Собственик съм на Passat 2.0 tdi BKP 2008.Днес в сервиз отвориха маслената помпа и въпростният шестограм беше пред превъртане,леглото му разбито,смениха вала с друг със друг шестограм по дебел в единия край където влиза във вала да предотврати по нататъшни проблеми а напред си беше с нормалния размер(Много доволни клиенти от този метод дори имам познат вече 4 години тка кара).Та след като сглобиха колата отидох да я пробвам и още при потегляне междъ 1800 и 2000 оборота колата ми се стори по шумна от преди и долових вибрации които преди това нямах,след потягляне на всяка предавка между тия обороти когато ги достигне и почнат да падат след отнемане на крака от гаста се получава вибрация по волана педала на спирачката не дава да го докосна мн дразнеща вибрация по самия педал само да допир а при натиск все едно имам криви дискове(дискове 4бр сменени преди 1 месец)200км навъртяни.На свободна скорост колата работи по твъдо и тресе леко в колата.Също след 120 км се получава като бучене след като се разжърти повече.До момента в които не отвориха колата нямах никакви проблеми(спеше си на пътя).Въпросът ми колеги е дали не са направили нещо както трябва при зацепванеот на валовете(нали са балансиращи) или другия вал не е в ред.Бях там през цялото време уж всичко прецизно свършено.Маслената помпа е от по новите със зъбни колела.Моля дайте съвет,че незнам какво да я правя.Страх ме е да не е под напрежение нещо вътре и да стане някоя беля.Майстора вдига рамене вика покарай някои ден и ще видим!!!!
