Здравейте колеги,
оз известно време ме мъчи едно неприятно изпушване на черен дим в ниските обороти - до 2000 (особено след престой на място). Рових доста, и намерих нещо което много ми прилича на моя проблем, но не намерих нищо из нашите форуми по темата (а може би просто го наричаме по друг начин в БГ :) )
Та информацията е тук:
https://forums.tdiclub.com/showthread.p ... 804&page=5 . На 9-а страница са показали как се прави и на свалена турбина за по-нагледно.
Доколкото разбрах, идеята е че по някаква причина тази адаптация се променя и позицията на лопатките пречи за свободното излизане на изгорелите газове, което тормози двигателя и довежда до недобро изгаряне, защото и пълненето с въздух също страда.
Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с тази процедура и може ли да ми каже нещо повече за нея? В петък ще ходя да го тестваме с моя майстор това нещо, но за съжаление той не го е правил никога, и ако има някой който го е правил може да отида при него.
Двигателя ми е BMP. Дюзи, n75, сензори ... всичко уж е изрядно (също като във английската тема). ЕГР-а съм го изключил софтуерно и е затапен, а катализатора е изтърбушен (заради пушеците имаше доста сажди по ауспуха и решихме че най-вероятно е заминал така или иначе), така че и те не може да са проблемни.



Пасат 6 2.0 ТДИ адаптация на турбина
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта