Изчетох форумът колкото успях и за съжаление не намерих решение ,защото имам буквално от всичките теми който съм прочел по малко съвпадение ,но симптомите съвпадат до толкова че само ми дава още идеи от каде може да е проблемът.
Да си дойдем на думата ,преди месец си купих Голфчето ,уж много хубаво уж приятел ми го намери УЖ УЖ УЖ.
Пъво Турбината въобще не работела ,толкова задръстена ,датчик за температура ,нов дебитомер и т.н. Смених всичко взех го , и по начало имаше проблем ,който монтьорът ми каза че може да е от дебитомера ,гаснеше в движение ,без никва причина ,или въобще не пали.
Да ма как я взех пак угасна и всеки път като угасне чакам 1 2 минути и пали от 1/4 звъртане.Отначало реших че дава на късо ,понеже се е случвало да премигне таблото ,без да го вкл карах почна пак да гасне .Имам съсед със същият ма 90 коня и той си има вагком ,закачихме я и се оказа че няма връзка към тон модули ,abs и кво ли не ,отчита ги но при опит за логин не може да се върже въобще към тях .Другият момент ,казаха ми че има вариант да е от датчик на колянов вал ,ма това отпадна ,после имобилайзер ,но не свети на таблото и не дава грешки та и това отпадна.Сега ми казват че е нафтовата помпа влиза въздух , или от горивната ,защото последният път като загасна отворих капакът и имаше много малко нафта и главно въздух ,но изчаквам и си пали и до следващо гаснене си се държи супер.Проблемът ми е че много идеи и вариант ми казват ,а в крайна сметка проблемът не се решава и набивам ли набивам пари.
Това със не връзването към някой модули ,ми е интересно може ли да е причината ,и допълнително ABC както не се връзва ,то явно от там нещо яко се гаври ,защото аз ABC на тази кола не съм усетил въобще.Предполагам има още доста неща който може да се окаже че не работят ,а ми писна да ходя наляво надясно и да ми казват ми може би това или онова.

