Здравейте колеги,
пасат 1997/1,9 тди
имах теч от гнп...смених горните две гарнитури от които със сигурност течеше но проблемът остана...
като запаля капе върху тройника около 5 мин и после спира...ако запаля скоро -няма теч...чакам съвети дали да се набутвам с ремонт на помпата....поздрави!
AFN проблем гнп
- rumbata777
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 05 фев 2005 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем гнп,AFN...
И в крайна сметка от къде тече в момента ?
- rumbata777
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 05 фев 2005 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем гнп,AFN...
До колкото мога да видя се стича по помпата откъм купето...има някакъв голям болт завит в нея...но по-интересно ми е защо след 4-5 мин. спира да капе...
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем гнп,AFN...
Вземи си пълен комплект уплътнения и дифтунки за ГНП от ауто+,и като развиеш болта или там каквото е му смени дуфтунката.Само някой да каже дали може да се развие без да изпадат чарколяци отвътре.
Re: Проблем гнп,AFN...
rumbata777 написа:Здравейте колеги,
пасат 1997/1,9 тди
имах теч от гнп...смених горните две гарнитури от които със сигурност течеше но проблемът остана...
като запаля капе върху тройника около 5 мин и после спира...ако запаля скоро -няма теч...чакам съвети дали да се набутвам с ремонт на помпата....поздрави!
Привет Румба !!!
Аз също съм минал по твоя път и още пътувам ... смених уплътненито и на сервизният болт - теча спря за около месец след което имам вече теч през магнитния вентил който е под болта(пуснал съм тема с питане в началото на раздела) ... - О-пръстена на болта се сменя много бързо без да изпадат каквито и да е чаркове - проблема е че необхдоим специален ключ за развъртането му. Трябва да се откчат и металните тръбички къде тече горивото с високо налягане ...ми това е успех. Всички течове трябва да се оправят - защото иначе след определен престой явно се губи налягането в сисемата и колата започва да пали изключително трудно ...
Re: Проблем гнп,AFN...
Здравейте колеги.
От доста време ми се навлажняваше ГНП-то, но сега вече капе.След престой върти 3-4пъти все едно няма нафна и после припалва до като запали (2-3пъти). Като запали намокря всичко под себе се, изведнъж го изсипва иначе на обороти капе нещо от родъ на капка/минута, а като не работи не капе. Теча според мен е от изхода на тръбичките за дюзите. Горивопровода го изключвам като вариант защото го пробвах.Въпроса ми и възможно ли е да губи налягане според симтомите и имали начин да пробвам дали наистина губи налягане
От доста време ми се навлажняваше ГНП-то, но сега вече капе.След престой върти 3-4пъти все едно няма нафна и после припалва до като запали (2-3пъти). Като запали намокря всичко под себе се, изведнъж го изсипва иначе на обороти капе нещо от родъ на капка/минута, а като не работи не капе. Теча според мен е от изхода на тръбичките за дюзите. Горивопровода го изключвам като вариант защото го пробвах.Въпроса ми и възможно ли е да губи налягане според симтомите и имали начин да пробвам дали наистина губи налягане
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: AFN проблем гнп
Губи нафта помпата.Въртиш докато набере и така запалваш.Взимай уплътнения комплект и сменяй всичко.Не като мен щото съм много "умен" три пъти сменяма нещата които текат и накрая всичко.Течащата нафта има кофтия навик на разваля всичко що е гума под нея така, че проблемите след това стават повече.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: AFN проблем гнп
Уплътнения, но си вземете на BOSCH, защото пребутвабат едни италиански и не карат много. Колегата е споменал по горе от къде може да се вземат.
Носете си и номерата на помпата по VAG и Bosch
Носете си и номерата на помпата по VAG и Bosch
Re: AFN проблем гнп
След подмяната на гарнитурите ще трябват ли някакви настройки освен милиграмите и тайминга
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AFN проблем гнп
Няма друго, ако е работела нормално.
Re: AFN проблем гнп
Омазнява ми и от тази част(обградената)за да сменя и тази гарнитура трябва ли да разглобявам самата помпа или махам капачето сменям гарнитурата и това е.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AFN проблем гнп
Това може да се смени без да се разглобява стига да има достъп.
Обаче ще изтече нафтата и трябва да напълниш помпата и да измиеш отдолу особено, ако има маркучи.
Обаче ще изтече нафтата и трябва да напълниш помпата и да измиеш отдолу особено, ако има маркучи.
Re: AFN проблем гнп
От тази и срещуположната само омазнява а от частта на която са трабичките за дюзите направо капе. Затова така и така ще свалям помпата мисля да сменя тези гърнитури
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AFN проблем гнп
Смени всички.
Re: AFN проблем гнп
Долния болт от към двигателя ми се прецака и няма отвиване, май ще ми се наложи да сваля щурцовете на които се навиват тръбите за дюзите. Та мисълта ми е нещо регулира ли се от тези щурцове
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта