Здравейте,
Колата от заглавието.
Симптомите са:
При палене след дълъг престой има сив пушек и миризма на неизгоряла нафта.
Пали неравномерно, и оборотите се менят 1-2 секунди. Това само първия път и при първите няколко форсирания.
В последствие всичко е нормално. При повторно палене няма проблеми.
Във ВАГ-КОМ показанията на дюзите са около нулата и при студен и при топъл мотор.
Насочил съм се към смяна на уплътненията на дюзите и реглаж.
Ето и въпросите:
1. Комплект уплътнения (038 198 051 c) в офиц. представител е около 70лв. заслужава ли си или да се търси алтернативен комплект на Бош?
- само реглажния болт (WHT 000 530), който го няма в Бош комплектите, струва 11,82лв + 20лв за уплътненията - цената е наполовина.
2. За монтирането на дюзите трябва шублер 400мм, има ли вариант преди да сваля дюзите да замеря разстояията м/у тях и да ползвам стандартен 150мм шублер? Примерно от края на главата до 1-ва дюза, от 1-ва дюза до втора и т.н.
3. Закрепващите болтове за дюзите (038 103 385 А) и болтовете за кобиличните валове (038 103 714 А се сменят с нови. Друго което се сменя задължително?
4. Ако при свалянето на дюза пружината падне, има ли ремонтен комплект или може да се кара и така?
- видях в нет-а ще някои ги ремонтират други не.
5. Може ли и как да се провери за износване на разпределителния вал без да се свали?
6. Гарнитурата за капака на клапаните (038 103 483 D) е на цена 55лв - трябва ли да се смени при условие че нямам теч на масло?
7. При обратния монтаж на дюзите четох че е хубаво да се загладят образуваните ръбове как?
- - райбероване (размер), шкурка, каква...
Първо моля за коментар по симптомите?
Г4 ASZ 2003г. - Смяна на уплътнения дюзи.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Г4 ASZ 2003г. - Смяна на уплътнения дюзи.
Същите симптоми и при мен (AJM) , консултирах се с един майстор от Пловдив , занимава се само с дизели и неговият отговор беше именно о-пръстени на дюзите. Все още не съм ги сменил , но съм го запланувал до края на месеца , преди празниците да я оставя да я правят .
Re: Г4 ASZ 2003г. - Смяна на уплътнения дюзи.
Ако имаш познат тираджия помоли му се да ти донесе 20 литра нафтица от Франция ли Германия ли Австрия ли но да не е от България после се наслади на паленето и вървежа на ASZ-та.за кратко щот хубавата нафта ще свърши
после им натегли едни дърти майни на всички бензиностанции за да ти олекне.
Пък ако си решил да се занимаваш с отварянето на капака не те съветвам ако ще ти е за първи път.После няма да са около нулата

Пък ако си решил да се занимаваш с отварянето на капака не те съветвам ако ще ти е за първи път.После няма да са около нулата

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Г4 ASZ 2003г. - Смяна на уплътнения дюзи.
Тъй като нямам възможност да зареждам всеки път от чужбина, а еднократно не ме устройва, мисля да рискувам и да сменя уплътненията.
Ако някой го е правил, моля за отговори на горните въпроси?
А и защо няма да са около нулата след смяна на уплътненията?
Ако някой го е правил, моля за отговори на горните въпроси?
А и защо няма да са около нулата след смяна на уплътненията?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 86 госта