Моя мотор е 1з с 120А алтернатор попадна ми един по обява от голф 4 120А, 90 к.с. На снимки изглежда че всичко ще съвпадне. Някой сменял ли е на старите тди от новите.
Поздрави на всички.
голф 3 и 4 съвместими ли са алтернаторите?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Съвместими ли са алтернаторите на голф3 и 4?
Като планки ще стане. За шайбата- там няма да има проблем.
Но клемата е друга. Сещам се по памет, че и други бяха означенията ( L, D+ и т.н. )Предполагам може да се измисли нещо . Не съм се занимавал , имам ги и двата вида в гаража си , ще мога след две до три седмици да кажа малко подробности
П.п. ей сега ровнах за малко в нета , ако разбираш малко немски почети :) http://www.t4-wiki.de/wiki/Lichtmaschine
Но клемата е друга. Сещам се по памет, че и други бяха означенията ( L, D+ и т.н. )Предполагам може да се измисли нещо . Не съм се занимавал , имам ги и двата вида в гаража си , ще мога след две до три седмици да кажа малко подробности
П.п. ей сега ровнах за малко в нета , ако разбираш малко немски почети :) http://www.t4-wiki.de/wiki/Lichtmaschine
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Съвместими ли са алтернаторите на голф3 и 4?
Ако е само клемата преработена е. Ъгъла на захват ме претиснява и че на г4 е с демферната шайба.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Съвместими ли са алтернаторите на голф3 и 4?
Не ми стана ясно за кой захват говориш .Дай две снимки , на твоето и другото. А за ролката-предполагам говориш за фрайлауфната . Да я имаш е много добре! Дори и на коли дето я нямат, след слагането на такава , се решават много от главоболията по оптегач, втулки и т.н..
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Съвместими ли са алтернаторите на голф3 и 4?
Ъгъла на болтовете, т.е ще се запази ли същия ремък. Ако съвпада всичко ще пиша, взимам пък ще видим. Ако някой колега е правил тази смяна нека да постне.
Поздрави на всички.
Поздрави на всички.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Съвместими ли са алтернаторите на голф3 и 4?
Ами аз на Голф 3 с AAZ мотор съм слагал за сравнение от Г4 90А Бош -пасва си и има пълно съосие с ремъка . Та там няма да имаш драми според мен . Блока на този мотор е едно към едно с твоя.
По ми е интересно за буксата , по спомен бях чел, че има разлики там ( не говорим за разликата в самата букса , говорим за самите пинове и значението им ) . Не съм се задълбочавал много много, щото после си намерих един 120А от пасат Б4 и сложих тогава него ( дори и тема имах затова )
По ми е интересно за буксата , по спомен бях чел, че има разлики там ( не говорим за разликата в самата букса , говорим за самите пинове и значението им ) . Не съм се задълбочавал много много, щото после си намерих един 120А от пасат Б4 и сложих тогава него ( дори и тема имах затова )
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CekoBen@ и 56 госта