Здравейте! Нека ви споделя ситуацията:
Преди два дни карах колата,наложи се да я настъпя повечко,както следва всичко си беше нормално до следващият момент в който ми се загубиха оборотите на таблото,сеетна ми сигнализацията за масло,заедно с него и ASR и на дисплея ми изписа STOP,отбих моментално вдясно и изгасих колата. Направих оглед на двигателя и не ми направи впечатление визуално нищо. Реших да я запаля колата припалва и веднага гаси,в случая на таблото ми светва ASR и акумулатор. Дръпнах я до сервиз къде я закачих на диагностика,тя показва грешка P0321
Ignition Engine Speed Input Circuit Range/Performance
,в случая проверяваме датчика на коляновия вал в какво състояние,установява се,че е за подмяна,купувам новия датчик,поставя се на мястото му,изчиства се грешката в компютъра,въртя и отново същата работа,пали достига 800 об/мин и изгасва като свети ASR и акумулатор. Впечатление ми,направи,че докато се върти да запали отзад пропушва през ауспуха бял пушек. Има ли вероятност да е прескочил зъб на ангренажния ремък или има вероятност да е в датчика на разпределителния вал? Моля за помощ
Vw Bora 1.9 TDI пали и изгасва
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта