шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот blade84 » Съб 11 юни 2016 20:09


Има ли някой колега, който е правил горното упражнение и след това да е преминал на немски тюф. На път съм да направя точно това, обаче не знам ще има ли последици след това. Колата е шкода октавия 2 помпа дюза 2.0 тди без ДПФ.




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот megatronS » Пон 13 юни 2016 10:09


Няма как да минеш на немски технически преглед с това, което си написал. Германия е страната с най-строг контрол на всички агрегати по автомобила. Там за ръжда по веждата няма да минеш, да не говорим за катализаторите и за рециркулацията на отработените газове.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот ssssl » Пон 13 юни 2016 15:57


Нов ЕГР е малко над 100 Е и се сменя за 15-20 мин. Без ЕГР разходът е по-висок и двигателят загрява по-бавно.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот blade84 » Пон 13 юни 2016 18:15


ssssl написа:Нов ЕГР е малко над 100 Е и се сменя за 15-20 мин. Без ЕГР разходът е по-висок и двигателят загрява по-бавно.

Моя си работи отлично, обаче ще ходя до един майстор да сменя разни работи по колата и предложи да го махне софтуерно.
За загряването не знам дали ще се отрази, обаче за разхода няма как да се вдигне, премахва се един поток от вреден въздух и колата получава само богат на кислород въздух, а то това не променя картата на горивото.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот blade84 » Пон 13 юни 2016 18:20


megatronS написа:Няма как да минеш на немски технически преглед с това, което си написал. Германия е страната с най-строг контрол на всички агрегати по автомобила. Там за ръжда по веждата няма да минеш, да не говорим за катализаторите и за рециркулацията на отработените газове.

А това не е вярно, много зависи къде минаваш на Тюф, имам колеги с такива барутарници, които минават на тюф, че направо се чудя. Обаче не знам колко са им чувствителни газ анализаторите. С ръжда обаче се минава без проблем на тюф, който живее в Германия знае какви ръждавелници се карат тук, защото зимата се хвърля много сол и други боклуци. Аз мойта кола нея взех от Германия, въпреки че живея тук от 5 години вече и живот и здраве и другата няма да е от Германия или още по лошо Австрия.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот 110afn » Пон 13 юни 2016 18:55


А смисъла на темата какъв е ?
Първо питаш може ли да минеш преглед, после сам си отговаряш, че можело


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот blade84 » Пон 13 юни 2016 19:04


Неее ставаше дума че за ръжда може да се мине, за газовете не зная дали може, затова питам. Няма кой да те спре за ръжда, това не е техническа неизправност. Ако ръждата е на тръбичките за спирачките примерно тогава няма да мине да.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот 110afn » Пон 13 юни 2016 19:20


Аз знам, че и с ръждата е тегаво, но с отработените газове как ще станат работите?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот samo_pechka » Пон 13 юни 2016 19:45


Абе една камара араби "правят" прегледи.....нали ги виждам....Бг номер две. Вече не е оная Германия , която познавате.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот blade84 » Пон 13 юни 2016 20:01


Аз имам една колежка която наскоро мина тюф с едно бмв от 95та е то беше цялото надупчено с дупки от ръжда, аз не можах да повярвам. Има сигурно някой познат и минава по лесно, знам ли.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот megatronS » Пет 17 юни 2016 9:44


Щом мислиш, че може отиди и мини. Ако е за експортен TUV, там нещата стоят по различен начин. Ако все пак някои успее да премине с проблемен автомобил при арабин или какъвто и да е там извънземен, това не означава, че всичко е приключило. Ако някъде ти направят проверка и то за видими с просто око неща, ще ти спрат автомобила веднага от движение и ще те пратят пак на преглед, но не където искаш ти, а където ти кажат и тогава първо няма как да минеш и второ за да минеш ще ти връчат един малък списък с проблеми и части, които трябва да отстраниш, за да покриеш изискванията, а повярвай ми хич няма да е евтино. Да не говорим и за глобата, която ще отнесеш. Такъв е закона в Германия, а който иска нека сам да си решава.


Потребителски аватар
manchorov
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: шкода октавия 2 2.0 тди без ДПФ премахване на ЕГР и преминаване на Тюф след това

Мнениеот manchorov » Съб 18 юни 2016 0:07


Каква проверка ще му направят?Иди при някои българин,арабин,поляк,руснак или турчин.Какво питаш въобще като уж живееш в Германия и би трябвало да знаеш кво става.А и като гледам питаш и сам си отговаряш.Авто парка в Германия не е много по различен от където и да било другаде.Пълно е със морги по пътя.Нищо не ти пречи да си караш и с Бг. регистрация.5 години си карам и не ми дреме.Спирали са ме полицай и нищо.Питат ме за регистрацията правя се,че не ги разбирам.Пишат ми акт за нарушението (примерно за не правилно спиране или нещо подобно) и това е.Интересно като ме видят с българска регистрация ме питат дали не знам турски.Сигурно е заради многото мангали в Германия.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта