
1.9 Арл Турбо
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 11 апр 2016 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
1.9 Арл Турбо
Счупи ми се турбото на Арла и искам да попитам каква е разликата в цената между рециклирано турбо и хибридно турбо което да стане с чип около 200-215 коня
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 Арл Турбо
според мен много зависи кое ти се е счупило от турбото. Ако е леш - зимаш друго, ако ти се е разбило - правиш него хибрид и действаш
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9 Арл Турбо
immortalstz написа:Счупи ми се турбото на Арла
С чип ли е този АРЛ? Пък дори да имаш чип, ако се сложи хибрид, пак трябва да се ремапва.
Тази турбина за която питаш е GT1752VB. Ползва се студения охлюв и перката от GT2052v и топлата част от GT1749VB. Твоята турбина също може да се рециклира и да се направи хибрид, но трябва да не е окопала охлювите.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 11 апр 2016 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 Арл Турбо
Да с чип е но мисля след оправяне на турбото да ида да му сложат от TST racing дано е само турбото, защото при палене колата къди синьо/бяло и се менят оборотите
Оборотите при палене са 903 без климатроник/и гори на място 800мл-900мл/100 по ваг ком и с климатикроник надхвърля 1л/100
Оборотите при палене са 903 без климатроник/и гори на място 800мл-900мл/100 по ваг ком и с климатикроник надхвърля 1л/100
Re: 1.9 Арл Турбо
200 и нагоре коне с подобно турбо са мираж. Иначе разликата в рециклирането и хибридизирането на твоята турбина е между 150 и 300 лв, освен студена перка от 2052 може да сложиш и гтх перка. Ако сложиш гтб турбо ще си в пъти по-доволен отколкото да се занимаваш с тези архаични турбини, ама ти си знаеш
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 11 апр 2016 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 Арл Турбо
чакам майстора да ми се обади и ще говоря с него какво може да направи дано не ми каже някви луди цени и други проблеми :(
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9 Арл Турбо
hvp800 написа:200 и нагоре коне с подобно турбо са мираж
АРЛ със сток турбото с чип на 1.55 налягане става 185 кончета без проблем.
На 1.7 налягане подминава 200 коня и със сток турбината, вече друг въпрос е колко ще кара ако десния педал е постоянно до долу


Re: 1.9 Арл Турбо
Защо според теб от Гарет не са се сетили да направят гт1752вб ами са се ограничили до 49....?
И още един въпрос, ако караш колело със скорости как ще си по-бърз- ако задния зъбак е по-голям, или по-малък ?
И последно, карал съм три дизелови и две бензинови коли с хибридно турбо.... повече няма го правя
И още един въпрос, ако караш колело със скорости как ще си по-бърз- ако задния зъбак е по-голям, или по-малък ?
И последно, карал съм три дизелови и две бензинови коли с хибридно турбо.... повече няма го правя
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9 Арл Турбо
hvp800 написа:...
Е ти сега изпитваш ли ме

Защо не са се сетили, ами защото топлата част е не по-малко важна или не са мислили че искаме да изтаваним дюзите на АРЛ-а

С по-малък заден зъбак ще си по-бърз, но трябва да си по-здрав в краката в баирите

Е чакай сега, то и аз няма да сложа такова турбо, просто човека пита и му отговаряме, за да са ясни нещата нали така?

Re: 1.9 Арл Турбо
Колега къде си оставил колата да я правят,че имам чуствтото че нещо не е както трябва с моето турбо преди кихаше а сега много рядко киха,и искам да го прегледат
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 46 госта