Здравейте, колеги.
Намислил съм да монтирам челен интеркулер на голфа, мотора е 1.9 TDI PD 6ск.
Целта ми е САМО визия, нямам ремап, пълен сток е автомобила.
Дайте съвети за размери, какви части ще са ми нужни освен маркучи и скоби.
Някакви отрицателни ефекти?
Мерси!



Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Челен Интерулер на МК4 тди пд 116 к.с.
Що не боднеш имитация, нали е за визия?
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Челен Интерулер на МК4 тди пд 116 к.с.
.
Последна промяна от Viktor Cankov на Сря 28 окт 2015 21:27, променено общо 1 път.
Re: Челен Интерулер на МК4 тди пд 116 к.с.
Нещо те бъзика колегата от "дагето"..... иначе само за визия, какво имаш предвид
Аз си взех R32 броня само за да прикрива по-добре кулера и да не се вижда изобщо ( или поне доколкото може да не се вижда) ти пък го искаш да се вижда....
Цената е от 300 до около 700-800 лв и е според зависи от много неща. Лошото е ,че като при всяка неоригинална част ще има много неща за довършване и доизпипване. Хубавото е ,че винаги може да минеш на по-голяма турбина и тогава да усетиш истинския смисъл на кулера

Цената е от 300 до около 700-800 лв и е според зависи от много неща. Лошото е ,че като при всяка неоригинална част ще има много неща за довършване и доизпипване. Хубавото е ,че винаги може да минеш на по-голяма турбина и тогава да усетиш истинския смисъл на кулера

Последна промяна от hvp800 на Сря 28 окт 2015 21:53, променено общо 1 път.
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Челен Интерулер на МК4 тди пд 116 к.с.
Да е жив и здрав колега като се базика
А ти как с Р32 броня ще прикриеш кулера, точно обратното е още повече ще се вижда.
За 7 години ми омръзна да я гледам така ,искам лека промяна отпред.

А ти как с Р32 броня ще прикриеш кулера, точно обратното е още повече ще се вижда.
За 7 години ми омръзна да я гледам така ,искам лека промяна отпред.
Re: Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер
Живот и здраве, другата седмица ще ти покажа
иначе пчелната пита на Р32-бронята прикрива по-добре. А дали пък няма да станеш фен на раздела "силов тунинг"
след като завърши оптичния 



- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер


-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер
И защо пък искаш да се вижда? Хората гледат как да го прикрият, ти пък обратното...
Като го сложиш този голям кулер(особенно както нямаш чип), докато го "напълни" турбината с въздух трябва определено време. Колата ти само ще се лагне. Чипосай я и ще останеш предоволен от вървежа, хем за по-малко пари, хем ще усетиш ефект.
Чудно как досега не съм го виждал този голф в града...
Като го сложиш този голям кулер(особенно както нямаш чип), докато го "напълни" турбината с въздух трябва определено време. Колата ти само ще се лагне. Чипосай я и ще останеш предоволен от вървежа, хем за по-малко пари, хем ще усетиш ефект.
Чудно как досега не съм го виждал този голф в града...
Re: Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер
valiosport написа:Чудно как досега не съм го виждал този голф в града...
Не си го виждал, защото е от Луковит


- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер


- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер
Няма сега да се учим как се прави силов тунинг, но определено само челен кулер на стокова турбина няма смисъл. Виж сега с една турбинка от 131 коня и едно чипче..
ПС: И една генерация..
ПС: И една генерация..

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер
Като се пусне гориво има повече газове и турбото върти с по-големи обороти и вече не е проблем челния кулер.
Аз съм с ARL, който е с най-голямата турбина при 1.9 двигателите и при стокова настройка ми беше мъка да карам, понеже почва късно да тегли а аз рядко превишавам 2500 оборота.
Сега е настроена без дебитомер, за да е по-рязка в ниските и горивото е усилено до дупка и на 1600 оборота направо подскача, а на 2000 оборота направо излита
Малко дими, но не е проблем 
Аз съм с ARL, който е с най-голямата турбина при 1.9 двигателите и при стокова настройка ми беше мъка да карам, понеже почва късно да тегли а аз рядко превишавам 2500 оборота.
Сега е настроена без дебитомер, за да е по-рязка в ниските и горивото е усилено до дупка и на 1600 оборота направо подскача, а на 2000 оборота направо излита


- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Голф 4 тди пд 116 к.с. челен интерулер
valiosport написа:Малко дими, но не е проблем
Сори за офф-а, не се сдържах

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 59 госта