Дебитомер за помпа-дюза 101 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Дебитомер за помпа-дюза 101 коня

Мнениеот nikm » Сря 25 апр 2007 14:39


Колеги насочете ме от каде мога да си купя този дебитомер и ориентировъчно каква е цената му.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 25 апр 2007 15:07


Цената е соленичка, виж по официалните представителства на ФВ, по морги не препоръчвам.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Дебитомер за помпа-дюза 101 коня

Мнениеот Kalin72 » Сря 25 апр 2007 18:32


nikm написа:Колеги насочете ме от каде мога да си купя този дебитомер и ориентировъчно каква е цената му.


Кажи за кой двигател, модел. За около $100-150 максимум може да го намериш онлайн.
Извинявам се, сега чак видях, че е за PD двигател...1,9 поредполагам, ALH код.
Ако е така, виж тук:
http://www.worldimpex.com/parts/genuine ... 66282.html


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дебитомер за помпа-дюза 101 коня

Мнениеот dobrin » Сря 25 апр 2007 21:45


Kalin72 написа:PD двигател...1,9 поредполагам, ALH код.

Само да уточня, че ALH не е PD.

Последна промяна от dobrin на Сря 25 апр 2007 22:27, променено общо 1 път.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Дебитомер за помпа-дюза 101 коня

Мнениеот Kalin72 » Сря 25 апр 2007 22:23


dobrinb написа:
Kalin72 написа:PD двигател...1,9 поредполагам, ALH код.

Само да уточня, че ALH не е PD.


Прав си, ALH е VE двигател....при редакцията на постинга си не съм заменил ALH с BEW/BRM или другите кодове на PD моторите.


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Чет 26 апр 2007 8:04


мотора е AVB. 1.9 ТДИ. в този саит не можах да го намеря. oсвен 100-150$ нали има и шипинг и за доставката ще ми вземат пари. в syper diesel ми казаха 300лв. с монтажа. колега как е на англииски дебитомер :).


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 9:33


nikm написа:мотора е AVB. 1.9 ТДИ. в този саит не можах да го намеря. oсвен 100-150$ нали има и шипинг и за доставката ще ми вземат пари. в syper diesel ми казаха 300лв. с монтажа. колега как е на англииски дебитомер :).

Тая реплика с монтажа е култова :lol: :lol: :lol: Тва нещо се вади и се слага.Колегата Amorphiss има същия чисто нов-пиши му ЛС да питаш дли е още у него.


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Чет 26 апр 2007 10:09


Колеги искам да ви питам и още нещо. В syper diesel ми казаха, че турбината ми дава високо налягане и че освен дебитомера трябва да се ремонтира и тя. Ремонта ако се сменя някакъв клапан в нея излиза 500 лв. като нагара от лопатките се маха със пясъчно струина машина. Според вас този ремонт добър вариант ли е защото не дават гаранция, но пък казват, че освен клапана и нагара по лопатките друго нямало какво да се развали по турбината.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 10:52


Ако засега не прави проблеми не я отваряй турбината безпричинно.Иди при някой колега от форума с ВАГ-Ком да погледне какво найстина ти има/WastelandTD Vaskoto1........../.Незнам твойта турбина дали беше с променлива геометрия и ако е се някога найстина ще ти се наложи да я почистят/ама много внимавай с сервиза да не стане по лошо/.Иначе за да не се мърси турбината махни катализатора/има много писано по тоя въпрос във форума и замърсяването на турбото с променлива геометрия/.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 26 апр 2007 10:52


nikm написа:мотора е AVB. 1.9 ТДИ ... как е на английски дебитомер

ETOS написа:air volume meter

За твоя модел двигател каталожния номер по VAG (някои му казват "оригинален номер") е 028 906 461 или 038 906 461 - зависи кога е произведен двигателя (номера му).
Rabbit_TDI написа:...Не знам твойта турбина дали беше с променлива геометрия ...

Моите сведения са че всички дизели след 2001 година (т.е. Б5.5) са помпа-дюза, с променлива геометрия - независимо от мощността. Ако бъркам нека ме поправи някой.


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Чет 26 апр 2007 12:50


Rabbit_TDI написа:Ако засега не прави проблеми не я отваряй турбината безпричинно.Иди при някой колега от форума с ВАГ-Ком да погледне какво найстина ти има/WastelandTD Vaskoto1........../.Незнам твойта турбина дали беше с променлива геометрия и ако е се някога найстина ще ти се наложи да я почистят/ама много внимавай с сервиза да не стане по лошо/.Иначе за да не се мърси турбината махни катализатора/има много писано по тоя въпрос във форума и замърсяването на турбото с променлива геометрия/.


Проблемите с колата ми са от доста време. Аз бях отворил и тема във форума и вие ме посъветвахте да махна катализатора и да изчистят турбото, но и това не помогна. Колата продължава да умира на 120 км. и неще да набира. Преди след почистване на турбото всичко беше ок. Сега няма оправиа и вече съм вдигнал ръце. В syper diesel я вързаха на компютър и казаха, че ясно се вижда, че проблемите са в турбо и дебитомер. Лопатките са с променлива геометрия. На всички мотори p.d. са такива


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 26 апр 2007 17:28


Случайно да си проверил клапан N75? Вакуумните линии? Вероятно и/или MAF (Mass AirFlow) sensor - дебитомера, може да е сдал багажа.
И е задължително да намериш знаещ човек с Vag-Com, да ти прочете показанията. Така ще минеш без да сменяш тази или онази част просто ей така...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 26 апр 2007 18:05


nikm написа: Ремонта ако се сменя някакъв клапан в нея излиза 500 лв. като нагара от лопатките се маха със пясъчно струина машина.


Това с песъкоструйното почистване на лопатките ме разби :shock Това да не са джанти бе да се чистят така :screwy Тия хептен се побъркаха :!:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 19:41


Kalin72 написа:Случайно да си проверил клапан N75? Вакуумните линии? Вероятно и/или MAF (Mass AirFlow) sensor - дебитомера, може да е сдал багажа.
И е задължително да намериш знаещ човек с Vag-Com, да ти прочете показанията. Така ще минеш без да сменяш тази или онази част просто ей така...

:да: Ми доколкото разбирам от Супер дизел са му казали дебитомер/дано поне това са разчели че дава грешни стойности въпреки че ако Н75 е отишъл и шунтира турбината незнам как ще я измери/.Във вторник като идвам ще донеса на колегата дебитомер за проба и ще разбелем дали е само/и дали изобщо/е от там проблема.Само да питам дали моя Н75 става за неговия мотор да пробваме и смяна с моя?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 26 апр 2007 20:23


Хм, нямам идея дали твоя Н75 става за неговия двигател/турбина. От това, което съм чел по другите форуми, излиза, че не са взаимозаменяеми...и има логика, заради различните турбини, следователно и различното налягане.
Ето тук подобен проблем...
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... xchangeble

Тук също има какво да се научи...
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... xchangeble

Аз какво бих направил - първо VAG-COM, чета показанията, и според тях, сменям или МАФ, или Н75...или и двете.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта