При мерене на вакума на празен ход директно на помпата е -0,7бар.
На входа на актуатора - 0,6.
Ако припомпам спирачката 3-4 пъти вакума пада до нула и педала се втвърдява, при отпускане се възстановява за около 20-30с.
При гасене на двигателя вакума при актуатора става нула почти веднага.
Директно на клапана на сервото става нула за 10-15 секунди.
Ясно е, че някъде изпуска, но как се диагностицира най-лесно.
Като изгася колата и след по-малко от 1 мин. нямам вече никакви спирачки.
Гледах пластмасовия маркуч изглежда като нов, клапана на сервото и той така (пробван с уста

Малкият еднопосочен клапан е сменен, моя пропускаше и в двете посоки.
Тандем помпата е сменена с Бош, няма проблем с щуцера.
Маркучите са прегледани изглеждат като нови.
Друго, което ми направи впечатление, е че маркучите са навързани по различна схема от посочената по-долу:
При мен Н75 и Н18 са разменени. захранването с вакум на Н75 е преди сферата, а на н18 след, не както е на схемата.