


2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Здравейте, колата е Passat 2.0 TDI BKP 2007г. та странния проблем се корени в това, че тръгва се и се кара колата примерно 10км. и изведнъж светва лампата на стрелката на антифриза, че е паднало нивото му (колата не вдига температура дори и след малко каране след това) и става следното нещо, отваря се капачката да се долива и нещеш ли антифриза скача много над нивото?! Това го прави непостоянно, миналата година пак го направи няколко пъти и се оправи - явно от самосебе си и оттогава до сега никакви проблеми и сега пак започна...Четах доста теми, признаци като като пукната глава са ясни, но там мисля че нетряабва да се прибързва преди да са разгледани всички други възможни начини. Та все пак колата си го губи антифриза, без никакви следи никъде, нито капки нито нищо оглеждане е не веднъж, водена е при не малко майстори, но все такива които да са спец по дизели. Та за последната седмица на колата е долято близо 3л G12, освен че вдига нивото на моменти си пада и трябва да се долива и пак казвам проблема е непостоянен, ту го прави ту не, на отзовалите се, благодаря предварително!
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Нали казваш,че като светне индикацията за антифриза/не зная да има стрелка на таблото/,отваряш капака на двигателя,отвиваш капачката и нивото си идва.
Защо доливаш тогава?
Да не съм краен,но щом няма теч,прегледано внимателно-виж си маслото на двигателя и другия вариант е да го духа през ауспуха или......
По опитни и сблъскали се с проблема да пишат.
Зимата имах проблем с елемент някакъв пластмасов.От там сълзял проклетия антифриз.На шибано място и не се забелязва.30 лв с труда ми струваше удоволствието и два дни без кола.
бях забелязал,че при по хард,твърдо и рязко каране губеше по често.Доливах при градско каране на 200-300 км около 200 гр,а излязох един път до Добрич,сгънах я здраво и на връщане /200 км/ ми светна.
какво ли ще излезе при тебе.....
Защо доливаш тогава?
Да не съм краен,но щом няма теч,прегледано внимателно-виж си маслото на двигателя и другия вариант е да го духа през ауспуха или......
По опитни и сблъскали се с проблема да пишат.
Зимата имах проблем с елемент някакъв пластмасов.От там сълзял проклетия антифриз.На шибано място и не се забелязва.30 лв с труда ми струваше удоволствието и два дни без кола.
бях забелязал,че при по хард,твърдо и рязко каране губеше по често.Доливах при градско каране на 200-300 км около 200 гр,а излязох един път до Добрич,сгънах я здраво и на връщане /200 км/ ми светна.

Последна промяна от skromnia1970 на Вто 04 авг 2015 12:50, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
По принцип това е признак на спукана глава
Става така защото прави налягане в системата, маркучите се раздуват и поемат антифриза и в разширителния съд пада нивото и ти светва лампата
Провери маркучите дали са твърди като го направи.


- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Да колега казах кара се малко и после като отвием капачката да доливаме че паднало, т о се вдига много над нивото и тогава не доливаме! Но примерно на другата сутрин като погледнем и антифриза е под нивото...Иначе това е странното че лампата светва отвиваме капачката и водата се качва го горе на съда, не до горе на пробката...Какво се случва неможем да разберем откъде накъде ще пада нивото а след това ще се вдига над нивото, има нещо странно в цялата работа неразрешимо до сега...
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
след престой поне 12 часа като запалиш пуши ли бяло ?
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Не сме обърнали внимание ще видя и колата пак си се оправи от самосебе си, но това не е решение защото, като започне и става страшно, а интересно не го беше правила от миналото лято...
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
1.Не е зле да монтираш нещо под колата -под двигателя за да разберещ имаш ли течове по охладителната система.Вестник,велпапе нещо от сорта.Естествено е добре като запалиш да речем сутрин не отфучиш в неизвестна посока без да погледнеш какво стана на подложката.Имам предвид полиш 2-3 минути отместваш возилото и гледаш на подложката.
2.И друго на загряла кола не отваряй да доливаш охлаждаща течност.Системата е под налягане и е естествено да се вдигне нивото и, още повече и може да изкипи.
Предполагам проблема ще е 1.
2.И друго на загряла кола не отваряй да доливаш охлаждаща течност.Системата е под налягане и е естествено да се вдигне нивото и, още повече и може да изкипи.
Предполагам проблема ще е 1.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Все още доста неща пробвахме и файда никаква, та последното е че има съмнения за водна помпа, ще се гледа тази седмица и ще кажа какъв е резултата.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
mladeja написа:2.И друго на загряла кола не отваряй да доливаш охлаждаща течност.Системата е под налягане и е естествено да се вдигне нивото и, още повече и може да изкипи.
Предполагам проблема ще е 1.

При загряла кола системата е под налягане и маркучите се раздуват, при махане на капачката маркучите се свиват и нивото се покачва.
Пробвай да покараш с антифриз под минимума да видиш дали се губи със същата скорост.
Водната помпа не виждам каква връзка може да има.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Предполагам колата ти е с ЕГР охладител, ако има такъв-там си търси проблема.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Утре сутринта на студена кола развиваш и завиваш капачката на антифриза за да си сигурен че няма налягане в системата палиш колата и яко газ на първа втора и трета, но като казвам яко това означава, че даваш газ колкото може да върви. започне ли, леко да се отделя стрелката на температурата слизаш и развиваш капачката на антифриза. Изсъска ли, не търси теч, търси глава.
сори за правописа но диктувам на телефона
сори за правописа но диктувам на телефона
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Да попитам и аз, надуване на макучите при спукване м/у клапаните - ясно. Но ако е спукана към изпускателен колектор, там мисля няма налягане?
Имам подобно дерзание, на около 300 км ми пада нивото с 200-300мл антифриза, в същото време не виждам мехури в разширителния съд, както и не мирише на газове в казанчето. Бял дим също няма сутрин но въпреки това имам подозрения че го гори. Не виждам теч, нито от радиатора нито от маркуч или тапите по блока. Разбирам че малко е като при врачка положението но има ли друг пшризнак че гори антифриз, или в този случай не се вдига налягането в охл. система и няма как да се познае..?
моторът е 1Х 1.9Д
Имам подобно дерзание, на около 300 км ми пада нивото с 200-300мл антифриза, в същото време не виждам мехури в разширителния съд, както и не мирише на газове в казанчето. Бял дим също няма сутрин но въпреки това имам подозрения че го гори. Не виждам теч, нито от радиатора нито от маркуч или тапите по блока. Разбирам че малко е като при врачка положението но има ли друг пшризнак че гори антифриз, или в този случай не се вдига налягането в охл. система и няма как да се познае..?

моторът е 1Х 1.9Д
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Ако изпуска от радиатора, това обикновено става когато налягането в системата се вдигне и уплътненията изпускат леко, т.е. при загрял двигател. Ако изпуска малко, няма как да видиш, понеже се изпарява, освен да огледаш за някакви остатъци от изпарен антифриз, т.е. някакво петно.
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Важно ми е горенето на антифриза. Радиатора е бял кадър. Сипах от по специалната добавка за гарнитури и да видим. Иначе радиатора е лесен, нов и заспива. С главата положението е кофти обаче, шлайф заварки все тънки работи които малко хора искат да правят. Повечето се научиха на гайкаджийство и не им се пипа нещо по сложно.. 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 9:46
- Автомобил: VW Passat 2 0 TDI 140hp седан
- Двигател: BMP 2008
- Местоположение: Бургас
Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза
Здравейте колеги,при мене е същата ситуация,колата е Passat 2,0 TDI 140 коня
BMR.Проверени бяха капачка на разширителен съд,термостат,водна помпа
нищо
В момента колата е в сервиз за сваляне на глава но дано да е само гарнитура .
Когато имам информация за причината ще пиша
BMR.Проверени бяха капачка на разширителен съд,термостат,водна помпа

В момента колата е в сервиз за сваляне на глава но дано да е само гарнитура .
Когато имам информация за причината ще пиша
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 29 госта