Здравейте колеги,
колата е голф 4, арл и за втори път чупи турбо.
Първият път целият кардридж беше за смяна и направо купих нова турбина, сега крива ос + счупени перки.
Та в момента имам гт1749вб и гт1752вб.
Виждам, че е пълно с обяви за турбини от 6 цилиндровите двигатели на ауди -2,5 - които също са и на доста приемлива цена.
Въпроса ми е може ли да се направи хибрид от такава турбина, колко ще ми струва, има ли смисъл или направо да търся 1749вб, макар че много трудно се намират и са доста по-скъпички. :)
Благодаря предварително.
голф 4 ARL, може ли да се направи такъв хибрид vnt17/20
- plamen_kolev_94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Априлци
- Контакти:
- atanas.atanasov1
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 12 дек 2015 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 ARL, може ли да се направи такъв хибрид vnt17/20
Нещо не те разбрах, имаш 1749вб от АРЛ и 1752вб от нещо си... Предполагам 1749 е счупената турбина, ако 1752 ти е здрава слагай я направо за какво ти трябва да правиш хибрид който е същия като голямата турбина? Ако искаш здрава турбина слагай "гтб" вече ти си решаваш дали да е 1756 или 2260 но и двете турбини са по добри от гт1749вб и са на сходни цени.
Впрочем знам кой продава такива.
Впрочем знам кой продава такива.
- plamen_kolev_94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Априлци
- Контакти:
Re: голф 4 ARL, може ли да се направи такъв хибрид vnt17/20
Всъщност имам 2 счупени турбини - едната от АРЛ-а, другата от "нещо си".
А за човека който продава такива- моля пиши ми на ЛС. :)
А за човека който продава такива- моля пиши ми на ЛС. :)
- atanas.atanasov1
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 12 дек 2015 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 ARL, може ли да се направи такъв хибрид vnt17/20
Ами за да направиш хибрид ти трябват здрави турбини ☺ така , че не си струва да даваш пари за ремонт и после още веднъж за хибрида. Ще ти пратя линк с обявите за турбините за които ти споменах.
човека има 3 броя гтб 2260 и 3бр 1756 аз ти препоръчвам да вземеш по малката ако смяташ да си караш колата всеки ден и най вече в градски условия.
човека има 3 броя гтб 2260 и 3бр 1756 аз ти препоръчвам да вземеш по малката ако смяташ да си караш колата всеки ден и най вече в градски условия.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 4 ARL, може ли да се направи такъв хибрид vnt17/20
За 2260 трябват дюзи, иначе не можеш я въртя с оригиналните. Ще почне да надува късно, когато е повече дебита на газовете. Истината е ГТБ 1756, но си е доста преправка да се монтира. Просто за тези дюзи няма смисъл от по-голяма, освен да се увеличи лага друг ефект няма да се постигне.
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: голф 4 ARL, може ли да се направи такъв хибрид vnt17/20
Ти преди нали беше счупил турбина 1749vb .Сподели ,че вкарва масло в кулъра . После беше вземал някаква 1752vb с престърган охлюв 52' на нещо си 500 и ... лв (може да се бъркам) . И така си бръмчеше . После сподели , че сега с 1752 колата е ОК . Тази първата каза , че ти я бяха откраднал от багажника със инструменти и все салтанати. Аз те "успокоих" , че на мен ми откраднаха цялата кола (ако може да се нарече успокоение ) .
Та сега как се появи още една турбина ?
За да правиш хибрид , ти трябва здрава турбина . Маха се студения охлюв с перката и се слага такъв от 2052v (2.5 tdi 150/180 коня) . После баланс . дасе види дали има биене или няма . Здрава турбина трудно се намира . В същност " всички " са перфектни . Има такива "без луфт" и "допустим луфт" (поне според масата продавачи) . Луфта в втулката трябва да е 4 стотни (3 стотни е абсолютния минимум) . Когато турбината загрее оста се разширява и заклинва във втулката .
Рециклирани на турбини . Имена няма да споменавам . Не съм конфликтна личност и не ми се търпят размислите и страстите на чат маниаци !!!! Ползвал съм услугите на форумни майстори и все нещо не уцелвам . Луфта огромен ( десети ) а се предлага за перфектно . 10-15 хиляди трябва направо банкет да вдигаш . Правил съм си труда да отварям счупени и "рециклирани" турбини . Вътре всичко Китайско . Лагерите от 15 $ комплекта . Cartridge ( централна част) 98 $ . Не съм им правил химичен анализ , но на око са само бронз . На тегло ... голяма разлика . За графит и дума да не става.
М/у другото за такъв ремонт взимат 600 лв . За смяна на лагери без ос и перка 300 лв . За мен това е "луда" работа .
Извод :
Рециклиране - много трябва да имаш доверие на рециклиращия.
Втора ръка - Тръгваш да търсиш и опипваш луфта . Търси се по - малко износена . За 1749vb покупка по интернет ... меко казано комично .
Избора е твой !!!
Поздрави .
Та сега как се появи още една турбина ?
За да правиш хибрид , ти трябва здрава турбина . Маха се студения охлюв с перката и се слага такъв от 2052v (2.5 tdi 150/180 коня) . После баланс . дасе види дали има биене или няма . Здрава турбина трудно се намира . В същност " всички " са перфектни . Има такива "без луфт" и "допустим луфт" (поне според масата продавачи) . Луфта в втулката трябва да е 4 стотни (3 стотни е абсолютния минимум) . Когато турбината загрее оста се разширява и заклинва във втулката .
Рециклирани на турбини . Имена няма да споменавам . Не съм конфликтна личност и не ми се търпят размислите и страстите на чат маниаци !!!! Ползвал съм услугите на форумни майстори и все нещо не уцелвам . Луфта огромен ( десети ) а се предлага за перфектно . 10-15 хиляди трябва направо банкет да вдигаш . Правил съм си труда да отварям счупени и "рециклирани" турбини . Вътре всичко Китайско . Лагерите от 15 $ комплекта . Cartridge ( централна част) 98 $ . Не съм им правил химичен анализ , но на око са само бронз . На тегло ... голяма разлика . За графит и дума да не става.
М/у другото за такъв ремонт взимат 600 лв . За смяна на лагери без ос и перка 300 лв . За мен това е "луда" работа .
Извод :
Рециклиране - много трябва да имаш доверие на рециклиращия.
Втора ръка - Тръгваш да търсиш и опипваш луфта . Търси се по - малко износена . За 1749vb покупка по интернет ... меко казано комично .
Избора е твой !!!
Поздрави .
- plamen_kolev_94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Априлци
- Контакти:
Re: голф 4 ARL, може ли да се направи такъв хибрид vnt17/20
Здравей колега,
да не се бъркаш - бях с 1749вб(даже ако не се лъжа щях да ти я пращам за части) Приятел си купи голф 4, 110к. от Италия, който беше с хибридна турбина(и не беше настроен добре, ако изобщо е бил настройван, знам само, че имаше така нареченият power box), пушеше доста и имаше наистина голям лаг. Та по темата - и него го сполетя моето нещастие с чупене на турбо - разликата обаче, че неговият охлюв не беше наранен, а моя беше-дори колеги ми казваха, че на теория тази турбина дори да се рециклира е много възможно да остане лагава.
Миналата седмица намерих обява в продавалник за турбо части на доста добри цени, звъннах момчето беше румънец, български почти не говори, но за сметка на това говори английски.
Поръчах цял картридж "kode" и отделно перка с ос + компресорна перка - отново "kode"(да си имам :D)
Цената е 130евро за картриджа и 45евро за 2-те перки и оста.
За картриджа ми дава година гаранция, перките нямат :)
Поздрави
да не се бъркаш - бях с 1749вб(даже ако не се лъжа щях да ти я пращам за части) Приятел си купи голф 4, 110к. от Италия, който беше с хибридна турбина(и не беше настроен добре, ако изобщо е бил настройван, знам само, че имаше така нареченият power box), пушеше доста и имаше наистина голям лаг. Та по темата - и него го сполетя моето нещастие с чупене на турбо - разликата обаче, че неговият охлюв не беше наранен, а моя беше-дори колеги ми казваха, че на теория тази турбина дори да се рециклира е много възможно да остане лагава.
Миналата седмица намерих обява в продавалник за турбо части на доста добри цени, звъннах момчето беше румънец, български почти не говори, но за сметка на това говори английски.
Поръчах цял картридж "kode" и отделно перка с ос + компресорна перка - отново "kode"(да си имам :D)
Цената е 130евро за картриджа и 45евро за 2-те перки и оста.
За картриджа ми дава година гаранция, перките нямат :)
Поздрави
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 4 ARL, може ли да се направи такъв хибрид vnt17/20
Тъкмо ще ни кажеш колко ще изкара след рециклажа
За справка само ще кажа за мойта турбинка, която е същия модел.. Миналата година свалях колектори за чистене, проверих луфта, не беше малък, може би около десета. После я чипосах, имам над 10 000км с чипа и наскоро пак я погледнах за луфт и нямаше промяна. Чипа ми е без издевателства, за да кара по-дълго все пак колата е евридейка. На 1.55 бара холд налягане е надута с пушеци. За справка Сеат Ибиза Купра 1.9 160к.с е със същата турбина само че ARL е на 1.47 бара, а BPX е на 1.55 бара налягане.
При 1.55 налягане турбото ми прави пикове до 1.8-1.9. Мисълта ми е че ако е надута на 1.7 на първа, втора ще прави пикове над 2.0 бара
Прави си сметката колко ще изкара при тези пикове, но все пак зависи и от дясното краче
И как тъй тоя голф не съм го виждал в Ловеч

За справка само ще кажа за мойта турбинка, която е същия модел.. Миналата година свалях колектори за чистене, проверих луфта, не беше малък, може би около десета. После я чипосах, имам над 10 000км с чипа и наскоро пак я погледнах за луфт и нямаше промяна. Чипа ми е без издевателства, за да кара по-дълго все пак колата е евридейка. На 1.55 бара холд налягане е надута с пушеци. За справка Сеат Ибиза Купра 1.9 160к.с е със същата турбина само че ARL е на 1.47 бара, а BPX е на 1.55 бара налягане.
При 1.55 налягане турбото ми прави пикове до 1.8-1.9. Мисълта ми е че ако е надута на 1.7 на първа, втора ще прави пикове над 2.0 бара


И как тъй тоя голф не съм го виждал в Ловеч

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта