Голф 4 ARL проверка на подревните свещи без да се демонтират
Голф 4 ARL проверка на подревните свещи без да се демонтират
Здравейте колеги, възможно ли е да се замерят/проверят подгревните свещи на Голф 4 1.9 ТДИ ARL без да се демонтират ?
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
За способа с + на акумулатора не си ли чел?
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Кажете как ?
За способа с + на акумулатора не си ли чел? - Не съм чел
За способа с + на акумулатора не си ли чел? - Не съм чел
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Казвам ти веднага :)
Откачаш общата пластина или ако е по кабели откачи кабелите. Даваш ток с един кабел от плюса на акумулатора на всяка свещ по-отделно. Която даде искра значи работи, а която не даде искра не работи.
Ако се окажат, че и 4-те не работят - не се шашкай. Няма да си първия такъв случай
Пожелавам ти успех!
ПС: Ако ги мериш на топъл двигател, задължително преди това изключи температурния датчик.
Откачаш общата пластина или ако е по кабели откачи кабелите. Даваш ток с един кабел от плюса на акумулатора на всяка свещ по-отделно. Която даде искра значи работи, а която не даде искра не работи.
Ако се окажат, че и 4-те не работят - не се шашкай. Няма да си първия такъв случай
Пожелавам ти успех!
ПС: Ако ги мериш на топъл двигател, задължително преди това изключи температурния датчик.
Последна промяна от Svetlix на Съб 10 яну 2015 14:45, променено общо 1 път.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
И този способ е напълно грешен!Пресен пример-всичките ми свещи даваха искра,след това ги демонтирах и ги проверих поотделно!Оказа се,че една от свещите работи,но не нагрява както трябва!Можех да си държа пръстите на нея!И е хубаво да се сменят всичките свещи заедно,дори само една да е изгоряла!
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Човекът пита как става без да се свалят. При всички положения е по-добре да се свалят и тогава да се мерят. Това не подлежи на спорове и коментари.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Понякога по съкратения метод става .При мен не стана.Всичките искряха с кабелчето,ама 3 не работеха.Трябваше да ги извадим и на акуто.3те бяха зле.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Правилният метод е откачаш шината и мериш с мултицет съпротивлението на всяка една свещ. Плюсовата сонда на свещта, минуса на двигателя или на минуса на акумулатора. Съпротивлението трябва да е около 1-1,5 ома. Преди това контролно допираш двете сонди да видиш колко ома дава. Не трябва да е повече от 0,2-0,3.
Последна промяна от vanesto на Съб 10 яну 2015 19:18, променено общо 1 път.
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Най ефикасно с халогенна крушка от фар изпитано 

Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Демонтирах всичките свещи видях зор със общия кабел, който е закачен за всички свещи, но свещите си нагряват, и 4-те работят което е добре, но имам друг проблем общия кабел на свещите е счупен не закопчава на свещите.
Дайте идея как да се побългари, ако може или от къде да си закупя нов, и как се сменя.
Мерси. :)
Дайте идея как да се побългари, ако може или от къде да си закупя нов, и как се сменя.
Мерси. :)
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Това като вариант е супер, а нещо втора употреба или нови кабели ?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Колегите са писали, че продават кабел с букса, само че го имало само в официалния представител и не съм ходил още да питам колко струва. В другите магазини продават само цялата инсталация за около 100лв. Другия вариант е с кабелни обувки. В момента аз съм с две каб. обувки с кабелчета запоени за ориг. кабел, а другите две са с оригиналните лули, още са здрави. Недостатъка на кабелните обувки е, че с времето прегарят и пак не правят хубав контакт. Едната я смених преди няколко дни, направо се беше счупила, затова ще търся ориг. кабел, ама не ми остава време.
Re: Замерване на подревните свещи без да се демонтират Голф
Проблема, е че на 3 те лулите са счупени иначе обувките са си там, но на едната свещ няма обувка явно е преправяно преди аз да ги вадя и сега на едната свещ няма обувка и съм я изолирал подгрявят само 3 свещи в момента и ще търся кабели втора употреба или нови.
Причината за да ги сваля беше, че след подгряване палеше трудно, и сега едната свещ е изолирана защото няма обувка за нея и на 3 свещи си пали супер, следователно причината е идвала от обувката която аз изолирах сигурно не е правила хубава маса.
Днес стана късно, но утре се захващам да видя какво ще измисля.
А кабела който е на свещите не ми е на букса, незнам каква е причината.
Причината за да ги сваля беше, че след подгряване палеше трудно, и сега едната свещ е изолирана защото няма обувка за нея и на 3 свещи си пали супер, следователно причината е идвала от обувката която аз изолирах сигурно не е правила хубава маса.
Днес стана късно, но утре се захващам да видя какво ще измисля.
А кабела който е на свещите не ми е на букса, незнам каква е причината.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта