Golf 3 TDI 90 кс 1Z промяна на подгряването

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mariankolev
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 9:18
Автомобил: VW GOLF 5 VARIANT 1_9 TDI 105 hp
Двигател:
Местоположение: Русе

Golf 3 TDI 90 кс 1Z промяна на подгряването

Мнениеот mariankolev » Чет 20 авг 2015 6:58


Здравейте . Има ли възможност с VAG COM да се промени при колко градуса да се вклучват подгревните свещите . Проблемът ми е че когато стане навън към 0 градуса колата пали трудно , при по ниски температури няма проблем . Чета че има възможност в не безопасния сектор на VAG COM-a да се промяня тайминга като се логнеш с 12233 но не намирам за температурата . Ако може някой да сподели ще съм му благодарен . В сервиза ми слагаха резистори на датчика за температура на антифриза но така компа показва че колата постояно е студена и неми харесва :( .




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Подгряване на Golf 3 TDI 90кс 1Z

Мнениеот vanesto » Чет 20 авг 2015 12:14


Здравей, вместо да се опитваш да замажеш проблема, най-добре отиди при някой, който разбира да ти оправи центровката. Няма смисъл от увеличаване на греенето и от тези резистори, дето са ти сложили. Най-добре смени сервиза.


mariankolev
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 9:18
Автомобил: VW GOLF 5 VARIANT 1_9 TDI 105 hp
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Подгряване на Golf 3 TDI 90кс 1Z

Мнениеот mariankolev » Чет 20 авг 2015 13:11


Явно на зима ще се занимавам пак с нея , при минус 5 и надолу няма проблем , заради това си мисля за стойноста на градусите. Не искам да греят повече от стандартното ,просто те не се вклучват в температурниа деапазон от 2 до -2,3 и само тогава запалва с мъка . При -15 и надолу с 10 л. нафта в резервоара си запали с едно подгряване без проблем . Датчика за температура на антифриза го смених вчера , стария отговаря на OEM номер 357919501 и е с зелен маркер новия гледах да е със син и да отговаря на ОЕМ 6U0919501B . Мисля че стоиностите са различни и границата е малка .
Ако пак го направи тази зима ще я занеса да погледнат центровката както препоръчваш . Благодаря :th_up


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Подгряване на Golf 3 TDI 90кс 1Z

Мнениеот milmar » Чет 20 авг 2015 16:21


Ценровката се проверява/коригира лесно и бързо и няма отношение към сезоните. Така както го казах, все едно всеки майстор може да го направи, уви не е така. Повечето знаят, че има някакви белези и толкова, даже и тях не винаги спазват, когато ремонтират ангренаж. За компютърна диагностика само са чували :screwy .
А ти все пак миналата зима провери ли дали всички свещи са здрави?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Подгряване на Golf 3 TDI 90кс 1Z

Мнениеот fox_vt » Чет 20 авг 2015 17:41


Най кофти време за палене на едно тди са няколкото градуса преди да започнат да се включват свещите,т.е. при много топло и много студено няма никакви пролеми но в този момент се разбира дали всичко е изправно.И да добавя нещо-не подценявай стартера в тази ситуация с паленето-единствено на него се разчита да достигне пламна точка в този момент когато свещите не включват.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Подгряване на Golf 3 TDI 90кс 1Z

Мнениеот stanimir1123 » Чет 20 авг 2015 18:09


Зимата на -10 на АФН съм пробвал директно да въртя без да чакам подгрев и пали веднага, предкамерните дизели много ги бъркат свещите ако не работят или някоя е изгоряла. Тези с директно впръскване ако всичко е изправно до -10 трябва да палят и без свещи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта