Пасат 6 2.0 ТДИ адаптация на турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Krasykp
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 01 май 2014 5:01
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BMP 2008
Местоположение: София

Пасат 6 2.0 ТДИ адаптация на турбина

Мнениеот Krasykp » Сря 09 мар 2016 8:48


Здравейте колеги,

оз известно време ме мъчи едно неприятно изпушване на черен дим в ниските обороти - до 2000 (особено след престой на място). Рових доста, и намерих нещо което много ми прилича на моя проблем, но не намерих нищо из нашите форуми по темата (а може би просто го наричаме по друг начин в БГ :) )

Та информацията е тук:

https://forums.tdiclub.com/showthread.p ... 804&page=5 . На 9-а страница са показали как се прави и на свалена турбина за по-нагледно.

Доколкото разбрах, идеята е че по някаква причина тази адаптация се променя и позицията на лопатките пречи за свободното излизане на изгорелите газове, което тормози двигателя и довежда до недобро изгаряне, защото и пълненето с въздух също страда.

Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с тази процедура и може ли да ми каже нещо повече за нея? В петък ще ходя да го тестваме с моя майстор това нещо, но за съжаление той не го е правил никога, и ако има някой който го е правил може да отида при него.

Двигателя ми е BMP. Дюзи, n75, сензори ... всичко уж е изрядно (също като във английската тема). ЕГР-а съм го изключил софтуерно и е затапен, а катализатора е изтърбушен (заради пушеците имаше доста сажди по ауспуха и решихме че най-вероятно е заминал така или иначе), така че и те не може да са проблемни.




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта