Здравейте, колеги.
От около година съм собственик на B6 2.0 TDI DSG. Известно време след покупката колата започна да влиза в авариен режим след около 3000 rpm след това стана и малко по-мудна и тази пролет исках да реша този проблем... Първо започнахме с раздвижване на уейстгейта, после с почистване на геометрията на турбината (на компа показваше, че пренадува) и в крайна сметка се оказа, че просто самата турбина си беше износена (имаше следи и по перката и по лопатките на геометрията)
Преди 2-3 седмици го смених (с употребявано, но читаво от приятел) колата наистина започна да върви доста по-добре не влизаше в авариен режим и така до тук добре...
В последните дни обаче в жегите, прибирах се от Турция и на митницата колата беше запалена 20тина минути понеже беше доста топло и имах нужда от климатизация на място, при потегляне изпуши изведнъж яко черно за около 1-2 сек и колата стана осезаемо по-мудна, доокато се прибера (в Ямбол около 70 км) върви си криво-ляво и на първия светофар, на който спрях при потегляне вече беше в авариен режим, но този път за разлика от многото други нямаше никаква индикация на таблото, нито чек нито лампата за подгрева.... Направо при майстора - диагностика - грешки в MAP-сензора и дебитомера .... След малко главоблъсканици се оказа, MAP-a - сменихме го (оригинален BOSH 87 лв), хепи-енд колата "литна" отново... прибирам се, започвам да товаря багажа за морето, потегляме наложи се 5-10 мин да работи на място и познай... колата пак "заспа". Лампи по таблото не светят, вървеж няма....
Оставам жената и детето и пак към майстора (това около 19:30ч.), след обстойна диагностика набива грешка в една от веригите на MAP-a (явно има 2 - A и B) и турбината на обороти показва налягане 1.6 бара (което било невъзможно). На всичкото отгоре грешката излиза при запалване и излизане от авариен режим няма.
Майстора каза, че мирише на някакъв електрически проблем, лошо контактуване на букси или закъсан кабел, дори и компютър евентуално за смяна
Как да е... взех на колата на баща ми колата, стигнахме и така....
Понеже последните дни нямам време да се занимавам, но си карам колата всеки ден няма абсолютно никакви проблеми сега, но ме е страх да тръгна някъде по жегите искам да попитам някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?!?
Имах преди B5 и с него колко драми.... не бяха турбини, скоростни кутии, счупен клапан и сега започна пак... Ама пусти Пасатници все към тях ме влече :)



Passat B6 2.0 tdi влиза в Авариен режим!
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 2.0 tdi влиза в Авариен режим!
Народа не се научи.... Отиваш при дилъра, ти се правят ремонта и после тестват. Тоест не плащаш хаотични смени на части и проби.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 13:46
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 06 2.0 TDI BKP
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 tdi влиза в Авариен режим!
гоKrasimirMartinov написа:Народа не се научи.... Отиваш при дилъра, ти се правят ремонта и после тестват. Тоест не плащаш хаотични смени на части и проби.
Благодаря Ви!
Мнението Ви изключително много ми помогна, как не се сетих.....


- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Passat B6 2.0 tdi влиза в Авариен режим!
Колега закачете колата в движение да се види какво се случва.
За мене проблемът звучи като на ДПФ,имаш ли ДПФ на тая кола?
За мене проблемът звучи като на ДПФ,имаш ли ДПФ на тая кола?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта