Здравейте. Става въпрос за Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN. От известно време при по рязко настъпване се чува нещо като свистене отпред сякаш откъм централните духалки между 1700 и 2100 оборота най - вече на 3-та скорост. Днес открих и омасляване на тръбата зад двигателя която излиза от интеркулера. Възможно ли е да изпуска от скобите или е спукана? Иначе проблеми с вървежа няма ускорява си без проблем. Единствено ми е направило впечатление, че при палене сутрин докато е студена и ако се изфорсира леко изкарва малко син пушек но като загрее не пуши изобщо. Също така как се води тази тръба понеже не мога да открия нещо в нета. Прилагам и снимка:
Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба
Огледай я хубаво и стегни скобите. Не е хубаво да се кара с пропуск в турбо пътищата. Скъсяваш живота на турбото.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба
Колега, провери си гумените връзки, може да има нещо спукано и от там да свисти. Но трябва да ги демонтираш и да ги огледаш добре. При мен имаше спукване от долната страна на къса връзка.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AFN 97g
- Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич
Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба
И аз като взех колата едната връзка ми омасляваше отдолу,и като я свалих беше много напукана и готова за спукване.Нови ми казаха само оригинални но скъпи.Взех силиконови(режат колкото искаш) две връзки дълги 6см. диаметър ф50мм.Вече 5-та год. няма омаслено.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 29 ное 2015 1:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба
Щом няма проблем с загуба на мощност и има омасляване навсякъде може би проблема е по - грозен ( турбо ) . Говориш и за сини пушеци ....
Може да провериш и за луфт в оста . Погледни за радиален и аксиален . Тия признаци говорят за наличие и на двата .
Дано да съм лош пророк .
Може да провериш и за луфт в оста . Погледни за радиален и аксиален . Тия признаци говорят за наличие и на двата .
Дано да съм лош пророк .
Re: Passat B5 1.9 TDI 110hp AFN '96 омасляване на тръба
Наскоро сменях горивния филтър и майстора каза, че е свалял тръбите след кулера и най вероятно от там са се омаслили отвън. Проверих всичките скоби - стегнати са добре. Другите връзки също са наред, няма спукано. Маслото не го пипа редовно го следя. Ще погледна тези дни за луфт, преди време беше отказало турбото и влизаше в авариен режим след 120км но бяха вакуум маркучите. Тогава майстора каза, че има лек луфт но не било фатално. Колата няма катализатор избушен е и е върнат обратно кожуха, възможно ли е от това да се чува шум при по сериозно настъпване?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 113 госта