Привет колеги!
Някой монтирал ли е турбина GT2052 нa пасат 1.9тди AFN?
Кой е най удачния вариант?
Преходен фланец на изпускателния колектор или презаваряване на колектора...от два колектора един?
... а може би друг вариант?
Споделете!



пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Какво стана с турбината, година по-късно? Сложи ли я?
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
ibiza2001 написа:Какво стана с турбината, година по-късно? Сложи ли я?
отказах се!
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Питам защото и аз мисля да правя същото и искам да знам какви са проблемите.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Голяма е тази турбина, по-добре 1749va от 131к.с става си без да преправяш, евентуално изхода на студената част ще трябва малко да се преправи че е на бърза връзка. На 2052v изхода на студената част е завъртян наляво, отделно и на колектора не пасва директно.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Чакай сега уточни за каква кола става въпрос, ако и ти питаш за пасат AFN(тоест надлъжен двигател), защото ника ти е ибиза, а при ибиза мотора е напречен, имат разлика изходите на студения охлюв, при надлъжните(1.9) са прави, а при напречните(пак 1.9) охлюва е извит наляво.
Това турбо 2052 дето искаш да го слагаш го слагат на 2.5ТДИ и колата ти ще се лагне доста, аз миналата година се бях навил за такова и се отказах.
Каква мощност търсиш и какво друго си правил по-колата, щото само да и забодеш гОлемо тУрбо няма много файда, оригиналните дюзи на АФН са малки и ще ти е малко зор с тях да го въртиш...
Това турбо 2052 дето искаш да го слагаш го слагат на 2.5ТДИ и колата ти ще се лагне доста, аз миналата година се бях навил за такова и се отказах.
Каква мощност търсиш и какво друго си правил по-колата, щото само да и забодеш гОлемо тУрбо няма много файда, оригиналните дюзи на АФН са малки и ще ти е малко зор с тях да го въртиш...
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
С оригиналните дюзи ефект ще има, при това доста негативен ......
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Става въпрос за 1.9TDI - ALH 90к.с. за сега е с разпръсквачи от 110к.с. и чип. Сега мисля за разпръсквачи 0.250 um, буталце 11мм, VNT20, кулер и съединител. Гоня 180 - 200к.с.
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Насочи се към гтб серията на гарет и ги остави тези стари турбини, за 250 микрона дори помпения елемент не виждам защо ще го сменяш ама ти си знаеш
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Много лагава
Най-добрия ти вариант за ALH е да му забодеш турбина от ARL, хем ще се развърта по-добре и ще извадиш 180-190 кончета.
Най-добре се насочи към ГТБ1756, аз такава ще сложа някой ден на мойта машинка, но кога ще е не знам


Най-добрия ти вариант за ALH е да му забодеш турбина от ARL, хем ще се развърта по-добре и ще извадиш 180-190 кончета.
Най-добре се насочи към ГТБ1756, аз такава ще сложа някой ден на мойта машинка, но кога ще е не знам

Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Ако ти харесва да усещаш турбото от 2300-2400 об а преди това само пушек и да сваляш и чистиш турбо на 10-15 хил то ВНТ 20 е твоята турбина!
Всъщност за коя турбина говорим, ВНТ20 или гт2052в или може би гт2056в.......
Всъщност за коя турбина говорим, ВНТ20 или гт2052в или може би гт2056в.......
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
hvp800 написа:Ако ти харесва да усещаш турбото от 2300-2400 об а преди това само пушек и да сваляш и чистиш турбо на 10-15 хил то ВНТ 20 е твоята турбина
2052в пише в темата, само че автора е с пасат АФН.
Това за задръстването за 10-15К км. предполагам не го мислиш сериозно


То че ще е страшен пушилник това е ясно, но си има и плюсове. Сравнително лесно се намира и е евтина. Лага е гарантиран, но бута дооста стабилно след 2500 оборота.
Колега защо не помислиш за хибрид?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта