Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на масло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
SUNWAVES
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 13 май 2014 8:41
Автомобил:
Двигател:

Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на масло

Мнениеот SUNWAVES » Вто 22 сеп 2015 18:36


Здравейте, колеги. Няколко проблема на пасата се обадиха на един път и се виждам в чудо. Първия е че от някъде ми тече масло и за по малко от денонощие цялото масло е заминало, на щеката няма никой а там където беше паркирана колата има ясни следи от масло. Лошото е, че съм във Варна а след 3 дни ми предстои пребиране към София. Утре ще залягам под колата да видя евентуално от къде тече. Днес карах колата и не съм имал проблеми от към прегряване , температурата стига 90 градуса и няма никакви индикации за нередност, не е и много шумна. Двигателя е 1.9 ТДИ 110к.с. Според вас нормално ли е предвид липсата на масло, температурата да седи в нормалните стойности и какъв би бил резултатът ако я карам до София в това състояние? Втория проблем който имам е със запалването, от 2 дена , колата не пали от първия път, ами от 2рия или третия, а днес в края на деня не иска въобще да запали с ключа, наложи се да бутнем и по стара схема на 2ра запали от воле. Сега съм я спрял на един наклон, за да може утре да запаля и да видя на канал. Някакви идеи какъв може да е проблема?




drotomir
Мнения: 653
Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот drotomir » Вто 22 сеп 2015 18:44


Колега голям смелчага си да караш колата без масло , поне и налей до макс и тогава тръгвай за софия , пък там вече на майстор.


hristopenov78
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот hristopenov78 » Вто 22 сеп 2015 19:09


По-добре да я погледне някой във Варна,че до София да не стане беля :bishop :banghead :scare3


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот samo_pechka » Вто 22 сеп 2015 22:09


Щом без да работи мотора тече масло- картера е фира или пробката е незатегната добре.


Потребителски аватар
SUNWAVES
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 13 май 2014 8:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот SUNWAVES » Сря 23 сеп 2015 14:10


След като махнах кората на двигателя, видях че връзката за омасляването натурбината, някак е успяла да се изкара и разкачи от капака на двигателя и явно оттам е изтекло маслото - по време на движение, а в последствие на място се е стичало каквото се е насъбрало по частите на колата. В момента я карам доста икономично , около 1800-2200 оборота и не товаря много турбината. Обаче проблема със стартера продължава и колата не пали. Замерих акумолатора - 12.85, което е ок. Знаете ли къде се намира бушона за стартера да го видя и той дали е наред? Възможно ли е тече на маслото , някак да е проникнали масло в стартера и да е повлияло на запалването?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот milmar » Сря 23 сеп 2015 14:19


:eek
1. Колега, остави турбото, но ти ще си умъртвиш двигателя. Докато не си оправиш теча и да долееш масло, въобще не тръгвай на никъде!
2. Стартера не пали ?? Този въпрос е маловажен, в сравнение с първия, но уточни - върти бавно и не може да запали, или върти нормално но въпреки това не пали, или върти със звук като прахосмукачка, но не завърта самия ДВГ?? Последното може да е заради влязло масло.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот vanesto » Сря 23 сеп 2015 14:23


Това 12,85 на запален двигател, или не? Консуматори имаше ли като мери? Бушон за стартера няма.


Потребителски аватар
SUNWAVES
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 13 май 2014 8:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот SUNWAVES » Сря 23 сеп 2015 16:48


Значи, теча към момента е локализиран и отстранен. Масло е долято и сшедващите два дена ще го наблюдавам дали нивото се мени. Стартера не ебава грам вече, върриш ключа и нищо. Таблото свети нормално все едно няма проблем. Показанията са на изключен двигател без консуматори.


кон12
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 12 юли 2014 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот кон12 » Сря 23 сеп 2015 17:11


Еми начи е стартер, к'во го мъдриш-сменяй, ти малко сам си задаваш гатанки и сам си ги отгатваш :D :D


Потребителски аватар
SUNWAVES
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 13 май 2014 8:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот SUNWAVES » Сря 23 сеп 2015 18:25


Ще подвърдя всичко като се прибера в София. Сигурен съм че е заминал стартера, по-скоро интересното е дали заливането му с маслото го е причинило или му е дошло времето. :)


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот vanesto » Сря 23 сеп 2015 18:54


Само не вземай от морга, ремонтирай си твоя.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 1.9 TDI 110 к.с- проблем при палене и теч на м

Мнениеот milmar » Сря 23 сеп 2015 23:15


В случай, че не вади звук въобще и таблото не мигва дори, не ми се вярва да има връзка с маслото. Просто трябва да се огледа всичко- от самия стартер през свързващите проводници до контактния ключ. Има начин да се тества стартера на място, като му се подаде стартиращо напрежение директно и се заобиколи останалата инсталация, но е добре да го направи някой, който знае как icon_idea .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 47 госта