Здравейте!
Отскоро забелязах теч от ГНП, но сутрин си палеше. Два дни не бях ползвал колата и като пробвах на следващата сутрин и няма палене. Заредих акумулатора през нощта и после на сутринта след малко въртене запали. Закарах колата при майстор, който смени всички уплътнения на ГНП (или поне така каза). На следващата сутрин проблема с паленето си остана. След много въртене успях да запаля. Карах я, колата си върви. Тази сутрин след много въртене изобщо не запали. Мислите ли, че в ГНП е причината или къде да я търся?
Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.
Горивния филтър с тройника ли е? От там много често дърпа въздух. Спри я на наклон със задницата нагоре.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.
Огледай много хубаво пак ГНП-то за теч отдолу
Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.
bobitur написа:Горивния филтър с тройника ли е? От там много често дърпа въздух. Спри я на наклон със задницата нагоре.
Миналата година го смених с обикновен, че влизаха много мехурчета по маркуча и тогава се оправи.
vlado_tonev написа:Огледай много хубаво пак ГНП-то за теч отдолу
Ако успея да запаля ще гледам пак за теч.
Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.
Да добавя нови симптоми. Колата понякога губи мощност. Натискам до 3000+ оборота, а вървежа е муден. При следваща проба се отпушва и си дърпа както трябва. Някакви предположения?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Vento 1996г, 1.9 TDI, 1Z мотор, 90 к.с. Не пали сутрин.
При н75 се оправя като върнеш газта, докато при дебитомер иска рестарт от ключа. Чеква ли ти подгрева преди старт, да не би реле 106 да не дава контакт на еку-то. Виж центровката да не е прехвърлила зъб. Друго не се сещам. На ваг два ли някакви грешки?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта