1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
istinata
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 ное 2015 21:39
Автомобил: Golf IV
Двигател: ARL

1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот istinata » Съб 02 яну 2016 18:52


Колеги отскоро съм собственик на АРЛ и не спира да се троши! Първо турбо после разпределителен вал сега главата нещо... Гумички и нещо по клапаните. Какшо да правя? Има ли смисъл да продължавам да я правя или да се опитам да я продам? Така ли се чупят тези коли?




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13402
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 02 яну 2016 19:11


След като им е взет животеца,твоята сигурно е "само на 126890 км",нали?
Няма как на такъв модел да не е раздавана цялата газ на света,в комбинация с мърляч собственик нещата стават ясни.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот hip-hopotam » Съб 02 яну 2016 20:59


Чупят се човек продай я .
:mhihi


istinata
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 ное 2015 21:39
Автомобил: Golf IV
Двигател: ARL

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот istinata » Нед 03 яну 2016 18:09


Много съм разочарован... Колата има чип... Майстора който я прави се опитва да ме обеди че след този ремонт няма какво да и се строши повече! Толкова ми ги нахвалиха, колко здрави и надеждни били... Дал съм 6100лв за нея и още 3000лв за ремонти... И са кво немога да и зема 5000лв


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот valiosport » Нед 03 яну 2016 19:25


Колега аз още не съм чул някой да се е оплакал специално от механиката на мотора. Всички знаеме, че при някои се износва разпределителния вал, но това не важи само за ARL, а и за по-малките помпа-дюзи. Гумичките на дюзите се сплескват с времето, в комбинация с разбитото легло на дюзата започва леко да пълни картера с дизел.
Имам приятел от тука който прави същите ремонти като тебе, че даже и маховик смени и много му се насъбра. Турбината рано или късно и идва реда независимо от колата, особенно като е понадута...
Мой колега наскоро си купи ARL, засега няма проблеми но времето и километрите ще си покажат, каквото и да дойде ще се прави, просто няма друг начин каквато и да е колата.
Уточни какъв е проблема на колицата?


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 868
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот Sonny_89 » Нед 03 яну 2016 20:00


Колега , не се кахъри толкова , повечето тук сме ги играли тия филми . Какво очакваш от 15 годишна кола , няма как. Аз 3 месеца след покупката проплаках за турбо , сумати още дребни неща правих , преди няма и месец смяна О-пръстени на дюзи и подгревни свещи ( пак не е както трябва :banghead ) , честно да си кажа и аз обмислях варианта за продажба , но.......в случая правиш подаръци (стягаш и я даваш за без пари) . Като не можем да си позволим нови автомобили ще стягаме старите и това е.........


istinata
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 ное 2015 21:39
Автомобил: Golf IV
Двигател: ARL

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот istinata » Нед 03 яну 2016 23:35


Прави сте! Просто може да ме е стресирала ситуацията! До сега карах Рено 1,6 на газ. Пак 2001г. Обаче там са 170000км. И един съединител! Дразнещото беше че имаше някакви малки неща дето се ме ядосваха. Пускаш климатроника на 24 студено... (зимата) пускаш на 26 пак студено... следващата степен е МАКС тогава е жега! Лятото пак така... Така си били тия! Плафона на номера се стопи от крушките, седалките са неудобни... Всеки вика мани тия Френски боклуци земи нещо Немско. Обаче при мен се получи много иронично! Гофа няма тия ядове, обаче има други. Никога до сега не ми се е случвало да правя такива ремонти и сега съм се уплашил. Исках да знам как бихте реагирали. Дали ще пробвате продажба или ще ремонтирате. Вече разбрах! Нещата да индивидуални кой как иска! Благодаря за мненията!


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот ivel » Пон 04 яну 2016 6:52


много точно казано,само мога да добавя да се провери и идва ли захранване към тях.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот дърт милиционер » Чет 07 яну 2016 17:42


Не искам да те отчайвам , но сам знаеш - покупка на кола втора употреба е като да бръкнеш в торба със змии и да се надяваш , че ще хванеш неотровна. Много е важно когато купуваш кола -да знаеш откъде е вкарана. Ако е от Италия - е с добра каросерия/не е изгнила/ , но е с лоша потдръжка на двигателя и ходовата част. Ако е от Германия - е обратното . Е , вярно е че всяко правило си има изключения. Не се отчайвай , все пак ако си отстранил повечето проблеми - ще караш безпроблемнно. Ако я продадеш - ще я кара безпроблемнно новия купувач.


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 868
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот Sonny_89 » Чет 07 яну 2016 18:25


дърт милиционер написа: Не се отчайвай , все пак ако си отстранил повечето проблеми - ще караш безпроблемнно. Ако я продадеш - ще я кара безпроблемнно новия купувач.


Именно.....лека - полека ще я стегнеш и това е :th_up . То не може всичко на един път , аз моята я купих април миналата година и още има какво да се пипне по нея :mhihi


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот Водния дух1 » Чет 07 яну 2016 20:32


Според мен колега си стегни колата и си я карай с кеф! Имам един приятел с твойта дилема ,но той си продаде ''проблемната'' кола след като я направи и след това със голямо избиране и четене и гледане взе друга и.... там вече му побеля косата...,а този човек ,който купи от него и досега си кара колата без проблеми.(Не става въпрос заVW).


кон12
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 12 юли 2014 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот кон12 » Пет 08 яну 2016 12:00


Братле и аз си мисля че на твойта специално са и взели жовотеца много отдавна и е поне на 300 000(реални).Т'ва за "френските боклуци" е вярно, обаче както сам си се убедил "помпа-дюза" моторите на VW хич не са цвете за мирисане, особено ако не се поддържат както си му е реда.Най-безпроблемните мотори не само при VW а и като цяло са старите с роторната помпа(90 и 110 коня) Трябвало е преди да скочиш на кола с "помпа-дюза" мотор първо да попрочетеш малко за потенциалните проблеми които може да ти създаде и дали ще имаш кинтите да ги посрещнеш.И както каза колегата по-горе, много е важно от къде е вкарана-ако е от Италия, забрави да става за нещо, повечето там са пълни мордари


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот xxx_man » Пет 08 яну 2016 13:21


Затова приятелю аз имам следното виждане или вземаш нова от магазина и я караш докато и свърши гаранцията или вземаш евтин немски таралясник караш я като за последно и като умре направо на металекса!!! Иначе почва едно наливане от пусто в празно!


istinata
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 ное 2015 21:39
Автомобил: Golf IV
Двигател: ARL

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот istinata » Пет 08 яну 2016 14:55


За съжаление моя голф страда от лоша поддръжка. След сваляне на главата се оказа че износването на цилиндрите е просто нулево! Стояли още оригиналните черти от заводското полиране, майстора ги нарича с термин ама не го запомних! Основни лагери, биелни, сегменти... всичко е като ново, буталата са перфектни, даже не са очернени. Много странно. Гумичките са за смяна, вала го сменихме, турбото е рециклирано... Майстора каза че има вероятност да е от лошо масло защото колата е поръчвана с дълъг интервал на обслужване. Чека за малкото светва на 30000км. И смятай в Италия как е сменяно! Та така. Ако някой дава 6500лв да идва да я зима. Направена е!


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот stanimir1123 » Съб 09 яну 2016 8:42


Аз затова си търсех Пасат 110 коня АФН можех да си взема и Пасат 6 ама с нищо не ме впечатли, пръснах я от каране и съм сменил 3 неща за 150лв и ми доставя удоволствие от шофирането особено след чипосването.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: valyo3838 и 41 госта