Проблеми с WV Bora 1.9 TDI P.D. 115
Проблеми с WV Bora 1.9 TDI P.D. 115
От август притежавам такав автомобил- 2001 г. Обслужил сам го основно, но след 5 000 км. започнаха проблеми, споменати и в други теми. А именно: на около 3- 3 500 оборота започва да придърпва, трудно достига до 140 км. а преди без проблем даржеше 200. След като започне да придарпва освобождавам от скорост и колата изгасва. Биах по майстори, смених горивен филтар и клапана кам него, смених катализаторното гарне, почистиха турбото, зареждам само от OMV. И колото се оправи. За разлика от всички други случаи при мен проблема се повтори след 3 000км. Отново направиха диагностика и отново компиутара небеше записал грешка. Отново почистиха турбото, като този пат беше дори по- замарсено, отново колото се оправи. Сега, след по- малко от 1 000км. пробемат отново е сащиат. Попадал ли е някои в такава ситуациа и каква може да е причината? Благодаря предварително!
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
на PD моторите има трябва много ама МНОГО хубава нафта просто...препоръчвам ти да не наливаш в колата ами да купуваш в туби по 20л примерно и да я цедиш с чорапогащници и тем подобни във вас...имам приятел с такъв мотор и това горе долу го оправя от проблема със замърсяването...и пречиства не обикновенна нафта ами алпин дизел...виж как ще е с нафтата на опет...наскоро чувам, че там е най-хубавата ама знае ли човек...
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
според мен .тези манипулации са пълна измама а ти се превръшташ в "кравата милка"и развързваш кисията .проблема ти е електронен (електри4ески).имате ли си на представа как се цапа турбо и от коя страна се променя геометрията и как и к"во може да я нацапа .моето мнение ;не ходи пове4е в този сервиз .трябва ти 4овек наясно с това което прави .каква диагностика направиха на турбото и на системата 5-10 мин 1-2 цаса свалиха ли в движение параметри(ливе дата)
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Самото турбо няма проблем със саждите, но лопатките и механизма на геометрията да.
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
Много малко си покарал след почистването, това е по-притеснително.
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
Много малко си покарал след почистването, това е по-притеснително.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Абе някакси не ми се вярва някой да си карат по 100К км като зареждат където спрат и да не им се зацапва турбото а други на 1-3000км да го чистят!? В тия сервизи май вземат хората за канарчета с това чистене на турбото докато проблема е "някъде наоколо" ама не точно там ! Не е зле да се замислиш по въпроса !
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
nasodotcom написа:на PD моторите има трябва много ама МНОГО хубава нафта просто...препоръчвам ти да не наливаш в колата ами да купуваш в туби по 20л примерно и да я цедиш с чорапогащници и тем подобни във вас...имам приятел с такъв мотор и това горе долу го оправя от проблема със замърсяването...и пречиства не обикновенна нафта ами алпин дизел...виж как ще е с нафтата на опет...наскоро чувам, че там е най-хубавата ама знае ли човек...
Ха ха ха,представям си тия "момчета" с колите за по 100 000лв как си карат тубите в багажника и вечер като свалят чорапогащника на поредната "моделка" и казват :
-Айде сега пиленце ти почвай сама а аз отивам да прецедя нафтата на Туарега с това нещо.....!



- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Stivi написа:nasodotcom написа:на PD моторите има трябва много ама МНОГО хубава нафта просто...препоръчвам ти да не наливаш в колата ами да купуваш в туби по 20л примерно и да я цедиш с чорапогащници и тем подобни във вас...имам приятел с такъв мотор и това горе долу го оправя от проблема със замърсяването...и пречиства не обикновенна нафта ами алпин дизел...виж как ще е с нафтата на опет...наскоро чувам, че там е най-хубавата ама знае ли човек...
Ха ха ха,представям си тия "момчета" с колите за по 100 000лв как си карат тубите в багажника и вечер като свалят чорапогащника на поредната "моделка" и казват :
-Айде сега пиленце ти почвай сама а аз отивам да прецедя нафтата на Туарега с това нещо.....!![]()
![]()
Точно това си представих и аз
А колега, ходи в сервиз на ПоршеБГ, ако не си ходил, нещо ме съмнява това с честото чистене на Турбо.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
edberg написа:Почистих сондата в резервоара и проблема се реши. Мембраната може да е била залепнала.
Е това вече е нещо ново-поне досега никой не беше решил подобен проблем по този начин ! Не е зле да се запомни за в бъдеще понеже повечето съвети започват с "...смени горивния филтър..." а се оказва че понякога причината може да е доста преди него

- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
nasodotcom написа:на PD моторите има трябва много ама МНОГО хубава нафта просто...препоръчвам ти да не наливаш в колата ами да купуваш в туби по 20л примерно и да я цедиш с чорапогащници и тем подобни във вас...имам приятел с такъв мотор и това горе долу го оправя от проблема със замърсяването...
И над подобни глупост се мъдри "РАЗБИРАЧ"?!?!
Мисля че е време да се направи нещо по въроса.
Бах мааму, тия от ЛУК, Чесън и Кромид оЙл са големи тъпанари да не се сетят как се "пречиства" нафта

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
е ти като си разбирач кво спамиш темата
аз му казвам, че ако иска сичко да му е ток и жица да си цеди сам нафтата щото аз лично съм сипвал 300л нафта в туби за рейсове и се наливаше през цедка после няма да ти казвам кво остана точно щото тия на бензиностанциите и в цистерните не им е оферта да филтрират, че и на всичкото отгоре да чистят филтри после...дребните частици, които не развалят бензиновата колонка/помпа се наливат директно и после преебават по-нежните турбини
...като ще се правите пред манекенки по-добре не с тди 115 коня
става дума за голф 4 за ежедневно каране, който да не влиза често в сервизите, а не за туарег с гаранционна поддръжка
и разбира се не става дума за цедене с чорапогащник всеки ден казах му как става най-лесно и достъпно "примерно"...има си цедки за бензин, които се слагат преди маркуча на гърлото за по-мераклий...




-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
nasodotcom написа:е ти като си разбирач кво спамиш тематааз му казвам, че ако иска сичко да му е ток и жица да си цеди сам нафтата щото аз лично съм сипвал 300л нафта в туби за рейсове и се наливаше през цедка после няма да ти казвам кво остана точно щото тия на бензиностанциите и в цистерните не им е оферта да филтрират, че и на всичкото отгоре да чистят филтри после...дребните частици, които не развалят бензиновата колонка/помпа се наливат директно и после преебават по-нежните турбини
...като ще се правите пред манекенки по-добре не с тди 115 коня
става дума за голф 4 за ежедневно каране, който да не влиза често в сервизите, а не за туарег с гаранционна поддръжка
и разбира се не става дума за цедене с чорапогащник всеки ден казах му как става най-лесно и достъпно "примерно"...има си цедки за бензин, които се слагат преди маркуча на гърлото за по-мераклий...
Бе де да знам, ама май приказваш напред-назад малко...по-скоро много напред-назад

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milench0, Monyo Monev, tdi fen, vladtod®, владислав и 44 госта