


1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Колеги отскоро съм собственик на АРЛ и не спира да се троши! Първо турбо после разпределителен вал сега главата нещо... Гумички и нещо по клапаните. Какшо да правя? Има ли смисъл да продължавам да я правя или да се опитам да я продам? Така ли се чупят тези коли?
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
След като им е взет животеца,твоята сигурно е "само на 126890 км",нали?
Няма как на такъв модел да не е раздавана цялата газ на света,в комбинация с мърляч собственик нещата стават ясни.
Няма как на такъв модел да не е раздавана цялата газ на света,в комбинация с мърляч собственик нещата стават ясни.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Чупят се човек продай я .


Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Много съм разочарован... Колата има чип... Майстора който я прави се опитва да ме обеди че след този ремонт няма какво да и се строши повече! Толкова ми ги нахвалиха, колко здрави и надеждни били... Дал съм 6100лв за нея и още 3000лв за ремонти... И са кво немога да и зема 5000лв
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Колега аз още не съм чул някой да се е оплакал специално от механиката на мотора. Всички знаеме, че при някои се износва разпределителния вал, но това не важи само за ARL, а и за по-малките помпа-дюзи. Гумичките на дюзите се сплескват с времето, в комбинация с разбитото легло на дюзата започва леко да пълни картера с дизел.
Имам приятел от тука който прави същите ремонти като тебе, че даже и маховик смени и много му се насъбра. Турбината рано или късно и идва реда независимо от колата, особенно като е понадута...
Мой колега наскоро си купи ARL, засега няма проблеми но времето и километрите ще си покажат, каквото и да дойде ще се прави, просто няма друг начин каквато и да е колата.
Уточни какъв е проблема на колицата?
Имам приятел от тука който прави същите ремонти като тебе, че даже и маховик смени и много му се насъбра. Турбината рано или късно и идва реда независимо от колата, особенно като е понадута...
Мой колега наскоро си купи ARL, засега няма проблеми но времето и километрите ще си покажат, каквото и да дойде ще се прави, просто няма друг начин каквато и да е колата.
Уточни какъв е проблема на колицата?
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Колега , не се кахъри толкова , повечето тук сме ги играли тия филми . Какво очакваш от 15 годишна кола , няма как. Аз 3 месеца след покупката проплаках за турбо , сумати още дребни неща правих , преди няма и месец смяна О-пръстени на дюзи и подгревни свещи ( пак не е както трябва
) , честно да си кажа и аз обмислях варианта за продажба , но.......в случая правиш подаръци (стягаш и я даваш за без пари) . Като не можем да си позволим нови автомобили ще стягаме старите и това е.........

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Прави сте! Просто може да ме е стресирала ситуацията! До сега карах Рено 1,6 на газ. Пак 2001г. Обаче там са 170000км. И един съединител! Дразнещото беше че имаше някакви малки неща дето се ме ядосваха. Пускаш климатроника на 24 студено... (зимата) пускаш на 26 пак студено... следващата степен е МАКС тогава е жега! Лятото пак така... Така си били тия! Плафона на номера се стопи от крушките, седалките са неудобни... Всеки вика мани тия Френски боклуци земи нещо Немско. Обаче при мен се получи много иронично! Гофа няма тия ядове, обаче има други. Никога до сега не ми се е случвало да правя такива ремонти и сега съм се уплашил. Исках да знам как бихте реагирали. Дали ще пробвате продажба или ще ремонтирате. Вече разбрах! Нещата да индивидуални кой как иска! Благодаря за мненията!
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
много точно казано,само мога да добавя да се провери и идва ли захранване към тях.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Не искам да те отчайвам , но сам знаеш - покупка на кола втора употреба е като да бръкнеш в торба със змии и да се надяваш , че ще хванеш неотровна. Много е важно когато купуваш кола -да знаеш откъде е вкарана. Ако е от Италия - е с добра каросерия/не е изгнила/ , но е с лоша потдръжка на двигателя и ходовата част. Ако е от Германия - е обратното . Е , вярно е че всяко правило си има изключения. Не се отчайвай , все пак ако си отстранил повечето проблеми - ще караш безпроблемнно. Ако я продадеш - ще я кара безпроблемнно новия купувач.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
дърт милиционер написа: Не се отчайвай , все пак ако си отстранил повечето проблеми - ще караш безпроблемнно. Ако я продадеш - ще я кара безпроблемнно новия купувач.
Именно.....лека - полека ще я стегнеш и това е


- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Според мен колега си стегни колата и си я карай с кеф! Имам един приятел с твойта дилема ,но той си продаде ''проблемната'' кола след като я направи и след това със голямо избиране и четене и гледане взе друга и.... там вече му побеля косата...,а този човек ,който купи от него и досега си кара колата без проблеми.(Не става въпрос заVW).
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Братле и аз си мисля че на твойта специално са и взели жовотеца много отдавна и е поне на 300 000(реални).Т'ва за "френските боклуци" е вярно, обаче както сам си се убедил "помпа-дюза" моторите на VW хич не са цвете за мирисане, особено ако не се поддържат както си му е реда.Най-безпроблемните мотори не само при VW а и като цяло са старите с роторната помпа(90 и 110 коня) Трябвало е преди да скочиш на кола с "помпа-дюза" мотор първо да попрочетеш малко за потенциалните проблеми които може да ти създаде и дали ще имаш кинтите да ги посрещнеш.И както каза колегата по-горе, много е важно от къде е вкарана-ако е от Италия, забрави да става за нещо, повечето там са пълни мордари
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Затова приятелю аз имам следното виждане или вземаш нова от магазина и я караш докато и свърши гаранцията или вземаш евтин немски таралясник караш я като за последно и като умре направо на металекса!!! Иначе почва едно наливане от пусто в празно!
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
За съжаление моя голф страда от лоша поддръжка. След сваляне на главата се оказа че износването на цилиндрите е просто нулево! Стояли още оригиналните черти от заводското полиране, майстора ги нарича с термин ама не го запомних! Основни лагери, биелни, сегменти... всичко е като ново, буталата са перфектни, даже не са очернени. Много странно. Гумичките са за смяна, вала го сменихме, турбото е рециклирано... Майстора каза че има вероятност да е от лошо масло защото колата е поръчвана с дълъг интервал на обслужване. Чека за малкото светва на 30000км. И смятай в Италия как е сменяно! Та така. Ако някой дава 6500лв да идва да я зима. Направена е!
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти
Аз затова си търсех Пасат 110 коня АФН можех да си взема и Пасат 6 ама с нищо не ме впечатли, пръснах я от каране и съм сменил 3 неща за 150лв и ми доставя удоволствие от шофирането особено след чипосването.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: valyo3838 и 41 госта