vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
Здравейте колеги. Днес както си работеше на празен ход реших да подам плавно газ до 2000 оборота. Когато стигнах на 1800 оборота колата започна да вибрира ( все едно се клати мотора). След това нагоре няма вибрация. Така пробвах няколко пъти и имаше това вибриране. В движение няма нищо. Не усещам никакво клатене. Веднъж само в спряло положение на скорост така заклати. С типтроник съм. Автомата работи перфектно обслужен е напълно преди 40 000 км. Под обслужен -масло филтри, гарнитура, всички семеринги, феродо, бутало задна скорост. Може ли да е от дюзи тоз проблем ?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
Започна да претписа и на празен ход. Най осезаемо на директна в спряло положение ,сигурно защото мотора е под товар. Закачихме с един френд колата на ваг ком за грешки- няма записано нищо. Погледнахми живи данни дюзите и само 3 цилиндър има отклонение 1.80 . Интересното е че след 10на секунди влиза в норми и почва да бяга друг цилиндър. Така върти всички. Дали проблема е в дюза или дюзи? Как да разбера коя е проблемната или проблемни дюзи? В движетие мотора работи перфект. Няма колебания или зачудвания. Не забива. Разхода е както преди. Сега само на празен ход видях че от 0.7 е станал но 0.8 милиграма на час. На студен мотор няма претрисане. Само загряла. Дали синхронидацията не е избягала? Нека някой по запознат да изкаже мнение как да процедирам? Предварително благодарим.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
Сега се чатнах дали не съм направил гаф. Резервоара ми е пълен с омв макс моушън дизел. Преди 2 седмици налях и една добавка на лики моли за профилактика или почистване на дюзи и горивна система. Дали ядовете не са от този коктейл който е станал с омв добавката в дизела и мойта на лики моли?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
Смени горивния филтър и изолирай за кратко ЕГР-а и гледай как ще работи! 

Re: vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
Здравейте, да се включа и аз като препатил по тази тема а именно:
Преди около 2 месеца имах същия проблем на празен ход се появиха вибрации в купете, на които аз не обърнах сериозно внимание, та така до преди 1 седмица. С течение на времето вибрациите се засилваха и на празен ходи, при тръгване и особено на 1600-1800 оборота, независимо от предавката...появи се и грешка от ваг-комп. След споделяне с приятели всички бяха единодушни всичко идва от съединителя (демф.маховик). Миналата седмица закупих комплект-твърд маховик, феродов и притискателен диск. След поставянето резултата беше "нулев", даже една идея по-силни вибрации. Решението на проблема се криеше в нафтовата помпа, а именно в електронния и блок, в които се образували някакви стружки, които спомагали за подаване на грешен сигнал, респективно гориво към двигателя. Забравих да посоча колата е Пасат 5 1.9tdi 110кс. Съветвам колегата първо там да провери!
При желание мога да споделя майстора които ми оправи проблема!
Преди около 2 месеца имах същия проблем на празен ход се появиха вибрации в купете, на които аз не обърнах сериозно внимание, та така до преди 1 седмица. С течение на времето вибрациите се засилваха и на празен ходи, при тръгване и особено на 1600-1800 оборота, независимо от предавката...появи се и грешка от ваг-комп. След споделяне с приятели всички бяха единодушни всичко идва от съединителя (демф.маховик). Миналата седмица закупих комплект-твърд маховик, феродов и притискателен диск. След поставянето резултата беше "нулев", даже една идея по-силни вибрации. Решението на проблема се криеше в нафтовата помпа, а именно в електронния и блок, в които се образували някакви стружки, които спомагали за подаване на грешен сигнал, респективно гориво към двигателя. Забравих да посоча колата е Пасат 5 1.9tdi 110кс. Съветвам колегата първо там да провери!
При желание мога да споделя майстора които ми оправи проблема!
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
Ами утре ще я водя на майстор да видим какво ще измъдрим. Ще проверим и тоз вариянт. Също ще видим как е и егр.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
AVF е помпа дюза.Няма как да има стружки в ГНП-то.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
Тази сутрин с маистора отворихме горивния филтър. Тоой се учуди че не беше стегнат. Разви се на ръка без ключ. Изсипахме филтъра в кофичка и забелязахме мн. ситни стружчици. От къде са дошли нямаме и на идея. Майстора каза че ще сменим филтъра за да видим дали ще изчезне проблема. Ако не спомена за някаква помпа горе на разпределителния вал. Възможно ли да са стружките от нея?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: vw passat b5.5 1.9 tdi avf странно явление на празен ход
Има развитие по темата. Колата е готова. Оказа се че съм случил на ментак горивен филтър. Отделно гумичката на болта с дюзите е била вече станала елипса. Дърпало е по малко въздух. Плюс това предния майстор изобщо не беше стегнал филтъра. Но сутрин палих от раз. Как така не знам. Стружките не са били стружки а мазни петанца явно от добавките. Филтъра ужким беше mahle. Сега сложих на ман. Колата заработи меко и тихо. Сега и дюзите са почистени от добавката и немога да се нарадвам. Вибрацията се сведе до минимум. Като си сложа и оригинални тампони ще изчезне напълно предполагам. Аз се бях изплашил че сега предколедно ще се почнат филмите дюзи, вал, капаци и гартитури. Тръпки ме побиваха. Минах по тънката лайстна. Мерси на колегата за мнението с горивния филтър. Егр работи иначе добре.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта