Голф 4 1.9 ТДИ счупване оста на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
georgimalinow
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 17 яну 2012 20:54
Автомобил: VW GOLF 4
Двигател: 1.9 TDI 1998
Местоположение: Krichim

Голф 4 1.9 ТДИ счупване оста на турбото

Мнениеот georgimalinow » Сря 09 сеп 2015 14:08


Здравейте колеги, преди около 2 седмици ми се случи невероятния 'късмет' докато си карам колата , изведнъж влезе в авариен режим , неможеше да се изфорсира над 2000 оборота, и излезе много бял пушек, при което веднага я загасих. След като я закарах на сервиз и свалихме турбината , установихме че е счупила оста на турбото, при което я изпратихме да я направят хибридна. Изшлайфат я, и сложиха по голяма перка. Та въпроса ми е какво мислите за хибридните турбини , имат ли по-голям живот, или по-скоро ще им дойде времето... PS: колата е голф 4 1.9 TDI 110hp AHF... :confused




Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ счупване оста на турбото

Мнениеот sto4o » Чет 10 сеп 2015 10:25


Всичко зависи кой ти я прави и с ккв части.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pichaga и 71 госта