Здравейте момци!
Баща ми купи Венто 1.9 ТДИ с 2 проблема. Единият е, че грешката 01268, която излиза на VAG-COM не може да се изчисти. Изчетох всички теми тук за тази грешка, но всички имат някакви допълнителни симптоми. В моят случай има само едно нещо (не съм сигурен дали е свързано с тази грешка), което я придружава. Турбото не се чува да дърпа въздух, да работи като цяло. Колата работи перфектно, поддържа обороти на място без значение студен или топъл двигател, не прекъсва, не тресе двигателя, на 5000 оборота като се форсира работи перфектно, НО грешката няма изчистване и турбото не се чува. Имат ли някаква връзка двете неща? Възможно ли е помпата да не дърпа достатъчно гориво за включването на турбото? Някакви идеи?
VW Vento 1.9 TDI 90 к.с. fault code 01268
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Vento 1.9 TDI 90 к.с. fault code 01268
Провери си тайминга и количеството гориво на помпата.
Re: VW Vento 1.9 TDI 90 к.с. fault code 01268
На VAG-COM всичко е наред. Включително количеството на гориво и тайминга. Но не схващам има ли някаква връзка на грешката с не-свистенето на турбото?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Vento 1.9 TDI 90 к.с. fault code 01268
Направи един лог на 3,8 и 11 канал.А вървежа проненил ли се е?1Z ли е кода на мотора?
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: VW Vento 1.9 TDI 90 к.с. fault code 01268
Tурбото ти НЕтрябва да се чува ако си с 1z мотор.
Колкото до грешката....проблем в ел. блока на помпата (много възможен при 1z моторите,), центровка или стоп машинка.
Колата тресе ли при ускорение?
Колкото до грешката....проблем в ел. блока на помпата (много възможен при 1z моторите,), центровка или стоп машинка.
Колата тресе ли при ускорение?
Re: VW Vento 1.9 TDI 90 к.с. fault code 01268
Извинявам се за забавеният отговор, но последните 2 дни оправях гърнето.
Тествахме с друг ел. блок на помпа - грешката пак не се изчиства. Сменихме клапана, който е в долната част на помпата и се усеща лека промяна в ускорението. По-късно ще проверя номера на двигателя. Относно тресенето - няма го нито на 1500 оборота в движение нито на 4500, нито на място като си работи. Запалването е като с кибрит, докато чукна ключа вече е запалила. Проблема с грешката не знам дали е наложителен да се оправя, тъй като не мога да разбера дали е свързан с другия проблем. А другият проблем е следния: паля колата, потеглям, натискам педала до долу и колата набира мудно до 2000-2300 оборота, от там нататък като включи турбото "отлита". Не знам грешката дали излиза защото отчита някакъв проблем, който пречи на колата да ускорява на ниски обороти, или проблема с ускорението няма нищо общо с грешката.
Центровка на помпата направихме докато е вързан компютъра с VAG-COM. Количеството на впръскването е в идеални норми. Вчера погоних малко до 160. Върви перфектно с едното изключение - ускорението до малко над 2000 оборота. Махнахме катализатора (беше задръстен отвсякъде), турбото си работи, запалването е отлично, няма никакво тресене, "давене", нищо.
Не съм сигурен дали ако купя нова помпа и я сменя ще се оправи проблема. Да не излезе нещо друго и да сменя вече работеща помпа. Всичко по диагностиката с VAG-COM е в норма.
Кода на двигателя е AHU.
Update:
Сменено ГНП изцяло (не само електрониката). Сменен горивен и маслен филтър. Работещ клапан, който отваря турбината. Тоците са наред, вакумния клапан няма грешка...
Грешката 01268 се изчисти, но остана проблема с ускорението. Възможно ли е износен съединител да причинява мудното ускорение?
Тествахме с друг ел. блок на помпа - грешката пак не се изчиства. Сменихме клапана, който е в долната част на помпата и се усеща лека промяна в ускорението. По-късно ще проверя номера на двигателя. Относно тресенето - няма го нито на 1500 оборота в движение нито на 4500, нито на място като си работи. Запалването е като с кибрит, докато чукна ключа вече е запалила. Проблема с грешката не знам дали е наложителен да се оправя, тъй като не мога да разбера дали е свързан с другия проблем. А другият проблем е следния: паля колата, потеглям, натискам педала до долу и колата набира мудно до 2000-2300 оборота, от там нататък като включи турбото "отлита". Не знам грешката дали излиза защото отчита някакъв проблем, който пречи на колата да ускорява на ниски обороти, или проблема с ускорението няма нищо общо с грешката.
Центровка на помпата направихме докато е вързан компютъра с VAG-COM. Количеството на впръскването е в идеални норми. Вчера погоних малко до 160. Върви перфектно с едното изключение - ускорението до малко над 2000 оборота. Махнахме катализатора (беше задръстен отвсякъде), турбото си работи, запалването е отлично, няма никакво тресене, "давене", нищо.
Не съм сигурен дали ако купя нова помпа и я сменя ще се оправи проблема. Да не излезе нещо друго и да сменя вече работеща помпа. Всичко по диагностиката с VAG-COM е в норма.
Кода на двигателя е AHU.
Update:
Сменено ГНП изцяло (не само електрониката). Сменен горивен и маслен филтър. Работещ клапан, който отваря турбината. Тоците са наред, вакумния клапан няма грешка...
Грешката 01268 се изчисти, но остана проблема с ускорението. Възможно ли е износен съединител да причинява мудното ускорение?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта