Пичове, кажете накъде се върти зъбното колело за да се даде в предварение? Напред към фаровете или назад към седалките?
При поставен щифт ли се бута помпата или няма значение?
Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Голф Мк4 ARL Синхронизация
ARL --- "При поставен щифт ли се бута помпата или няма значение?" каква помпа ?
към предницата на колата е предварение назад е закъснение щифт не ти трябва 3-те болта не ги разхлабвай много гледай после на 4-ти канал ккв си направил
към предницата на колата е предварение назад е закъснение щифт не ти трябва 3-те болта не ги разхлабвай много гледай после на 4-ти канал ккв си направил
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф Мк4 ARL Синхронизация
Мерси брато
Под помпа имам предвид зъбното колело на вала, защото помпите са отдолу и си му казвам помпа, не ми обръщай внимание
Утре ще я видиме какво ще излезе на Ваг-Кома че нещо не връви както трябва. Имам приятел със същия ARL и моя е по-муден. Клапанчето на турбото ли се бъзика, дебитомера ли ми реже горивото и аз не знам какво става. Преди няколко месеца колата след 3000 оборота такава тяга имаше че ми чупеше врата, сега тягата е една равномерна от 2000 до 4000оборота. Кои канали да гледам?
Колко градуса да и дам предварение?

Под помпа имам предвид зъбното колело на вала, защото помпите са отдолу и си му казвам помпа, не ми обръщай внимание

Утре ще я видиме какво ще излезе на Ваг-Кома че нещо не връви както трябва. Имам приятел със същия ARL и моя е по-муден. Клапанчето на турбото ли се бъзика, дебитомера ли ми реже горивото и аз не знам какво става. Преди няколко месеца колата след 3000 оборота такава тяга имаше че ми чупеше врата, сега тягата е една равномерна от 2000 до 4000оборота. Кои канали да гледам?
Колко градуса да и дам предварение?
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Голф Мк4 ARL Синхронизация
Защо не неправиш едни логове като за начало да видиш как надува турбината как е дебитомера, предполагам центровката не е мърдала от когато колата е вървяла досега. Попринцип PD TDI-тата сами си настройват тайминга просто трябва да видиш на 4-ти канал 4-тата графа да е в границите +3 и -3 когато е под 0 е на закъснение когато е след 0 е на предварение моя ARL е на 0.5 (уж между 0 и 0.5 е най-добре) можеш да сравниш с вървящия ARL как е положението и да си настроиш твоята така.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф Мк4 ARL Синхронизация
sto4o написа:Защо не неправиш едни логове като за начало да видиш как надува турбината как е дебитомера, предполагам центровката не е мърдала от когато колата е вървяла досега.
Днеска ходих да направим логове, но имаше друга кола и нямаше как. Центровката ми не е добре, в момента показва 1.0л/ч т.е в закъснение е. Преди ми ковеше 0.7л/ч
Като вървене не че върви повече, но просто колата е по-рязка и създава илюзия за вървеж, даже като сме карали заедно с двете коли, го настигам, но на ниските имам едно замисляне сякаш и не ми мига ЕСП-то на втора.
Препоръчайте ми човек който да я погледне, че тука и центровка няма кой да ми направи. И тоя дебитомер искам да се спре софтуерно само че не знам кой може...
Или ще я оставя за напролет колата и ще я закарам във Варна при Ifidik, поне да съм сигурен че колата ми ще е в добри ръце.
Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация
Аз съм го правил това упражнение преди доста време. Спомена ми, противно на логиката, е че към седалките отиваш в +, а напред към фаровете в -. Така или иначе след първата проба ще се ориентираш.
Синхронизацията няма как да я определиш от моментния разход на гориво, но принципно влиае на него.
Синхронизацията няма как да я определиш от моментния разход на гориво, но принципно влиае на него.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация
Валка колко коментари съм изчел от теб относно съвети как да се прави предварение как е най-добре турбото, дебитомери ... и какви ли не работи ... а сега питаш ...
Правя си сам логика кои колко знае и какви идеи дава за чуждите коли...
Правя си сам логика кои колко знае и какви идеи дава за чуждите коли...
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация
Верно така беше 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация
Семкаджиите си намерете друга тема да осирате. Крайно време е да ви Бан-ват за такива спамове.
Морфей, на мен също майстора който ми сменя ремъка преди две години ми каза че аванс се дава към седалките, аз малко не ми се вярваше, ама сега и ти ми го казваш и се замислям. В крайна сметка сам нищо не мога да направя понеже нямам Ваг-ком и нищо не мога да вида иначе да съм забравил за синхронизацията отдавна
Свалих актуатора и геометрията се движи перфектно, актуатора има едно скърцане, но и той се движи. Напръсках го с ВД40. Вече мембраната дали не е пробита е друга тема, с уста не мога да го мръдна, трябва вакум помпа.
Н75 как може да се провери?


Морфей, на мен също майстора който ми сменя ремъка преди две години ми каза че аванс се дава към седалките, аз малко не ми се вярваше, ама сега и ти ми го казваш и се замислям. В крайна сметка сам нищо не мога да направя понеже нямам Ваг-ком и нищо не мога да вида иначе да съм забравил за синхронизацията отдавна

Свалих актуатора и геометрията се движи перфектно, актуатора има едно скърцане, но и той се движи. Напръсках го с ВД40. Вече мембраната дали не е пробита е друга тема, с уста не мога да го мръдна, трябва вакум помпа.
Н75 как може да се провери?
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация
Не сме семкаджии колега, просто споделяме видяното във времето... :)
Н75 до колкото зная при запален автомобил може да се чуе как цъка като се приближиш до него.
И хайде понеже сме семкаджии кажи ми как ноември месец знаеше какво е предварение, а сега не ?
Отделно тук си настроен без дебитомер, а сега питаш и за него:
Отделно и тук хората са те насочили към вариант за проблема ти: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=428216&p=4376538#p4376538
Та кажи все пак защо ние сме семкаджии и заслужаваме БАН, а ти не? Спирам да пиша в темата (наистина не ми е до глупави разправии)... цитатите от мен говорят само за себе си...
Н75 до колкото зная при запален автомобил може да се чуе как цъка като се приближиш до него.
И хайде понеже сме семкаджии кажи ми как ноември месец знаеше какво е предварение, а сега не ?
valiosport написа:istinata написа: Ядосах се сритах я зверски и почна да пуши на тихите бял дим и мирише на нафта.
Аз мойта я бутнах в предварение и разхода сега ми е добре. Чудно от какво да се износи този вал....
Отделно тук си настроен без дебитомер, а сега питаш и за него:
valiosport написа:Като се пусне гориво има повече газове и турбото върти с по-големи обороти и вече не е проблем челния кулер.
Аз съм с ARL, който е с най-голямата турбина при 1.9 двигателите и при стокова настройка ми беше мъка да карам, понеже почва късно да тегли а аз рядко превишавам 2500 оборота.
Сега е настроена без дебитомер, за да е по-рязка в ниските и горивото е усилено до дупка и на 1600 оборота направо подскача, а на 2000 оборота направо излитаМалко дими, но не е проблем
Отделно и тук хората са те насочили към вариант за проблема ти: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=428216&p=4376538#p4376538
valiosport написа:Знам къде е мапа, мапа на ARL е точно под пластмасовата кора отгоре на пласмасовата тръба.
Мисълта ми беше, че дебитомера е изключен и вероятността да е от него отпада.
Искам да елиминирам вероятността да е от датчици, щото нали се сещаш че няма да тръгна да сменям дюзи само заради малко по-висок разход.
Просто ме дразни да ми показва 0.9-1.0л/ч......
Та кажи все пак защо ние сме семкаджии и заслужаваме БАН, а ти не? Спирам да пиша в темата (наистина не ми е до глупави разправии)... цитатите от мен говорят само за себе си...
Последна промяна от BobyM на Пон 28 дек 2015 23:02, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация
BobyM написа:Н75 до колкото зная при запален автомобил може да се чуе как цъка като се приближиш до него.
Начи което го знам и съм го правил не мога да кажа че не е така и винаги съм гледал да помагам което го знам. Сигурно ако бях някой монтьор който се занимава с ремонти на ТДИ-та щях всичко да знам и нямаше да има нужда от тема. Но по софтуери и диагностики ме няма никакъв. По-лесно ми е да сваля ремъка и да го зацепя на ново

Погрешно съм те разбрал явно. Значи утре слагам актуатора, че сега съм го разкиснал, излезе ръждичка

Как точно трябва да цъка? На празен ход чува ли се? Мембраната как може да се провери дали е здрава?
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация
Мембраната най лесно се проверява дали е здрава като прибереш лоста и си сложиш пръста отдолу да запушиш където влиза вакума и ако е здрава лоста ще се задържи прибран ако не е ще се върне
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], invisiblewin и 90 госта