шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Има ли някой колега, който е правил горното упражнение и след това да е преминал на немски тюф. На път съм да направя точно това, обаче не знам ще има ли последици след това. Колата е шкода октавия 2 помпа дюза 2.0 тди без ДПФ.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Няма как да минеш на немски технически преглед с това, което си написал. Германия е страната с най-строг контрол на всички агрегати по автомобила. Там за ръжда по веждата няма да минеш, да не говорим за катализаторите и за рециркулацията на отработените газове.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Нов ЕГР е малко над 100 Е и се сменя за 15-20 мин. Без ЕГР разходът е по-висок и двигателят загрява по-бавно.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
ssssl написа:Нов ЕГР е малко над 100 Е и се сменя за 15-20 мин. Без ЕГР разходът е по-висок и двигателят загрява по-бавно.
Моя си работи отлично, обаче ще ходя до един майстор да сменя разни работи по колата и предложи да го махне софтуерно.
За загряването не знам дали ще се отрази, обаче за разхода няма как да се вдигне, премахва се един поток от вреден въздух и колата получава само богат на кислород въздух, а то това не променя картата на горивото.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
megatronS написа:Няма как да минеш на немски технически преглед с това, което си написал. Германия е страната с най-строг контрол на всички агрегати по автомобила. Там за ръжда по веждата няма да минеш, да не говорим за катализаторите и за рециркулацията на отработените газове.
А това не е вярно, много зависи къде минаваш на Тюф, имам колеги с такива барутарници, които минават на тюф, че направо се чудя. Обаче не знам колко са им чувствителни газ анализаторите. С ръжда обаче се минава без проблем на тюф, който живее в Германия знае какви ръждавелници се карат тук, защото зимата се хвърля много сол и други боклуци. Аз мойта кола нея взех от Германия, въпреки че живея тук от 5 години вече и живот и здраве и другата няма да е от Германия или още по лошо Австрия.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
А смисъла на темата какъв е ?
Първо питаш може ли да минеш преглед, после сам си отговаряш, че можело
Първо питаш може ли да минеш преглед, после сам си отговаряш, че можело
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Неее ставаше дума че за ръжда може да се мине, за газовете не зная дали може, затова питам. Няма кой да те спре за ръжда, това не е техническа неизправност. Ако ръждата е на тръбичките за спирачките примерно тогава няма да мине да.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Аз знам, че и с ръждата е тегаво, но с отработените газове как ще станат работите?
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Абе една камара араби "правят" прегледи.....нали ги виждам....Бг номер две. Вече не е оная Германия , която познавате.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Аз имам една колежка която наскоро мина тюф с едно бмв от 95та е то беше цялото надупчено с дупки от ръжда, аз не можах да повярвам. Има сигурно някой познат и минава по лесно, знам ли.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Щом мислиш, че може отиди и мини. Ако е за експортен TUV, там нещата стоят по различен начин. Ако все пак някои успее да премине с проблемен автомобил при арабин или какъвто и да е там извънземен, това не означава, че всичко е приключило. Ако някъде ти направят проверка и то за видими с просто око неща, ще ти спрат автомобила веднага от движение и ще те пратят пак на преглед, но не където искаш ти, а където ти кажат и тогава първо няма как да минеш и второ за да минеш ще ти връчат един малък списък с проблеми и части, които трябва да отстраниш, за да покриеш изискванията, а повярвай ми хич няма да е евтино. Да не говорим и за глобата, която ще отнесеш. Такъв е закона в Германия, а който иска нека сам да си решава.
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това
Каква проверка ще му направят?Иди при някои българин,арабин,поляк,руснак или турчин.Какво питаш въобще като уж живееш в Германия и би трябвало да знаеш кво става.А и като гледам питаш и сам си отговаряш.Авто парка в Германия не е много по различен от където и да било другаде.Пълно е със морги по пътя.Нищо не ти пречи да си караш и с Бг. регистрация.5 години си карам и не ми дреме.Спирали са ме полицай и нищо.Питат ме за регистрацията правя се,че не ги разбирам.Пишат ми акт за нарушението (примерно за не правилно спиране или нещо подобно) и това е.Интересно като ме видят с българска регистрация ме питат дали не знам турски.Сигурно е заради многото мангали в Германия.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта