Колата е 1.9TDI 90коня с дюзи от 110коня и чип.
Проблема е, че когато не е толкова горещо навън, колата си върви перфектно, а в жегите е спъната и се усеща разликата. Възможно ли е кулера(стоков) да не успява да охлажда и от там да идва проблема?
Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Всичките сме така, поради простата причина, че ефективността на интеркулера е по-малка.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 30 юни 2015 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
А може ли да се сложи по-голям или челен кулер и да се реши проблема?
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Може, ако ти се дават +/- 3000-4000 лв за по-голяма турбина, кулер, преправяне на пътища, смяна на софтуер, както и цялостен майсторлък. Карай си ларж и не се занимавай с глупости е моят съвет, скоро пак ще стане студено и колата ще тръгне, а и предполагам няма да ходиш на състезание, та да те притеснява половин секунда по-бавно ускорение до 100.
Последна промяна от gr_kanev на Чет 16 юли 2015 21:17, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Навремето имах един форд 1.8 ТД 90 коня. Кулера е отгоре и въздуха минава между капака и кората на капака. Обдухване почти никакво. Виждал съм на Пежо с подобен мотор поне са по-големи кулерите. Мислих по вариянт за изрязване на капака и като на някои джипове с въздухозаборник ама не ми се занимаваше. Пробвах и един друг вариянт, който имаше някакъв ефект, но при теб май е не приложим или по-трудно. Изкарах от тройника за измиване на стъклата разклонението за задното стъкло и пуснах маркуче като подам от лоста за чистачките да пръска вода по кулера. Изпарявайки се тая вода охлажда значително. При натиснат педал на газта до край в баир при подаване на вода сякаш вземаше глътка въздух и на огледалото пушека почти изчезваше. Този мотор е с обикновени дюзи без директно впръскване и компютърно управление. За ефекта съдя по намаляването на черния пушек.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 30 юни 2015 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Като цяло, остава ми да чакам тия жеги да отминат, друг вариант няма :D
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Пълен смях.
Последна промяна от IvanMan на Пет 17 юли 2015 7:00, променено общо 1 път.
Причина: Спам! Получаваш предупреждение!
Причина: Спам! Получаваш предупреждение!
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 30 юни 2015 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
krasi76 написа:Пълен смях.
Кое?
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Комплекта с по-ефективен страничен кулер е към 250 паунда, малко по-голям кулер и се премахват бързите връзки. http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/upgraded-side-mount-intercooler-kit-for-1-9-td-ve-90-110-pd100-pd115.html Другият вариант е почти без пари https://www.youtube.com/watch?v=NmzLaaFQjiQ 

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Колега за да подобриш малко вървежа може да свалиш кулера и да го измиеш хубава отвътре и отвън. Моя се спука от едно закачане в спряло положение от друга кола. Смених кулера с чисто нов за 255 лв. Да ти кажа усетих веднага разлика в жегите. Колата е мн по пъргава. Не си внушавам карам я от 4 години и знам как върви във всеки един момент, все пак и съм навъртял 100 000
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Другият вариант е почти без пари https://www.youtube.com/watch?v=NmzLaaFQjiQ
Моя вариянт по-добър
Най-важното е че имаше ефект. Сега се сетих, че бях сложил на кората една дюза за измиване на стъкла с две пъпки и ги бях регулирал така, че за една две секунди се намокряше кулера по цялата му площ. Аз задържах по 6-7 секунди за да се намокри и в дълбочина питата и определено имаше ефект. При магистрално каране сигурно би дало и икономия на гориво


- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Не съм видял мнението ти, колега, извинявам се за дублажа
Само не казвай, че бутона за пръскалката е бил на волана 


-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Лостът за чистачките като дадеш напред и се включва чистачката на задното стъкло, но аз я бях демонтирал и без това не я ползвах, още един път като натиснеш лоста напред и почва да работи помпичката за задното стъкло, но в моя случай мокреше кулера. Това е за млади състезатели сега въобще не мисля, че в жегата ефективността пада, дори разхода се качва. Всеки с турбодизелов мотор знае, че в хладно и влажно време има повече мощност и въртящ момент, но малцина си го слагат на сърце.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 30 юни 2015 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Има малко развитие по проблема.
Днес бях смъкнал бронята и реших да поизчистя малко кулера. Напръсках го с Меглио и после го измих с вода. Нямах време да го смъквам и да го чистя и отвътре. Реших да покарам 30-40км. без броня и да видя дали ще има ефект от по-големия приток на въздух към кулера.
Резултата беше невероятен! При 40 градуса навън, колата набираше прекрасно. След това сложих бронята и колата отново стана по-мудна.
Имате ли някакви идеи как да "доставим" повече въздух на кулера при сложена броня?
Днес бях смъкнал бронята и реших да поизчистя малко кулера. Напръсках го с Меглио и после го измих с вода. Нямах време да го смъквам и да го чистя и отвътре. Реших да покарам 30-40км. без броня и да видя дали ще има ефект от по-големия приток на въздух към кулера.
Резултата беше невероятен! При 40 градуса навън, колата набираше прекрасно. След това сложих бронята и колата отново стана по-мудна.
Имате ли някакви идеи как да "доставим" повече въздух на кулера при сложена броня?
- vwmotor
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 17 ное 2006 11:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Банско
Re: Golf 4 1.9TDI - не върви когато е горещо
Та ти си си отговорил на въпроса, да изрежеш бронята [FEARFUL FACE]
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 90 госта