Здравеите колеги с падането на температурите се почна като миналата година с трудното 1во палене само, че с една особеност минлата година палеше от 2-3 завъртане сега се случва чак при 6-7...
Другото което е проблема с турбото стана по различен от преди.
Преди забиваше след известно време културно каране и при 120-140 забиваше като ми набиваше и една грешка "Charge Pressure Control: Positive Deviation" тогава при изчистване на грешката всичко се оправяше и нямаше проблеми с месеци.
Този път при 3та около 3200-3500, 4та при 3000-3100, и на 5та след 2500 оборота забива, съответно при: 3та 80, 4та 100, 5та около 120 км/ч забива винаги.
Чистих пак грешката но ефекта е нулев пробвах да я продухвам няколко дни като чистех и грешката но ефект този път нямаше....
преди се оправяше при изчистване на грешката и продухване максимум от 2рия път сега не се получава.
При достигне на някоя от скоростите/оборотите колата забива и докато не я изгася не може да набира турбото просто умира.
Кажете според вас какво е най-възможно да бъде от кое да започна, обмислям догодина да махам катализатора и евентуално ЕГР-а преди година като я взех беше с нов ЕГР но може би ще се налага да го махам?
Дайте малко съвети как най безболезнено да я оправям, може да не е сега защото така и така зимата няма да карам с над 100 то е ясно но все пак има ли и какво да сгафя и да прецакам?
Благодарности предварително.
Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Колега,рискуваш 40л.нафта и отиваш или във Варна при ''ИФИДИК''или в Търново при ''ЗИНОТО''.Аз въпреки че не съм с ТДИ отдавна съм разбрал кой чува петела,а вие още не можете да разберете и наливате пари по метода проба-грешка.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
има и в София добри сервизи
иначе за паленето започни от стартер,акумулатор,алтернатор и кабелите провери кабелите между тях,провери центровката и във филтъра дали има нафта
иначе за паленето започни от стартер,акумулатор,алтернатор и кабелите провери кабелите между тях,провери центровката и във филтъра дали има нафта
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Духче за тези момчета и аз знам, и за ники и мишо знам, въпроса е има ли как да оправя или тествам някои варианти сам, защото 1во нямам толкова време да отделя в момента и 2ро да се подготвя финансово за някои от вариантите ремонти, защото не мога да закарам колата и да не я оправя нали така? :)
А иначе колега tdi fen във филтъра гориво има сменях го с клапана на скоро тъй като клапана явно се беше счупил и дърпаше въздух, акумулатора аз лично съмнения към него нямам няколко пъти е замерван и всичко е ОК.
Мен лично ме съмняват 2-3 неща едното е по спомен датчика за подгрева на антифриза ми се бъзикаше на скоро и не зная дали не е думнал някоя свещ вече и мисля да го тествам тея дни, отделно графиката ми не е читава но така и не разбрах какво мога да направя по въпроса и дали може да е от това ще прикача и графиката.
Относно стартера върти нормално, и има ли логика да е той и цяло лято да пали от раз, а като застудя да не пали?
Нещо не ми се получи да я прикача, ето я отделно:
А иначе колега tdi fen във филтъра гориво има сменях го с клапана на скоро тъй като клапана явно се беше счупил и дърпаше въздух, акумулатора аз лично съмнения към него нямам няколко пъти е замерван и всичко е ОК.
Мен лично ме съмняват 2-3 неща едното е по спомен датчика за подгрева на антифриза ми се бъзикаше на скоро и не зная дали не е думнал някоя свещ вече и мисля да го тествам тея дни, отделно графиката ми не е читава но така и не разбрах какво мога да направя по въпроса и дали може да е от това ще прикача и графиката.
Относно стартера върти нормално, и има ли логика да е той и цяло лято да пали от раз, а като застудя да не пали?
Нещо не ми се получи да я прикача, ето я отделно:

- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
първо започни от центроката на закъснение е ? а милиграмите на 4 канал колко са ? колко показва авансатора ?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Паленете ти е свързано с центровката на 100%. Виж тази тема, там пише как се наглася:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=309549
А за турбото - махни си катализатора възможно по-скоро, докато не си го счупил още. Защо досега не си го махнал? ЕГР-а го затапи със съчма, ако не си, не е нужно да го махаш. Като махнеш катализатора, я продухай, и виж дали ще забива после. Ако пак забива, ходи при Ники.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=309549
А за турбото - махни си катализатора възможно по-скоро, докато не си го счупил още. Защо досега не си го махнал? ЕГР-а го затапи със съчма, ако не си, не е нужно да го махаш. Като махнеш катализатора, я продухай, и виж дали ще забива после. Ако пак забива, ходи при Ники.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Благодаря за информацията колеги чак сега успях да видя отговорите ви, че правиха някакви профилактики и ремонти по ел мрежата в квартала и утре ще погледна със сигурност имам записани от последния тест, че са били от 4.8 до 5.8 mg/str.
Как мога да извърша необходимите корекции? Със въпросния HAMMER MOD както го наричат в Youtube ли? :)
А относно премахването по добрия вариант май е да махна само карантията или да махам направо целия катализатор?
Също така даите съвет за добро място където да се захванат с това, че на последния автомобил се бях побъркал от такива които се занимават с гърнета.
Как мога да извърша необходимите корекции? Със въпросния HAMMER MOD както го наричат в Youtube ли? :)
А относно премахването по добрия вариант май е да махна само карантията или да махам направо целия катализатор?
Също така даите съвет за добро място където да се захванат с това, че на последния автомобил се бях побъркал от такива които се занимават с гърнета.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Виждам че имаш силно желание да си счупиш колата, но все пак бих ти препоръчал да не се въртиш около помпата с чука. Ако искаш мога да ти препоръчам чуден дизелджия за центровката (хвалил съм го преди 10 години в раздела за сервизи). Един колега с а4 афн имаше трудно палене подобно на твоето след смяна на ангренаж при един тъпунгер и с центровка пали като кибрит.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
За катализатора, няма значение дали ще го изкормиш, или ще го махнеш целият. Моя го махнаха целия и сложиха права тръба. А за центровката отиди при майстор, както ти писа колегата.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Така май ще се окаже, че освен центровката проблема е и в акумулатора, тъй като днес хванах баща ми да го замери при 1вото ми палене за деня преди да запаля показваше 12.4V , а по време на самото палене баща ми каза, че пада до 0.3 след което се качва на 13.4 в момента в които запаля.
Другото което е съмнява ме, че може да е думнала и някоя свещ заради едната от грешките които ми излизат, а именно:
http://prikachi.com/images.php?images/401/8407401E.png
Направих още няколко снимки по различните канали + една с центровката, ето ги и тях:
http://prikachi.com/images.php?images/397/8407397J.png
http://prikachi.com/images.php?images/398/8407398Z.png
http://prikachi.com/images.php?images/399/8407399K.png
http://prikachi.com/images.php?images/400/8407400u.png
Оборотите тъй като на снимките няма как да се види играят от 880 до 920, при палене забележих, че лампичката за акумулатора не спира да ми гасне докато не запаля и затова смятам да пробвам като за начало да го заредя него та да видиме дали ще има подобрение единствено ме интересува тъй като помня, че при разкачане после имаше проблеми с ключовете понякога дали ще бъде проблем да го долея с дестилирана вода и да го пусна да се зарежда директно без да разкачам нищо тази вечер и утре да го видя как е?
Благодарности предварително на включилите се в темата.
ПС: w_smith със сигурност няма да я бия с чука помпата просто доста четох из форума и ми се иска сам да пробвам да я наглася, защото май ще се окаже, че просто при обслужването миналата година не е била нагласена както трябва и от там са почнали ядовете. :(
Другото което е съмнява ме, че може да е думнала и някоя свещ заради едната от грешките които ми излизат, а именно:
http://prikachi.com/images.php?images/401/8407401E.png
Направих още няколко снимки по различните канали + една с центровката, ето ги и тях:
http://prikachi.com/images.php?images/397/8407397J.png
http://prikachi.com/images.php?images/398/8407398Z.png
http://prikachi.com/images.php?images/399/8407399K.png
http://prikachi.com/images.php?images/400/8407400u.png
Оборотите тъй като на снимките няма как да се види играят от 880 до 920, при палене забележих, че лампичката за акумулатора не спира да ми гасне докато не запаля и затова смятам да пробвам като за начало да го заредя него та да видиме дали ще има подобрение единствено ме интересува тъй като помня, че при разкачане после имаше проблеми с ключовете понякога дали ще бъде проблем да го долея с дестилирана вода и да го пусна да се зарежда директно без да разкачам нищо тази вечер и утре да го видя как е?
Благодарности предварително на включилите се в темата.
ПС: w_smith със сигурност няма да я бия с чука помпата просто доста четох из форума и ми се иска сам да пробвам да я наглася, защото май ще се окаже, че просто при обслужването миналата година не е била нагласена както трябва и от там са почнали ядовете. :(
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Тези грещки нямат никакво отношение към свещите.
Първата казва, че турбото е пренадувало, а втората казва, че датчика за температурата на антифриза не работи коректно или веригата му до компа нещо не е в ред
Ако имаш възможност, можеш да зареждаш акуто без да го сваляш от колата - няма проблем.
Първата казва, че турбото е пренадувало, а втората казва, че датчика за температурата на антифриза не работи коректно или веригата му до компа нещо не е в ред
Ако имаш възможност, можеш да зареждаш акуто без да го сваляш от колата - няма проблем.
Последна промяна от helikamov на Чет 15 окт 2015 15:30, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Едната грешка е за пренадуване на турбото /което ти забива/, другата е за темп. датчик на антифриза, къде видя за свещ. Датчика трябва да го смениш, акумулатора ти също е
, центровката ти трябва да дойде между синята и зелената линия, катализатора си махни, засега толкова.

- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
алтернатора според мен не зарежда достатъчно аз под 14v моя,дори с включени консуматори не съм го виждал по колко километра на ден изминаваш ?
Последна промяна от tdi fen на Чет 15 окт 2015 15:56, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Може да е объркал - да е 14,3, ама за всеки случай трябва да се премери и на акумулатора, и на изхода на алтернатора.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ проблем 1во палене и турбо...
Опа, правилно де 14.3 объркал съм сега видях, извинявам се :)
А относно свещите имам в предивд, че от информация от няколко колеги при заминал датчик ако не се смени на време може да замине някоя свещ.
А относно свещите имам в предивд, че от информация от няколко колеги при заминал датчик ако не се смени на време може да замине някоя свещ.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта