Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Мнениеот valiosport » Нед 27 дек 2015 20:08


Пичове, кажете накъде се върти зъбното колело за да се даде в предварение? Напред към фаровете или назад към седалките?
При поставен щифт ли се бута помпата или няма значение?




Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф Мк4 ARL Синхронизация

Мнениеот sto4o » Нед 27 дек 2015 23:51


ARL --- "При поставен щифт ли се бута помпата или няма значение?" каква помпа ?
към предницата на колата е предварение назад е закъснение щифт не ти трябва 3-те болта не ги разхлабвай много гледай после на 4-ти канал ккв си направил


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф Мк4 ARL Синхронизация

Мнениеот valiosport » Пон 28 дек 2015 0:53


Мерси брато :bowdown
Под помпа имам предвид зъбното колело на вала, защото помпите са отдолу и си му казвам помпа, не ми обръщай внимание :Mr Green Fun
Утре ще я видиме какво ще излезе на Ваг-Кома че нещо не връви както трябва. Имам приятел със същия ARL и моя е по-муден. Клапанчето на турбото ли се бъзика, дебитомера ли ми реже горивото и аз не знам какво става. Преди няколко месеца колата след 3000 оборота такава тяга имаше че ми чупеше врата, сега тягата е една равномерна от 2000 до 4000оборота. Кои канали да гледам?
Колко градуса да и дам предварение?


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф Мк4 ARL Синхронизация

Мнениеот sto4o » Пон 28 дек 2015 17:35


Защо не неправиш едни логове като за начало да видиш как надува турбината как е дебитомера, предполагам центровката не е мърдала от когато колата е вървяла досега. Попринцип PD TDI-тата сами си настройват тайминга просто трябва да видиш на 4-ти канал 4-тата графа да е в границите +3 и -3 когато е под 0 е на закъснение когато е след 0 е на предварение моя ARL е на 0.5 (уж между 0 и 0.5 е най-добре) можеш да сравниш с вървящия ARL как е положението и да си настроиш твоята така.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф Мк4 ARL Синхронизация

Мнениеот valiosport » Пон 28 дек 2015 18:35


sto4o написа:Защо не неправиш едни логове като за начало да видиш как надува турбината как е дебитомера, предполагам центровката не е мърдала от когато колата е вървяла досега.

Днеска ходих да направим логове, но имаше друга кола и нямаше как. Центровката ми не е добре, в момента показва 1.0л/ч т.е в закъснение е. Преди ми ковеше 0.7л/ч
Като вървене не че върви повече, но просто колата е по-рязка и създава илюзия за вървеж, даже като сме карали заедно с двете коли, го настигам, но на ниските имам едно замисляне сякаш и не ми мига ЕСП-то на втора.
Препоръчайте ми човек който да я погледне, че тука и центровка няма кой да ми направи. И тоя дебитомер искам да се спре софтуерно само че не знам кой може...
Или ще я оставя за напролет колата и ще я закарам във Варна при Ifidik, поне да съм сигурен че колата ми ще е в добри ръце.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Мнениеот morfei1 » Пон 28 дек 2015 19:59


Аз съм го правил това упражнение преди доста време. Спомена ми, противно на логиката, е че към седалките отиваш в +, а напред към фаровете в -. Така или иначе след първата проба ще се ориентираш.

Синхронизацията няма как да я определиш от моментния разход на гориво, но принципно влиае на него.


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Мнениеот BobyM » Пон 28 дек 2015 20:28


Валка колко коментари съм изчел от теб относно съвети как да се прави предварение как е най-добре турбото, дебитомери ... и какви ли не работи ... а сега питаш ...
Правя си сам логика кои колко знае и какви идеи дава за чуждите коли...


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Мнениеот 110afn » Пон 28 дек 2015 21:00


Верно така беше :mhihi


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Мнениеот valiosport » Пон 28 дек 2015 22:26


Семкаджиите си намерете друга тема да осирате. Крайно време е да ви Бан-ват за такива спамове.
:beat_butt2 :dummy
Морфей, на мен също майстора който ми сменя ремъка преди две години ми каза че аванс се дава към седалките, аз малко не ми се вярваше, ама сега и ти ми го казваш и се замислям. В крайна сметка сам нищо не мога да направя понеже нямам Ваг-ком и нищо не мога да вида иначе да съм забравил за синхронизацията отдавна :mhihi
Свалих актуатора и геометрията се движи перфектно, актуатора има едно скърцане, но и той се движи. Напръсках го с ВД40. Вече мембраната дали не е пробита е друга тема, с уста не мога да го мръдна, трябва вакум помпа.
Н75 как може да се провери?


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Мнениеот BobyM » Пон 28 дек 2015 22:43


Не сме семкаджии колега, просто споделяме видяното във времето... :)
Н75 до колкото зная при запален автомобил може да се чуе как цъка като се приближиш до него.

И хайде понеже сме семкаджии кажи ми как ноември месец знаеше какво е предварение, а сега не ?

valiosport написа:
istinata написа: Ядосах се сритах я зверски и почна да пуши на тихите бял дим и мирише на нафта.


Аз мойта я бутнах в предварение и разхода сега ми е добре. Чудно от какво да се износи този вал....


Отделно тук си настроен без дебитомер, а сега питаш и за него:

valiosport написа:Като се пусне гориво има повече газове и турбото върти с по-големи обороти и вече не е проблем челния кулер.
Аз съм с ARL, който е с най-голямата турбина при 1.9 двигателите и при стокова настройка ми беше мъка да карам, понеже почва късно да тегли а аз рядко превишавам 2500 оборота.
Сега е настроена без дебитомер, за да е по-рязка в ниските и горивото е усилено до дупка и на 1600 оборота направо подскача, а на 2000 оборота направо излита :Mr Green Fun Малко дими, но не е проблем :mhihi


Отделно и тук хората са те насочили към вариант за проблема ти: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=428216&p=4376538#p4376538

valiosport написа:Знам къде е мапа, мапа на ARL е точно под пластмасовата кора отгоре на пласмасовата тръба.
Мисълта ми беше, че дебитомера е изключен и вероятността да е от него отпада.
Искам да елиминирам вероятността да е от датчици, щото нали се сещаш че няма да тръгна да сменям дюзи само заради малко по-висок разход.
Просто ме дразни да ми показва 0.9-1.0л/ч......


Та кажи все пак защо ние сме семкаджии и заслужаваме БАН, а ти не? Спирам да пиша в темата (наистина не ми е до глупави разправии)... цитатите от мен говорят само за себе си...

Последна промяна от BobyM на Пон 28 дек 2015 23:02, променено общо 1 път.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Мнениеот valiosport » Пон 28 дек 2015 23:01


BobyM написа:Н75 до колкото зная при запален автомобил може да се чуе как цъка като се приближиш до него.

Начи което го знам и съм го правил не мога да кажа че не е така и винаги съм гледал да помагам което го знам. Сигурно ако бях някой монтьор който се занимава с ремонти на ТДИ-та щях всичко да знам и нямаше да има нужда от тема. Но по софтуери и диагностики ме няма никакъв. По-лесно ми е да сваля ремъка и да го зацепя на ново :mhihi

Погрешно съм те разбрал явно. Значи утре слагам актуатора, че сега съм го разкиснал, излезе ръждичка :mhihi Утре ще пиша има ли ефект.
Как точно трябва да цъка? На празен ход чува ли се? Мембраната как може да се провери дали е здрава?


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Голф MK4 1.9 TDI ARL Синхронизация

Мнениеот sto4o » Вто 29 дек 2015 12:29


Мембраната най лесно се проверява дали е здрава като прибереш лоста и си сложиш пръста отдолу да запушиш където влиза вакума и ако е здрава лоста ще се задържи прибран ако не е ще се върне



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], invisiblewin и 90 госта