Passat B5 1.9 TDI 110 98г. поставяне и свързване на Boost-метър
- AgressioN
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 02 май 2016 18:31
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Лом
Passat B5 1.9 TDI 110 98г. поставяне и свързване на Boost-метър
Колеги здравейте. Бихте ли могли да ми обясните по какъв начин да свържа буста ,от къде да взема вакуум ставали от актуатора или не.Нямам вакум маркуч който влиза в компютара. С външен мап сензор съм. Питам за да знам мога ли да прескоча дупченето на тръбата на която е закачен мап сензора.Ако има някакви снимки.Също така от къде да провра самият вакум маркуч.Благодаря ви много предварително.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 98г. поставяне и свързване на Boost-метър
То там дето трябва да го вържеш няма вакуум , ама карай...
Иначе не съм го правил това упражнение. Според мен има няколко варианта , като най-добър е да се пробие отвор в смук.колектор ( има едно много подходящо място) , след това резба и да се навие щуцер. А самото маркуче да се прекара покрай кабелите на компа ли....
Иначе не съм го правил това упражнение. Според мен има няколко варианта , като най-добър е да се пробие отвор в смук.колектор ( има едно много подходящо място) , след това резба и да се навие щуцер. А самото маркуче да се прекара покрай кабелите на компа ли....
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 98г. поставяне и свързване на Boost-метър
Няма Б5 ТДИ без такъв
- AgressioN
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 02 май 2016 18:31
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Лом
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 98г. поставяне и свързване на Boost-метър
hvp800 написа:Имаш ли ЕГР ?
Да има ЕГР не е затапен. Какво имаш предвид?
samo_pechka написа:То там дето трябва да го вържеш няма вакууум , ама карай...
Иначе не съм го правил това упражнение. Според мен има няколко варианта , като най-добър е да се пробие отвор в смук.колектор ( има едно много подходящо място) , след това резба и да се навие щуцер. А самото маркуче да се прекара покрай кабелите на компа ли....
Къде по точно трябва да се направи дупка?
Дайте нещо снимков материал или нещо друго задание мога да добият представа както аз, така и някой друг, който се чуди.
Re: Passat B5 1.9 TDI 110 98г. поставяне и свързване на Boost-метър
Ако държиш на ЕГР-а ще трябва да пробиваш всмукателния колектор, не е сложно, но е препоръчително да се свали колектора, за да не попаднат стружки в двигателя.
Ако махнеш ЕГР-а ( тези мотори нямат клапа за меко гасене ) можеш да си вземеш т.нар. рейс пайп с извод за буустметър , и направо да вържеш уреда. Не забравяй рестриктора на маркучите, че много трака уреда при дизела.
Ако махнеш ЕГР-а ( тези мотори нямат клапа за меко гасене ) можеш да си вземеш т.нар. рейс пайп с извод за буустметър , и направо да вържеш уреда. Не забравяй рестриктора на маркучите, че много трака уреда при дизела.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 40 госта