Здравейте, колеги! Може ли някой да обясни конструкцията на електрическия ЕГР и какъв е режима му на работа?
Да поясня - как се задвижва:с бобина(като ел магнитен клапан)или със сервомотор?
Какво движение изпълнява : отворено -затворено или се позиционира и между двете положения ( едва ли според мен,става само ако е със сервомотор)?
Как е уплътнен щока на клапана от към управляващия механизъм? Ако някой постне картинка, ще съм му много благодарен!
Конструкция на Ел. ЕГР и начин на работа - как отваря ?
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Конструкция на Ел. ЕГР и начин на работа - как отваря ?
Онзи ден сменях на един голф, със серво мотор е с някаква електроника в него, това с вакума не знам какво задвижва мисля че отваря водата.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 69 госта