Дебитомер за помпа-дюза 101 коня
Дебитомер за помпа-дюза 101 коня
Колеги насочете ме от каде мога да си купя този дебитомер и ориентировъчно каква е цената му.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Дебитомер за помпа-дюза 101 коня
nikm написа:Колеги насочете ме от каде мога да си купя този дебитомер и ориентировъчно каква е цената му.
Кажи за кой двигател, модел. За около $100-150 максимум може да го намериш онлайн.
Извинявам се, сега чак видях, че е за PD двигател...1,9 поредполагам, ALH код.
Ако е така, виж тук:
http://www.worldimpex.com/parts/genuine ... 66282.html
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дебитомер за помпа-дюза 101 коня
Kalin72 написа:PD двигател...1,9 поредполагам, ALH код.
Само да уточня, че ALH не е PD.
Последна промяна от dobrin на Сря 25 апр 2007 22:27, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Дебитомер за помпа-дюза 101 коня
dobrinb написа:Kalin72 написа:PD двигател...1,9 поредполагам, ALH код.
Само да уточня, че ALH не е PD.
Прав си, ALH е VE двигател....при редакцията на постинга си не съм заменил ALH с BEW/BRM или другите кодове на PD моторите.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
nikm написа:мотора е AVB. 1.9 ТДИ. в този саит не можах да го намеря. oсвен 100-150$ нали има и шипинг и за доставката ще ми вземат пари. в syper diesel ми казаха 300лв. с монтажа. колега как е на англииски дебитомер.
Тая реплика с монтажа е култова



Колеги искам да ви питам и още нещо. В syper diesel ми казаха, че турбината ми дава високо налягане и че освен дебитомера трябва да се ремонтира и тя. Ремонта ако се сменя някакъв клапан в нея излиза 500 лв. като нагара от лопатките се маха със пясъчно струина машина. Според вас този ремонт добър вариант ли е защото не дават гаранция, но пък казват, че освен клапана и нагара по лопатките друго нямало какво да се развали по турбината.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако засега не прави проблеми не я отваряй турбината безпричинно.Иди при някой колега от форума с ВАГ-Ком да погледне какво найстина ти има/WastelandTD Vaskoto1........../.Незнам твойта турбина дали беше с променлива геометрия и ако е се някога найстина ще ти се наложи да я почистят/ама много внимавай с сервиза да не стане по лошо/.Иначе за да не се мърси турбината махни катализатора/има много писано по тоя въпрос във форума и замърсяването на турбото с променлива геометрия/.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
nikm написа:мотора е AVB. 1.9 ТДИ ... как е на английски дебитомер
ETOS написа:air volume meter
За твоя модел двигател каталожния номер по VAG (някои му казват "оригинален номер") е 028 906 461 или 038 906 461 - зависи кога е произведен двигателя (номера му).
Rabbit_TDI написа:...Не знам твойта турбина дали беше с променлива геометрия ...
Моите сведения са че всички дизели след 2001 година (т.е. Б5.5) са помпа-дюза, с променлива геометрия - независимо от мощността. Ако бъркам нека ме поправи някой.
Rabbit_TDI написа:Ако засега не прави проблеми не я отваряй турбината безпричинно.Иди при някой колега от форума с ВАГ-Ком да погледне какво найстина ти има/WastelandTD Vaskoto1........../.Незнам твойта турбина дали беше с променлива геометрия и ако е се някога найстина ще ти се наложи да я почистят/ама много внимавай с сервиза да не стане по лошо/.Иначе за да не се мърси турбината махни катализатора/има много писано по тоя въпрос във форума и замърсяването на турбото с променлива геометрия/.
Проблемите с колата ми са от доста време. Аз бях отворил и тема във форума и вие ме посъветвахте да махна катализатора и да изчистят турбото, но и това не помогна. Колата продължава да умира на 120 км. и неще да набира. Преди след почистване на турбото всичко беше ок. Сега няма оправиа и вече съм вдигнал ръце. В syper diesel я вързаха на компютър и казаха, че ясно се вижда, че проблемите са в турбо и дебитомер. Лопатките са с променлива геометрия. На всички мотори p.d. са такива
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Kalin72 написа:Случайно да си проверил клапан N75? Вакуумните линии? Вероятно и/или MAF (Mass AirFlow) sensor - дебитомера, може да е сдал багажа.
И е задължително да намериш знаещ човек с Vag-Com, да ти прочете показанията. Така ще минеш без да сменяш тази или онази част просто ей така...

-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Хм, нямам идея дали твоя Н75 става за неговия двигател/турбина. От това, което съм чел по другите форуми, излиза, че не са взаимозаменяеми...и има логика, заради различните турбини, следователно и различното налягане.
Ето тук подобен проблем...
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... xchangeble
Тук също има какво да се научи...
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... xchangeble
Аз какво бих направил - първо VAG-COM, чета показанията, и според тях, сменям или МАФ, или Н75...или и двете.
Ето тук подобен проблем...
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... xchangeble
Тук също има какво да се научи...
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... xchangeble
Аз какво бих направил - първо VAG-COM, чета показанията, и според тях, сменям или МАФ, или Н75...или и двете.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта