Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предполагам

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
plinnov
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предполагам

Мнениеот plinnov » Вто 01 сеп 2015 20:12


Здравейте от известно време имам проблем .След престой от около десетина дни пасатко трудно пали.Отначало се чува някакво тенекиено къркорене предполагам че е някаква горивна помпа докато се напълни и след това след малко зор и въртене пали.Конструктивно горивният филтър е долу нафтопроводите са горе сложих му и невъзвратен клапан така че не би трябвало да връща нафта в резервоара.Това се случва след по продължителен престой.Ако пасатко се припалва всеки ден или през ден помпата не къркори тенекиено и няма проблеми с паленето.От дизелови печки не разбирам и ви питам колеги "Къде е заровено кучето".Благодаря предварително.




Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол

Мнениеот sim_ex » Пон 26 окт 2015 23:03


Същия мотор същия проблем. Звука който се чува при даване на контакт, все едно някй смачква вестник или някакво фолио за кратко от към резервоара. След като постои колата не пали от раз. Ако дам два пъти на контакт един след друг за да напомпи два пъти тогава пали веднага. Само веднъж ми изгасна на празен ход след 30км отсечка, тъкмо щях да я гася и исках да чуя нещо по радиото.. Дали не си заминава помпата. Отделно ми се струва , че консумацията на празен ход е екстремно ниска 0.5 л/час и 0,6 със пуснати свтлини. Преди беше 0,6 и 0,7. Обяснвам си го че може би по-малко гориво стига до мотора.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол

Мнениеот novatora » Сря 28 окт 2015 14:30


Колеги прочетохте ли по горе как патих цял месец. Именно гълтал съм въздух през горивния филтър. На AVF мотора филтъра се навива на охладителя (радиаторчето с многото маркучи). Там този болт има дупчици и О пръстен. Този пръстен беше станал елипса и филтъра ако не е натегнат става проблем. Подмених този пръстен и хубав горивен филтър и сега нямам проблеми. Аз проблем с паленето нямах но на празен ход вибрации и прескачания все едно да огасне. Вижте и този вариянт. Изглежда дребен но виж какви главоболия навлича.


Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол

Мнениеот sim_ex » Чет 29 окт 2015 18:31


Къде по горе да видим, дай линк.
При мен е друго, нещо на самата помпа в резервоара, защото когато резерзоара е пълен тогава нЯМА И ПОМен от какшито и да е звуци.

Самата помпа се намира мако по-високо в резервоара и тя засмуква гориво по едно тънко маркуче. Може би самата помпа пуска въздух и се изпразва след престой. И докато се напълни се чува този звук. Ако резервоара е пълен гаранция нататък по системата няма въздух.

дали да купувам нова помпа. Старата я извадих за оглед и гокато я набутам обратно се надищах здраво, че ме е страх вече. Има ли някаква хватка как се набутва обратно, тази пружина е много твърда и резбата на бидона не може да хване. Незам как успях но ме е страх отново без да знам има ли трик.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол

Мнениеот valiosport » Чет 29 окт 2015 22:42


Аз съм с голф 4 TDI помпа-дюза и бълбукането го има и при мен, когато резервоара е под половината предполагам, че е нормално. Аз нямам проблеми с паленето дори и след 10 дневен престой, така че недей сменя помпа :c020
Огледай маркучите около тандем помпата, на мен ми се беше почти извадил единия за обратната нафта и при сутрешно палене претрисаше, докато обезвъздуши.
Лятото я оглеждах на канал отдолу и имаше омазняване около радиаторчето на нафтата, но видимо теч няма. Явно дупчицата е много малка и като загрее хубаво нафтата и пада визкозитета... Друго обяснение нямам :sly


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол

Мнениеот novatora » Пет 30 окт 2015 11:59


Аз имам моя б5.5 от 4 години. Досега при контакт не съм чул помпата. Може да съм по глух или щото карам с повечко нафта винаги догоре.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол

Мнениеот phantom_ » Пет 30 окт 2015 14:51


Явно твоя е Уникален :th_up :screwy И сега сериозно,когато резервоара е над половин не се чува помпата.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол

Мнениеот novatora » Пет 30 окт 2015 16:55


Ето защо е така. Паднат ли ми 1-2 чертички го доливам. Явно затова и не чувам помпата.


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол

Мнениеот LEADER_ » Пон 09 ное 2015 20:13


Присъединявам се към темата.Пасат B 5.5 1,9 тди avb 101кс. Сутрин пали от раз и веднага гасне.После трябва да въртя около минута докато запали.Правеше го един два пъти в годината,но сега го прави всяка сутрин и вечер като си тръгвам от работа.Закачихме я на комп и не отчете никаква грешка.Ще се радвам ако някой помогне :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта