


Golf MK2 1989г. AAZ - тресе след смяна на съединител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
- Автомобил: MK2
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София
Golf MK2 1989г. AAZ - тресе след смяна на съединител
Здравейте колеги , колата е голф 2 беше с 1.6 д двигател , но преди година го смених с ААЗ 1.9тд. Днес сменях съединител не съм купувал нов ползвах стария от предишния двигател (сравнително нов беше)пасна идеално с единствената разлика че маховика му е доста по лек от този на ААЗ двигателя . Проблема е че при тръгване тресе доста сериозно нещо което преди смяната не го правеше (тампони и други такива са здрави) . Дали причината може да е че съединителя е седял в бараката повече от година и дисковете бяха хванали малко ръжда . Иначе двигателя работи доста по леко с по лекия маховик.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK2 1989г. AAZ - тресе след смяна на съединител
Килограмите по маховика не са сложени за украса.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
- Автомобил: MK2
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1989г. AAZ - тресе след смяна на съединител
Четох тук там че, слагане на по лек маховик не е проблем освен че става по пъргав двигателя и му се намалява инерцията.
Не знам дали има връзка с разхода на гориво, но все пак литър повече литър по малко все тая.
Има много голяма разлика от лек и "о-лек-отен" маховик. Кой го е правил, купен ли е? Някой си е играл с него на фрезата ли? AAZ имат фабричен проблем с развиване на болта на коляновият вал, от към ремъка. С този маховик да не пишеш в темата "Проблем с болта на коляновия вал AAZ" скоро?
Не знам дали има връзка с разхода на гориво, но все пак литър повече литър по малко все тая.
Има много голяма разлика от лек и "о-лек-отен" маховик. Кой го е правил, купен ли е? Някой си е играл с него на фрезата ли? AAZ имат фабричен проблем с развиване на болта на коляновият вал, от към ремъка. С този маховик да не пишеш в темата "Проблем с болта на коляновия вал AAZ" скоро?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf MK2 1989г. AAZ - тресе след смяна на съединител
Точно за това че е бил ръждив тресе така при потегляне
Ако не е много ръждата а само повърхностна ще се ошлайфа от съединителя(феродото) и ще се оправи,но ако е много не се знае дали няма да се износи феродовия диск преди това 


-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
- Автомобил: MK2
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1989г. AAZ - тресе след смяна на съединител
Не е много повърхностна е дори с парцал успях да я избърша почти. Сигурно и това е причинта като дам педала до метала да приплъзва малко съединителя.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf MK2 1989г. AAZ - тресе след смяна на съединител
Това с приплъзването може и да не е от това,а просто да му идва слаб.Ако и притискателя е леко тръгнал...
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 26 дек 2014 17:55
- Автомобил: MK2
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1989г. AAZ - тресе след смяна на съединител
Благодаря за съвета колега ще покарам пък ще видя дано задържи положението известно време.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], daimen, Google [Bot], kukata_pasat и 73 госта