Здравейте,
мотора е BMN.Проблема е,че налягането от турбото е твърде високо и постоянно мига лампичката за подгрева и записва грешка.N75 е сменен с нов без резултат.Затова разкачих маркуча за вакум от клапана на турбото и направих логове.Резулатата беше ,че пак пренадува,но в ниските обороти се държи малко по-добре.Без този вакум не трябва ли налягането да е много по-ниско от исканото.
Touran TDI 2.0 170 ps високо налягане
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Touran TDI 2.0 170 ps високо налягане
Най-вероятно ти е запекла геометрията или ръждясъл актуатор, или и двете.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 19:06
- Автомобил: CC
- Двигател: BWS
- Местоположение: Димитровград/Щутгарт
Re: Touran TDI 2.0 170 ps високо налягане
Актуатора го натискам с пръсти нагоре и като го пусна се връща сам надолу.Ако откача вакума при работещ мотор се връща до долу и като го закача се вдига.Все едно актуатора си мърда без да регулира геометрията.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Touran TDI 2.0 170 ps високо налягане
Няколко пъти съм правил опити да го натисна, но никога не съм успявал, а съм доста як в ръцете. Става въпрос за работещ, изправен актуатор и съответно геометрия. Верно, че при мен е на доста шибано място - отдолу, но и на свален актуатор лостчето му трудно се движи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта