Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
- Автомобил: Volkswagen Golf 4
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: ВАРНА
Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
Здравейте, имам следния проблем колата не иска да запали върти около 8 секунди и тогава запалва, като че ли не и идва нафтата горивния филтър е сменен и клапанчето което е на него. Помпата в резервоара е почистена от боклуци макар да не бяха много. Проверено е за течове по маркучите няма видими. Преди около 3 месеца са сменени 4 дюзи с работещи. Акумолатора е здрав. Като е работила и я оставя за около един час пак върти и трудно пали. Колата е голф 4 1.9TDI 131 коня код двигател ASZ. На диагностика няма никакви грешки. Прочес съм всички теми и не знам от какво може да е, ако някой е имал същия проблем моля помагайте че идва зима и не знам какво ще правя.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
Когато сменяхте дюзите, сменихте ли и уплътненията? Помпата в резервоара тествана ли е дали подкачва към филтъра? Тандем помпата има ли течове?
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
m0randi написа: Преди около 3 месеца са сменени 4 дюзи с работещи.
Що ли ми се струва , че тука е разковничето.... застопоряващите болтове сменихте ли?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
- Автомобил: Volkswagen Golf 4
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: ВАРНА
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
Уплътненията на дюзите не знам дали са сменени, а застопоряващите болтове не са сменени защото майстора каза че са много пари и каза че са добре. Помпата е тествана като дам на контакт и хвърля нафта но не постоянно, но до колкото знам така трябва да е за да подкачи нафта. Тандем помпата няма течове. А до колкото знам ако са зле уплътненията на дюзите няма ли да пълни нафта при маслото а при мен няма нафта при маслото. Дали е възможно от тези застопоряващи болтове да е проблема и колко са скъпи така и не ми каза за цена майстора.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
Не е задължително да смесва нафта с масло, зависи коя гумичка не уплътнява добре. А това за болтовете, че били "много пари" и били "добре", честно не знам откъде ги намирате тия "майстори".
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
Застопоряващият болт на дюзата се сменя защото се разтяга с времето и не оплътнява добре при повторния монтаж. Освен това може и да се скъса при монтажа. След демонтаж на дюза задължително се сменят и О пръстените. Аз правих тази манипулация и колата си пали перфект. Но всичко по горе е спазено. Важно е и синхронизацията на дюзата спрямо вала как ще бъде направена. Това зависи от майстора дали е на ти с ваг групата.
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
m0randi написа: Дали е възможно от тези застопоряващи болтове да е проблема и колко са скъпи така и не ми каза за цена майстора.
Като за начало смени "майстора", за да станат нещата. А болтовете и О-пръстените са 70-80 лева ,по спомен. А дали е възможно в болтовете и О-пръстените да е проблема- Ми да , много е възможно
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
Имахме подобен проблем на един стар форд и след като му сменихме подгревните свещи и акумулатора с нов и палеше от раз, но след време пак падна акумулатора и пак умря и форда, но то за форда си има лаф...Един форд запалил зимата и го кръстили Фокус
Та не каза нищо за подгревните свещи и акумулатора ти има ли ток.
Та не каза нищо за подгревните свещи и акумулатора ти има ли ток.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
- Автомобил: Volkswagen Golf 4
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: ВАРНА
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
Здравейте, колеги имам само една изгоряла свещ но не би трябвало да е нея, а акумулатора е нов и здрав. Мерси много за отговорите сега ще сменя гумичките и застопоряващите болтове и ще ви кажа дали има резултат. Във Варна ми казаха за двама майстори само за дизели Иво ифидик или във виница БОШ сервиза аз там съм ходил за протекла нафтова помпа на стария ми голф ама и двамата са доста заети и трябва да изчакам.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
- Автомобил: Volkswagen Golf 4
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: ВАРНА
Re: Голф 4 1.9TDI 131ps трудно пали
Здравейте, колеги след смяна на гумичките на дюзите колата вече пали, но майстора ми каза че главата била много зле но нямало да намеря по хубава всичките били така.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 49 госта