Проблеми с WV Bora 1.9 TDI P.D. 115

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
edberg
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 06 май 2007 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблеми с WV Bora 1.9 TDI P.D. 115

Мнениеот edberg » Нед 06 май 2007 8:42


От август притежавам такав автомобил- 2001 г. Обслужил сам го основно, но след 5 000 км. започнаха проблеми, споменати и в други теми. А именно: на около 3- 3 500 оборота започва да придърпва, трудно достига до 140 км. а преди без проблем даржеше 200. След като започне да придарпва освобождавам от скорост и колата изгасва. Биах по майстори, смених горивен филтар и клапана кам него, смених катализаторното гарне, почистиха турбото, зареждам само от OMV. И колото се оправи. За разлика от всички други случаи при мен проблема се повтори след 3 000км. Отново направиха диагностика и отново компиутара небеше записал грешка. Отново почистиха турбото, като този пат беше дори по- замарсено, отново колото се оправи. Сега, след по- малко от 1 000км. пробемат отново е сащиат. Попадал ли е някои в такава ситуациа и каква може да е причината? Благодаря предварително!




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 06 май 2007 8:51


Ти май сам си си отговорил:

Много ЛОШ дизел имаме в БГ. и ти цапа променливата геометрия на турбото, а лопатките като не може да се завъртят в този по голям ъгъл, колата увисва на дадена скорост...

Сори но това е действителноста в цяла БълХария :lol:


Потребителски аватар
dariya
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Paris

Мнениеот dariya » Нед 06 май 2007 9:52


доколкото знам ,трябва да се из4исти EGRклапана и си провери стоиносттите на дебитомера,а за по пълна консултация колегите да помагат :idea:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 06 май 2007 10:38


на PD моторите има трябва много ама МНОГО хубава нафта просто...препоръчвам ти да не наливаш в колата ами да купуваш в туби по 20л примерно и да я цедиш с чорапогащници и тем подобни във вас...имам приятел с такъв мотор и това горе долу го оправя от проблема със замърсяването...и пречиства не обикновенна нафта ами алпин дизел...виж как ще е с нафтата на опет...наскоро чувам, че там е най-хубавата ама знае ли човек...


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 06 май 2007 16:46


според мен .тези манипулации са пълна измама а ти се превръшташ в "кравата милка"и развързваш кисията .проблема ти е електронен (електри4ески).имате ли си на представа как се цапа турбо и от коя страна се променя геометрията и как и к"во може да я нацапа .моето мнение ;не ходи пове4е в този сервиз .трябва ти 4овек наясно с това което прави .каква диагностика направиха на турбото и на системата 5-10 мин 1-2 цаса свалиха ли в движение параметри(ливе дата)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 06 май 2007 16:52


Самото турбо няма проблем със саждите, но лопатките и механизма на геометрията да.
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html


Много малко си покарал след почистването, това е по-притеснително.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 06 май 2007 17:40


Абе някакси не ми се вярва някой да си карат по 100К км като зареждат където спрат и да не им се зацапва турбото а други на 1-3000км да го чистят!? В тия сервизи май вземат хората за канарчета с това чистене на турбото докато проблема е "някъде наоколо" ама не точно там ! Не е зле да се замислиш по въпроса !


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Нед 06 май 2007 18:19


И аз мисля, че е добре да смени сервиза :) Това, че нафтата в България е лоша, е истина до някъде само, и тя важи за малките бензиностанции.
Проблема вероятно е елементарен, и наистина с една live диагностика може да бъде изолиран.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 06 май 2007 18:52


nasodotcom написа:на PD моторите има трябва много ама МНОГО хубава нафта просто...препоръчвам ти да не наливаш в колата ами да купуваш в туби по 20л примерно и да я цедиш с чорапогащници и тем подобни във вас...имам приятел с такъв мотор и това горе долу го оправя от проблема със замърсяването...и пречиства не обикновенна нафта ами алпин дизел...виж как ще е с нафтата на опет...наскоро чувам, че там е най-хубавата ама знае ли човек...


Ха ха ха,представям си тия "момчета" с колите за по 100 000лв как си карат тубите в багажника и вечер като свалят чорапогащника на поредната "моделка" и казват :
-Айде сега пиленце ти почвай сама а аз отивам да прецедя нафтата на Туарега с това нещо.....! :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Нед 06 май 2007 18:55


Stivi написа:
nasodotcom написа:на PD моторите има трябва много ама МНОГО хубава нафта просто...препоръчвам ти да не наливаш в колата ами да купуваш в туби по 20л примерно и да я цедиш с чорапогащници и тем подобни във вас...имам приятел с такъв мотор и това горе долу го оправя от проблема със замърсяването...и пречиства не обикновенна нафта ами алпин дизел...виж как ще е с нафтата на опет...наскоро чувам, че там е най-хубавата ама знае ли човек...


Ха ха ха,представям си тия "момчета" с колите за по 100 000лв как си карат тубите в багажника и вечер като свалят чорапогащника на поредната "моделка" и казват :
-Айде сега пиленце ти почвай сама а аз отивам да прецедя нафтата на Туарега с това нещо.....! :lol: :lol: :lol:


Точно това си представих и аз
А колега, ходи в сервиз на ПоршеБГ, ако не си ходил, нещо ме съмнява това с честото чистене на Турбо.


edberg
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 06 май 2007 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот edberg » Нед 06 май 2007 18:58


Почистих сондата в резервоара и проблема се реши. Мембраната може да е била залепнала.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 06 май 2007 19:04


edberg написа:Почистих сондата в резервоара и проблема се реши. Мембраната може да е била залепнала.


Е това вече е нещо ново-поне досега никой не беше решил подобен проблем по този начин ! Не е зле да се запомни за в бъдеще понеже повечето съвети започват с "...смени горивния филтър..." а се оказва че понякога причината може да е доста преди него :) Интересно какво е минало през резервоара за тези 6г. та се е запушила сондата !?


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Нед 06 май 2007 21:27


nasodotcom написа:на PD моторите има трябва много ама МНОГО хубава нафта просто...препоръчвам ти да не наливаш в колата ами да купуваш в туби по 20л примерно и да я цедиш с чорапогащници и тем подобни във вас...имам приятел с такъв мотор и това горе долу го оправя от проблема със замърсяването...


И над подобни глупост се мъдри "РАЗБИРАЧ"?!?!
Мисля че е време да се направи нещо по въроса.
Бах мааму, тия от ЛУК, Чесън и Кромид оЙл са големи тъпанари да не се сетят как се "пречиства" нафта :shock


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 06 май 2007 23:39


е ти като си разбирач кво спамиш темата :?: аз му казвам, че ако иска сичко да му е ток и жица да си цеди сам нафтата щото аз лично съм сипвал 300л нафта в туби за рейсове и се наливаше през цедка после няма да ти казвам кво остана точно щото тия на бензиностанциите и в цистерните не им е оферта да филтрират, че и на всичкото отгоре да чистят филтри после...дребните частици, които не развалят бензиновата колонка/помпа се наливат директно и после преебават по-нежните турбини :shock ...като ще се правите пред манекенки по-добре не с тди 115 коня :wink: става дума за голф 4 за ежедневно каране, който да не влиза често в сервизите, а не за туарег с гаранционна поддръжка :!: и разбира се не става дума за цедене с чорапогащник всеки ден казах му как става най-лесно и достъпно "примерно"...има си цедки за бензин, които се слагат преди маркуча на гърлото за по-мераклий...


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 07 май 2007 5:52


nasodotcom написа:е ти като си разбирач кво спамиш темата :?: аз му казвам, че ако иска сичко да му е ток и жица да си цеди сам нафтата щото аз лично съм сипвал 300л нафта в туби за рейсове и се наливаше през цедка после няма да ти казвам кво остана точно щото тия на бензиностанциите и в цистерните не им е оферта да филтрират, че и на всичкото отгоре да чистят филтри после...дребните частици, които не развалят бензиновата колонка/помпа се наливат директно и после преебават по-нежните турбини :shock ...като ще се правите пред манекенки по-добре не с тди 115 коня :wink: става дума за голф 4 за ежедневно каране, който да не влиза често в сервизите, а не за туарег с гаранционна поддръжка :!: и разбира се не става дума за цедене с чорапогащник всеки ден казах му как става най-лесно и достъпно "примерно"...има си цедки за бензин, които се слагат преди маркуча на гърлото за по-мераклий...



Бе де да знам, ама май приказваш напред-назад малко...по-скоро много напред-назад :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milench0, Monyo Monev, tdi fen, vladtod®, владислав и 44 госта