Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
jonin
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.

Мнениеот jonin » Вто 04 окт 2016 10:47


Здравейте!
Отскоро забелязах теч от ГНП, но сутрин си палеше. Два дни не бях ползвал колата и като пробвах на следващата сутрин и няма палене. Заредих акумулатора през нощта и после на сутринта след малко въртене запали. Закарах колата при майстор, който смени всички уплътнения на ГНП (или поне така каза). На следващата сутрин проблема с паленето си остана. След много въртене успях да запаля. Карах я, колата си върви. Тази сутрин след много въртене изобщо не запали. Мислите ли, че в ГНП е причината или къде да я търся?




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.

Мнениеот bobitur » Вто 04 окт 2016 16:05


Горивния филтър с тройника ли е? От там много често дърпа въздух. Спри я на наклон със задницата нагоре.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.

Мнениеот vlado_tonev » Вто 04 окт 2016 16:17


Огледай много хубаво пак ГНП-то за теч отдолу


jonin
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.

Мнениеот jonin » Вто 04 окт 2016 22:25


bobitur написа:Горивния филтър с тройника ли е? От там много често дърпа въздух. Спри я на наклон със задницата нагоре.


Миналата година го смених с обикновен, че влизаха много мехурчета по маркуча и тогава се оправи.

vlado_tonev написа:Огледай много хубаво пак ГНП-то за теч отдолу


Ако успея да запаля ще гледам пак за теч.


jonin
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.

Мнениеот jonin » Сря 05 окт 2016 12:00


Да добавя нови симптоми. Колата понякога губи мощност. Натискам до 3000+ оборота, а вървежа е муден. При следваща проба се отпушва и си дърпа както трябва. Някакви предположения?


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.

Мнениеот bobitur » Сря 05 окт 2016 13:56


При н75 се оправя като върнеш газта, докато при дебитомер иска рестарт от ключа. Чеква ли ти подгрева преди старт, да не би реле 106 да не дава контакт на еку-то. Виж центровката да не е прехвърлила зъб. Друго не се сещам. На ваг два ли някакви грешки?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта