2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот yochcov » Пет 31 юли 2015 9:50


Здравейте, колата е Passat 2.0 TDI BKP 2007г. та странния проблем се корени в това, че тръгва се и се кара колата примерно 10км. и изведнъж светва лампата на стрелката на антифриза, че е паднало нивото му (колата не вдига температура дори и след малко каране след това) и става следното нещо, отваря се капачката да се долива и нещеш ли антифриза скача много над нивото?! Това го прави непостоянно, миналата година пак го направи няколко пъти и се оправи - явно от самосебе си и оттогава до сега никакви проблеми и сега пак започна...Четах доста теми, признаци като като пукната глава са ясни, но там мисля че нетряабва да се прибързва преди да са разгледани всички други възможни начини. Та все пак колата си го губи антифриза, без никакви следи никъде, нито капки нито нищо оглеждане е не веднъж, водена е при не малко майстори, но все такива които да са спец по дизели. Та за последната седмица на колата е долято близо 3л G12, освен че вдига нивото на моменти си пада и трябва да се долива и пак казвам проблема е непостоянен, ту го прави ту не, на отзовалите се, благодаря предварително!




skromnia1970
Мнения: 327
Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
Автомобил: PASSAT B 6 Variant
Двигател: BMR 11.2006 DSG

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот skromnia1970 » Пет 31 юли 2015 14:39


Нали казваш,че като светне индикацията за антифриза/не зная да има стрелка на таблото/,отваряш капака на двигателя,отвиваш капачката и нивото си идва.
Защо доливаш тогава?
Да не съм краен,но щом няма теч,прегледано внимателно-виж си маслото на двигателя и другия вариант е да го духа през ауспуха или......
По опитни и сблъскали се с проблема да пишат.
Зимата имах проблем с елемент някакъв пластмасов.От там сълзял проклетия антифриз.На шибано място и не се забелязва.30 лв с труда ми струваше удоволствието и два дни без кола.
бях забелязал,че при по хард,твърдо и рязко каране губеше по често.Доливах при градско каране на 200-300 км около 200 гр,а излязох един път до Добрич,сгънах я здраво и на връщане /200 км/ ми светна.
:gruebel какво ли ще излезе при тебе.....

Последна промяна от skromnia1970 на Вто 04 авг 2015 12:50, променено общо 1 път.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот phantom_ » Пет 31 юли 2015 17:52


По принцип това е признак на спукана глава :exclaim Става така защото прави налягане в системата, маркучите се раздуват и поемат антифриза и в разширителния съд пада нивото и ти светва лампата icon_idea Провери маркучите дали са твърди като го направи.


Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот yochcov » Вто 04 авг 2015 8:53


Да колега казах кара се малко и после като отвием капачката да доливаме че паднало, т о се вдига много над нивото и тогава не доливаме! Но примерно на другата сутрин като погледнем и антифриза е под нивото...Иначе това е странното че лампата светва отвиваме капачката и водата се качва го горе на съда, не до горе на пробката...Какво се случва неможем да разберем откъде накъде ще пада нивото а след това ще се вдига над нивото, има нещо странно в цялата работа неразрешимо до сега...


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот tdi fen » Вто 04 авг 2015 9:39


след престой поне 12 часа като запалиш пуши ли бяло ?


Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот yochcov » Сря 05 авг 2015 8:45


Не сме обърнали внимание ще видя и колата пак си се оправи от самосебе си, но това не е решение защото, като започне и става страшно, а интересно не го беше правила от миналото лято...


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот mladeja » Чет 06 авг 2015 19:31


1.Не е зле да монтираш нещо под колата -под двигателя за да разберещ имаш ли течове по охладителната система.Вестник,велпапе нещо от сорта.Естествено е добре като запалиш да речем сутрин не отфучиш в неизвестна посока без да погледнеш какво стана на подложката.Имам предвид полиш 2-3 минути отместваш возилото и гледаш на подложката.
2.И друго на загряла кола не отваряй да доливаш охлаждаща течност.Системата е под налягане и е естествено да се вдигне нивото и, още повече и може да изкипи.
Предполагам проблема ще е 1.


Потребителски аватар
yochcov
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
Автомобил: VW Golf
Двигател:
Местоположение: Слънчев Бряг

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот yochcov » Пет 28 авг 2015 19:41


Все още доста неща пробвахме и файда никаква, та последното е че има съмнения за водна помпа, ще се гледа тази седмица и ще кажа какъв е резултата.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот ktamen » Пет 28 авг 2015 20:40


mladeja написа:2.И друго на загряла кола не отваряй да доливаш охлаждаща течност.Системата е под налягане и е естествено да се вдигне нивото и, още повече и може да изкипи.
Предполагам проблема ще е 1.

:th_up
При загряла кола системата е под налягане и маркучите се раздуват, при махане на капачката маркучите се свиват и нивото се покачва.
Пробвай да покараш с антифриз под минимума да видиш дали се губи със същата скорост.
Водната помпа не виждам каква връзка може да има.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот samo_pechka » Пет 28 авг 2015 22:56


Предполагам колата ти е с ЕГР охладител, ако има такъв-там си търси проблема.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот Dobromirski » Съб 29 авг 2015 6:18


Утре сутринта на студена кола развиваш и завиваш капачката на антифриза за да си сигурен че няма налягане в системата палиш колата и яко газ на първа втора и трета, но като казвам яко това означава, че даваш газ колкото може да върви. започне ли, леко да се отделя стрелката на температурата слизаш и развиваш капачката на антифриза. Изсъска ли, не търси теч, търси глава.
сори за правописа но диктувам на телефона


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот satansho » Пон 07 сеп 2015 4:54


Да попитам и аз, надуване на макучите при спукване м/у клапаните - ясно. Но ако е спукана към изпускателен колектор, там мисля няма налягане?
Имам подобно дерзание, на около 300 км ми пада нивото с 200-300мл антифриза, в същото време не виждам мехури в разширителния съд, както и не мирише на газове в казанчето. Бял дим също няма сутрин но въпреки това имам подозрения че го гори. Не виждам теч, нито от радиатора нито от маркуч или тапите по блока. Разбирам че малко е като при врачка положението но има ли друг пшризнак че гори антифриз, или в този случай не се вдига налягането в охл. система и няма как да се познае..? :gruebel
моторът е 1Х 1.9Д


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот milmar » Пон 07 сеп 2015 7:56


Ако изпуска от радиатора, това обикновено става когато налягането в системата се вдигне и уплътненията изпускат леко, т.е. при загрял двигател. Ако изпуска малко, няма как да видиш, понеже се изпарява, освен да огледаш за някакви остатъци от изпарен антифриз, т.е. някакво петно.


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот satansho » Пон 07 сеп 2015 10:05


Важно ми е горенето на антифриза. Радиатора е бял кадър. Сипах от по специалната добавка за гарнитури и да видим. Иначе радиатора е лесен, нов и заспива. С главата положението е кофти обаче, шлайф заварки все тънки работи които малко хора искат да правят. Повечето се научиха на гайкаджийство и не им се пипа нещо по сложно.. :cool


fijord
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 9:46
Автомобил: VW Passat 2 0 TDI 140hp седан
Двигател: BMP 2008
Местоположение: Бургас

Re: 2.0 TDI BKP странен проблем с антифриза

Мнениеот fijord » Вто 08 сеп 2015 7:41


Здравейте колеги,при мене е същата ситуация,колата е Passat 2,0 TDI 140 коня
BMR.Проверени бяха капачка на разширителен съд,термостат,водна помпа :no нищо
В момента колата е в сервиз за сваляне на глава но дано да е само гарнитура .
Когато имам информация за причината ще пиша



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 29 госта