Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
artyom
Мнения: 126
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 21:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба

Мнениеот artyom » Нед 17 апр 2016 23:32


Здравейте. Става въпрос за Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN. От известно време при по рязко настъпване се чува нещо като свистене отпред сякаш откъм централните духалки между 1700 и 2100 оборота най - вече на 3-та скорост. Днес открих и омасляване на тръбата зад двигателя която излиза от интеркулера. Възможно ли е да изпуска от скобите или е спукана? Иначе проблеми с вървежа няма ускорява си без проблем. Единствено ми е направило впечатление, че при палене сутрин докато е студена и ако се изфорсира леко изкарва малко син пушек но като загрее не пуши изобщо. Също така как се води тази тръба понеже не мога да открия нещо в нета. Прилагам и снимка:

IMG_0144.JPG




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба

Мнениеот bobitur » Пон 25 апр 2016 4:07


Огледай я хубаво и стегни скобите. Не е хубаво да се кара с пропуск в турбо пътищата. Скъсяваш живота на турбото.


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба

Мнениеот Volkswangel » Пон 25 апр 2016 7:48


Колега, провери си гумените връзки, може да има нещо спукано и от там да свисти. Но трябва да ги демонтираш и да ги огледаш добре. При мен имаше спукване от долната страна на къса връзка.


georgi_k
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AFN 97g
Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич

Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба

Мнениеот georgi_k » Пон 25 апр 2016 11:11


И аз като взех колата едната връзка ми омасляваше отдолу,и като я свалих беше много напукана и готова за спукване.Нови ми казаха само оригинални но скъпи.Взех силиконови(режат колкото искаш) две връзки дълги 6см. диаметър ф50мм.Вече 5-та год. няма омаслено.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба

Мнениеот stanimir1123 » Пон 25 апр 2016 17:07


При мен беше това
Изображение


katastrofiks
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 29 ное 2015 1:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба

Мнениеот katastrofiks » Пон 25 апр 2016 20:47


Щом няма проблем с загуба на мощност и има омасляване навсякъде може би проблема е по - грозен ( турбо ) . Говориш и за сини пушеци ....
Може да провериш и за луфт в оста . Погледни за радиален и аксиален . Тия признаци говорят за наличие и на двата .
Дано да съм лош пророк .


artyom
Мнения: 126
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 21:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба

Мнениеот artyom » Чет 28 апр 2016 9:55


Наскоро сменях горивния филтър и майстора каза, че е свалял тръбите след кулера и най вероятно от там са се омаслили отвън. Проверих всичките скоби - стегнати са добре. Другите връзки също са наред, няма спукано. Маслото не го пипа редовно го следя. Ще погледна тези дни за луфт, преди време беше отказало турбото и влизаше в авариен режим след 120км но бяха вакуум маркучите. Тогава майстора каза, че има лек луфт но не било фатално. Колата няма катализатор избушен е и е върнат обратно кожуха, възможно ли е от това да се чува шум при по сериозно настъпване?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта