Голф 4 110 к.с. AHF Турбото свири
Голф 4 110 к.с. AHF Турбото свири
Колеги здравейте.Искам да ви попитам за мнение.Колата е Голф 4 110 к.с. АХФ с чип!От около една година турбото почна да свири нещо наподобяващо като линейка.Усещам го също и на празен ход.Когато ускорявам също свири и се чува стабилно.Преди време ми блокира клапана (актуатора) и като го свалих го раздвижих със спрей забелязах че геометрията си движи леко!Това просто го споневам едва ли има значение.Мисълта ми е сега трябва ли да я свалям турбината заради този проблем и изобщо как се процедира?Да спомена само че разлика във вървенето няма но ме дразни че вие така!От какво може да е
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1023
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Питане за турбо на Голф 4 110 к.с. АХФ
Свиренето е свързано с развъртане на повече обороти от допустимите. Това може да се дължи на много неща едно от които е премахнат катализатор без да се замени с резонантно гърне, защото той изравнява налягането на изхода на турбината и не и позволява да се развърти на много високи обороти. Провери да не е да имаш скъсана мека връзка, или от някъде между турбината и катализатора да има изпускане, което да доведе до рязка промяна на налягането. Провери турбо пътищата(често се къса маркуч за високо налягане между кулера и егр клапана, спукани маркучета към клапан N75),и виж въздушен филтър.
Re: Питане за турбо на Голф 4 110 к.с. АХФ
Ами колата е без катализатор на негово място съм сложил права тръба и така покарах доста километри и впоследствие се яви този проблем.Дефакто това го изключвам като вариянт!Вакумните маркучи са подменени с нови!Меката връзка съм я оглеждал няма черно по нея!Мисълта ми е възможно ли е да е от самото турбо.Питам защото хич не ми се сваля поради факта че ремонта ще е скъп!Само да уточня че колата грам не пипа маслото от смяна до смяня което е учудващо за мен за двигател с турбо.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1023
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Питане за турбо на Голф 4 110 к.с. АХФ
Ако си проверил внимателно всичко, което съм описал по-горе и няма там проблеми, остава турбото. Зависи как ти е направен чип тунинга, от което идват и повечето проблеми след слагането му. Ако можеш да свалиш или имаш тунингования файл, мога да ти кажа защо се е стигнало до тук или какво още може да се случи в най-скоро време, защото и след ремонт, пак може да се стигне до тук. Също е добре да си направиш един LOG файл с Vag-com, за да се прецени какво се случва в момента с турбината. По принцип, при липса на други симптоми, бих ти препоръчал да караш така и да не се занимаваш за сега с него.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 110 к.с. AHF Турбото свири
Свали маркуча от студената част и виж за луфтове.Не трябва да вие толкова осезаемо
Re: Голф 4 110 к.с. AHF Турбото свири
Проверявах го за луфт и има такъв но немога да преценя дали е допустим?Но както е написал колегата за сега ще карам така!Иска ми се много да я оправя но работата е свързана с много финанси!Благодаря на отзовалите се колеги!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 54 госта