засягаш. Аз не се занимавам като теб професионално с ремонти, най-вече любителски , нямам и най-малкото намерение да се занимавам профи с авторемонти. Изкарвам си прехраната за мен и за семейството ми от различно естество. Което разбира се не ми пречи да си правя сам кошовете си. Но за разлика от някои, аз споделям в духът на форума всичко което знам, казвам го директно, нямам недомлъвки, заобикалки и прочие. Тази ти част от мнението ти ме изненада , ще го цитирам :
Аз спирам.
П.п. и няма никаква мода в апострофиране и цитиране на твои мнения .
Остани си със здравеZinoto написа:Така, че да е ясно във форума пиша само неща, за които съм сигурен от собствени наблюдения, не казвам, че не може да има други мнения и други наблюдения, но те няма как да имат повече тежест от моите, защото все пак може да се каже, че с това се занимавам всеки ден.

П.п. и няма никаква мода в апострофиране и цитиране на твои мнения .
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
mshbul написа:А кой ще го мери това обратно гориво?
Ами евентуално с някакви измерителни съдове,в които се поставят маркучетата за обратно гориво...Някъде във форума на Ситроен,колега беше направил такъв опит.

- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF 1.9 ТDI ALH проблем с дюза или...?
До колегите samo_pechka i Zinoto....Имате ли някакви предположения какъв може да е проблема при мен? Ако е от дюзи,колата ше пали ли по-трудно и ще пуши ли повече?Четох в сайта на англичаните за едно момче със същия проблем.След като е сменил дюзи,стендовал ГНП-то,съединител с нов маховик,тампони на мотора и всички датчици на колата,проблема е останал.Но се сетил,че датчика за ниво на маслото(на картера отдолу) преди време му показал грешка,и малко след като сменил и него,започнал мистериозния проблем с треперенето на празен ход.Извадил буксата на въпросния датчик и воала!!!Колата заработила перфектно.При включването му,проблема отново се появявал.Оказал се дефектен нов датчик...Кажете къде е общото между този датчик и работата на мотора? 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта