Днес реших на Пасата 1.9 ТДИ AVF 131 к.с, версия комби да му изчистя ЕГР-а и смукателните колектори. Причината за манипулацията беше ужасно омасляване под самият ЕГР, което се дължеше на спечен 0-пръстен. Замених го със нов пръстен, изчистих колекторите, които имаха 2, 3 мм наслоявания, нова гарнитура, силикон и всичко го сглобих.
За моя радост, не беше плачевно положението със нагарите по ЕГР-а и колекторите, явно предишният собственик си е свършил добре работата.

Реших да пробвам колата, настъпих я сериозно, като ми се струва, че е по-мудна.
Подчертавам, че съм със 17-ки и 3-ма човека и над половината резервоар нафта във колата при теста !
Няма грешки на Ваг Ком-а, живите данни са добре, не съм правил ЛОГ.
Възможно ли е поради ужасно високата температура 34 С на сянка , да оказва влияние на смесообразуването ?
Тоест, горещият въздух е по-беден на кислород, следователно няма добро изгаряне, както и кулера (заводския) не може да охлади адекватно турбото или бъркам?
Нормално ли е за дизел да има този ефект, или имам някакъв проблем?
Благодаря, за отделеното внимание !
