Здравейте колеги, миналия ден реших да си проверя какво ми е състоянието на климатроника!
Закачиха ми колата на няква модерна машина, казаха ми че нямам проблем с системата и ми я напълниха!
Резултата беше невероятен но само за два дена!
Та тези майстори като отидох при тях ми казаха че проблема ми бил в перката и затова нямам студено!
Някой който е наясно да помогне дали не ме будалкат или фриона просто си е изтекал!



Пасат Б5.5 1.9тди 131к.c 2004г. - не включва перката
- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5 1.9тди 131к.c 2004г. - не включва перката
А перката върти ли се? Можеш да видиш лесно, намира се отпред в ляво като застанеш срещу вдигнатия капак. Климатика/троника трябва да работи в режим различен от ECON.
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Пасат Б5.5 1.9тди 131к.c 2004г. - не включва перката
Колега щом са ти пълнили фреон значи че от някъде ти изтърва.Затова си имал студено когато си имал и фреон.По добре не го пускай без фреон че е вредно за компресора.Върви пак при същите майстори да ти проверят фреона и отстранят проблема с теча.Развалят се накрайниците от където се зарежда. По компетентно мнение ще даде колегата zfa 159.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пасат Б5.5 1.9тди 131к.c 2004г. - не включва перката
Интересно ако има пробив през който фреона да избяга само за два дни как изобщо са напълнили и вакумирали системата,то може и да е възможно, но определено не е етично да вземеш парите на човек като знаеш че пак ще изтече 
Всички коли които съм карал ако няма налягане на фреон компресора не тръгва, така че не виждам как колегата ще успее да го подкара за да се развали,а пък това за повреждащите се накрайници няма да го коментирам....

aliyatin.com написа:По добре не го пускай без фреон че е вредно за компресора.....Развалят се накрайниците от където се зарежда.
Всички коли които съм карал ако няма налягане на фреон компресора не тръгва, така че не виждам как колегата ще успее да го подкара за да се развали,а пък това за повреждащите се накрайници няма да го коментирам....

- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5 1.9тди 131к.c 2004г. - не включва перката
Аз не разбрах каква е връзката с перката. Перката или се върти или не се върти - какъв проблем може да има с работеща перка?
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5 1.9тди 131к.c 2004г. - не включва перката
Здравейте
Връзката е една малка "глупост" която пази системата от по сериозни повреди .Датчика за налягане в системата ( има налягане - пуска компресор ; има работещ компресор - електрониката пуска охлаждането . няма налягане - електрониката решава че нищо няма нужда да се пуска ) .По този начин и със тази "гупост" се запазва компресора от повреда поради липса на газ в системата ( а със него циркулира и масло което смазва елементите на компресора) Няма масло ....... скоро си търсим нов компресор ( една шапка пари ).
В този ред на мисли , тези колеги със скъпата високо технологична и модерна машина просто са ви прибрали едни 50 100 лева :(
В климатични системи (херметични) не следва да има сериозни пропуски на газ :( ако има то те следва да се намерят къде са точно , да се ремонтират ( дюза за зареждане /подмяна на игли) или О пръстени /подмяна , изпарители "радиатори" маркучи и тръбопроводи е желателно да се подменят с нови (здрави) ремонта на тези елементи не винаги е успешен и качествен :( но всеки решава според наличните финикиски знаци.
Пропуска се търси с неутрален газ и реагент , който се въвеждат след като системата се изпразни и вакуумира . След подмяна на елемент системата задължително трябва да се вакуумира за да се отстранят всякакви елементи на влага , проверява се под вакум или под налягане за херметичност и едва тогава се добавя маслото за компресора и газта (фреона) .
Но следвайки тези процеси опитайте се да пресметнете колко време би отнело ремонта на една автомобилна система, съпоставено със 15 мин 100 лева и следващият. :( Още повече че клиента научил тази пътечка в най добрият случай след полови до една година пак ще дойде да донесе стотачка. Не е красиво но за съжеление е истина :((((
Връзката е една малка "глупост" която пази системата от по сериозни повреди .Датчика за налягане в системата ( има налягане - пуска компресор ; има работещ компресор - електрониката пуска охлаждането . няма налягане - електрониката решава че нищо няма нужда да се пуска ) .По този начин и със тази "гупост" се запазва компресора от повреда поради липса на газ в системата ( а със него циркулира и масло което смазва елементите на компресора) Няма масло ....... скоро си търсим нов компресор ( една шапка пари ).
В този ред на мисли , тези колеги със скъпата високо технологична и модерна машина просто са ви прибрали едни 50 100 лева :(
В климатични системи (херметични) не следва да има сериозни пропуски на газ :( ако има то те следва да се намерят къде са точно , да се ремонтират ( дюза за зареждане /подмяна на игли) или О пръстени /подмяна , изпарители "радиатори" маркучи и тръбопроводи е желателно да се подменят с нови (здрави) ремонта на тези елементи не винаги е успешен и качествен :( но всеки решава според наличните финикиски знаци.
Пропуска се търси с неутрален газ и реагент , който се въвеждат след като системата се изпразни и вакуумира . След подмяна на елемент системата задължително трябва да се вакуумира за да се отстранят всякакви елементи на влага , проверява се под вакум или под налягане за херметичност и едва тогава се добавя маслото за компресора и газта (фреона) .
Но следвайки тези процеси опитайте се да пресметнете колко време би отнело ремонта на една автомобилна система, съпоставено със 15 мин 100 лева и следващият. :( Още повече че клиента научил тази пътечка в най добрият случай след полови до една година пак ще дойде да донесе стотачка. Не е красиво но за съжеление е истина :((((

Re: Пасат Б5.5 1.9тди 131к.c 2004г. - не включва перката
Благодаря ти колега за изчерпателния отговор! Просто тези момчета си ме излъгаха и сега търсят по вола теле,че перката ми не работи!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта