Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предполагам
Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предполагам
Здравейте от известно време имам проблем .След престой от около десетина дни пасатко трудно пали.Отначало се чува някакво тенекиено къркорене предполагам че е някаква горивна помпа докато се напълни и след това след малко зор и въртене пали.Конструктивно горивният филтър е долу нафтопроводите са горе сложих му и невъзвратен клапан така че не би трябвало да връща нафта в резервоара.Това се случва след по продължителен престой.Ако пасатко се припалва всеки ден или през ден помпата не къркори тенекиено и няма проблеми с паленето.От дизелови печки не разбирам и ви питам колеги "Къде е заровено кучето".Благодаря предварително.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол
Същия мотор същия проблем. Звука който се чува при даване на контакт, все едно някй смачква вестник или някакво фолио за кратко от към резервоара. След като постои колата не пали от раз. Ако дам два пъти на контакт един след друг за да напомпи два пъти тогава пали веднага. Само веднъж ми изгасна на празен ход след 30км отсечка, тъкмо щях да я гася и исках да чуя нещо по радиото.. Дали не си заминава помпата. Отделно ми се струва , че консумацията на празен ход е екстремно ниска 0.5 л/час и 0,6 със пуснати свтлини. Преди беше 0,6 и 0,7. Обяснвам си го че може би по-малко гориво стига до мотора.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол
Колеги прочетохте ли по горе как патих цял месец. Именно гълтал съм въздух през горивния филтър. На AVF мотора филтъра се навива на охладителя (радиаторчето с многото маркучи). Там този болт има дупчици и О пръстен. Този пръстен беше станал елипса и филтъра ако не е натегнат става проблем. Подмених този пръстен и хубав горивен филтър и сега нямам проблеми. Аз проблем с паленето нямах но на празен ход вибрации и прескачания все едно да огасне. Вижте и този вариянт. Изглежда дребен но виж какви главоболия навлича.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол
Къде по горе да видим, дай линк.
При мен е друго, нещо на самата помпа в резервоара, защото когато резерзоара е пълен тогава нЯМА И ПОМен от какшито и да е звуци.
Самата помпа се намира мако по-високо в резервоара и тя засмуква гориво по едно тънко маркуче. Може би самата помпа пуска въздух и се изпразва след престой. И докато се напълни се чува този звук. Ако резервоара е пълен гаранция нататък по системата няма въздух.
дали да купувам нова помпа. Старата я извадих за оглед и гокато я набутам обратно се надищах здраво, че ме е страх вече. Има ли някаква хватка как се набутва обратно, тази пружина е много твърда и резбата на бидона не може да хване. Незам как успях но ме е страх отново без да знам има ли трик.
При мен е друго, нещо на самата помпа в резервоара, защото когато резерзоара е пълен тогава нЯМА И ПОМен от какшито и да е звуци.
Самата помпа се намира мако по-високо в резервоара и тя засмуква гориво по едно тънко маркуче. Може би самата помпа пуска въздух и се изпразва след престой. И докато се напълни се чува този звук. Ако резервоара е пълен гаранция нататък по системата няма въздух.
дали да купувам нова помпа. Старата я извадих за оглед и гокато я набутам обратно се надищах здраво, че ме е страх вече. Има ли някаква хватка как се набутва обратно, тази пружина е много твърда и резбата на бидона не може да хване. Незам как успях но ме е страх отново без да знам има ли трик.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол
Аз съм с голф 4 TDI помпа-дюза и бълбукането го има и при мен, когато резервоара е под половината предполагам, че е нормално. Аз нямам проблеми с паленето дори и след 10 дневен престой, така че недей сменя помпа
Огледай маркучите около тандем помпата, на мен ми се беше почти извадил единия за обратната нафта и при сутрешно палене претрисаше, докато обезвъздуши.
Лятото я оглеждах на канал отдолу и имаше омазняване около радиаторчето на нафтата, но видимо теч няма. Явно дупчицата е много малка и като загрее хубаво нафтата и пада визкозитета... Друго обяснение нямам

Огледай маркучите около тандем помпата, на мен ми се беше почти извадил единия за обратната нафта и при сутрешно палене претрисаше, докато обезвъздуши.
Лятото я оглеждах на канал отдолу и имаше омазняване около радиаторчето на нафтата, но видимо теч няма. Явно дупчицата е много малка и като загрее хубаво нафтата и пада визкозитета... Друго обяснение нямам

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол
Аз имам моя б5.5 от 4 години. Досега при контакт не съм чул помпата. Може да съм по глух или щото карам с повечко нафта винаги догоре.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол
Явно твоя е Уникален
И сега сериозно,когато резервоара е над половин не се чува помпата.


-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол
Ето защо е така. Паднат ли ми 1-2 чертички го доливам. Явно затова и не чувам помпата.
- LEADER_
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B 5.5 131 AVF въздух в горивната система предпол
Присъединявам се към темата.Пасат B 5.5 1,9 тди avb 101кс. Сутрин пали от раз и веднага гасне.После трябва да въртя около минута докато запали.Правеше го един два пъти в годината,но сега го прави всяка сутрин и вечер като си тръгвам от работа.Закачихме я на комп и не отчете никаква грешка.Ще се радвам ако някой помогне :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта