Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали-Решен
- Niko_a3
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2001
- Местоположение: Вършец/обл.Монтана
Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали-Решен
Здравейте Колеги, имам Голф 4 ASZ 131 кс. от 5 години, сутрин при първия старт (студен) колата върти (притриса,опитва се да запали) и не пали,това без да подавам газ. В момента в който подам газ и колата пали.След като запали-вече няма проблеми.После си пали сто от сто пъти от четвърт. Гогивния филтър беше на 9 000 км. смених го с нов и същата работа, само първия старт след по-дълъг престой примерно над 5 часа е лош-върти.След запалването колата си работи отлично,върви идеално.Възможно ли е проблема да е подобен като на тези с топлите стартове,но при мен да е студен старт,това с картата за горивоподаването? Свещите и релето за подгрев на свещи едва ли имат отношения все пак температурата навън е над 20 градуса.От една седмица почна да ми прави този проблем хей така отведнъж.Междудругото проблема се появи след като имах проблем с климатика-отказа-оказа се бушона над акумолатора(един от трите зелените-най-левия),смених ги и трите с нови и от тогава започна проблема-може да е просто съвпадение.Там има и други предпазители,но всичко изглежда наред-като чисто нови са -няма стопявания или хлабини. Моля за някой,който се е сблъскавал с такъв проблем да сподели някой съвет.
Последна промяна от Niko_a3 на Вто 25 авг 2015 20:50, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
започни от проверка на синхонизацията ,прегледай тандем помпата и маркучите и за течове (пробвай да спреш с предницата надолу на някой наклон и виж как ще запали) също мисля че имаш помпа и в резервоара
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
Няма да е зле да си провериш и помпата в резервоара дали работи.
- Niko_a3
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2001
- Местоположение: Вършец/обл.Монтана
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
От тандем помпата и маркучите няма течове. Сухо е на барут. Синхронизацията ще я погледна през уикенда понеже кабела не е при мен,около 0,5 мисля трябва да бъде Помпата в резервоара предполагам е здрава,понеже при подаване на контакт се чува едно чвърчене така да го нарека :) предполагам звука е от нея а не от тандема. Как пък с пипането на педала на газта - пали, не пипнеш ли газта - върти доста
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
Пробвай да запалиш, като върнеш ключа и дадеш на контакт отново. 2-3 пъти дай на контакт докато спре да се чува помпата и тогава врътни ключа и кажи как е.
- Niko_a3
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2001
- Местоположение: Вършец/обл.Монтана
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
Имаш предвид да го направя сутрин при проблемното палене ли...да не би да и пада горивото и с тези подавания на контакт да може да напълни системата. Дали щуцера на горивния филтър да се е***ва и да дърпа въздух от там. Или...ако си запали нормално,каква ти е идеята Колега?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
Идеята е да напълни системата с гориво.
А вече каква е причината може само да гадая... Може да е от щуцера, може да е от клапанчето което не позволява да се връща гориво назад по горивопровода, може подкачващата да няма дебит и т.н.
Все пак пробвай да дадеш 3-4 пъти на контакт и врътни и кажи как е.
А вече каква е причината може само да гадая... Може да е от щуцера, може да е от клапанчето което не позволява да се връща гориво назад по горивопровода, може подкачващата да няма дебит и т.н.
Все пак пробвай да дадеш 3-4 пъти на контакт и врътни и кажи как е.
- Niko_a3
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2001
- Местоположение: Вършец/обл.Монтана
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
И такааа...след като колата престоя от 13:00 до 23:00 подадох 5 пъти на контакт,помпата си изцвърча както си трябва и на петия път въртя без газ и нищо...върти си яко и непали. Завъртам втори път пак без газ и запали веднага. В това топло време играят ли роля потгревните свещи и релето за подгрев? Не съм ги гледал тях.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
Не играят роля свещите, това не ти е предкамера. Нещо друго е.
Нека хората които са се сблъсквали с този проблем да пишат.
Нека хората които са се сблъсквали с този проблем да пишат.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
Насочи се към горивопроводите, горивния филтър и особено възвратното клапанче отгоре.Някъде има въздух в системата и затова се получава трудния първи старт. Тандем помпата и тази резервоара също ги огледай но се съмнявам там да е проблема но нищо не пречи поне да почистиш цетката вътре в резервоара.
- Niko_a3
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2001
- Местоположение: Вършец/обл.Монтана
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
И мен ме съмнява налягането в тая тандем помпа. Някъде четох и за гумички на дюзите...
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 12 яну 2014 18:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: Добрич/Силистра/Варна/Русе
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
Ако се получава същото и при спиране на горе баир, но тогава въртиш по-дълго.... Ходи си смени О пръстените на дюзите и продължавай да даваш газ :)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
iiTDI написа: Ходи си смени О пръстените на дюзите
Защо? Обоснови се, каква връзка имат О-пръстените с баира?
Ако са за смяна ще опуска нафта в маслото...
Работата с О-пръстените е малко специфична и не е желателно да се разбутват за да се пробва дали е от тях...... По-същата логика може и да е Тандем-помпа.
О-пръстени не е излишно да се сменят, но да дадеш 200 лева за една проба малко не върви. Пък и този който ги сменя трябва да е наясно какво прави....
- Niko_a3
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2001
- Местоположение: Вършец/обл.Монтана
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
Колеги да попитам сега в това време при подаване на контакт при първоначалното палене трябва ли да се задейства подгряването на свещите,та дори и за кратко. Извадил съм шината която е в/у свещите и с една пробна лампа чакам но няма никой.
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ASZ първи старт върти и не пали
според мен проблема е в О-пръстените на дюзите същия х*й го ядох пролетта... няма палене и няма палене без подаване на газ... и много въртене
ще опуска нафта в маслото ако О-пръстените са се нас*али тотално
докато мАторЯ работи компресията не позволява нафтата да тече в цилиндрите(освен ако О-пръстените не са тотал щета),но когато двигателя е загасен и престои няма какво да я задържа тая нафта и тя си изтича в цилиндъра(говорим за няколко мл.гр които не биха се отразили на нивото на маслото)
valiosport написа:iiTDI написа: Ходи си смени О пръстените на дюзите
Защо? Обоснови се, каква връзка имат О-пръстените с баира?
Ако са за смяна ще опуска нафта в маслото...
Работата с О-пръстените е малко специфична и не е желателно да се разбутват за да се пробва дали е от тях...... По-същата логика може и да е Тандем-помпа.
О-пръстени не е излишно да се сменят, но да дадеш 200 лева за една проба малко не върви. Пък и този който ги сменя трябва да е наясно какво прави....
ще опуска нафта в маслото ако О-пръстените са се нас*али тотално
докато мАторЯ работи компресията не позволява нафтата да тече в цилиндрите(освен ако О-пръстените не са тотал щета),но когато двигателя е загасен и престои няма какво да я задържа тая нафта и тя си изтича в цилиндъра(говорим за няколко мл.гр които не биха се отразили на нивото на маслото)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта