Здравейте колеги, надявам се отново да ми помогнете да си реша проблема

, накратко преди 2-3 месеца колата започна да работи на три цилиндъра, да трака, да не върви, да тресе, започна да се скапва. Мислех, че е от дюзите, но майстора, при който отидох каза, че е от разпределителния вал. Оказа се прав. Сменихме вала повдигачите, маслото и филтрите и колата започна да работи по-добре, но започнаха другите проблеми. Преди да сменим вала при студен двигател колата палеше от раз при всякакви температури, след смяната започна да пали от 2-ри, 3-ти 4-ти път, в зависимост от температурата на въздуха. Когато запали пуши синкаво. Другия проблем е, че няма никаква тяга в ниските обороти(до към 2000), все едно нещо я запушва и едвам набира, няма никаква динамика, а когато оборотите стигнат 3000-3200 колата изведнъж започва да придърпва и тресе забива муцуната и спира да върви. Обясних на майсторите за проблема с паленето и те ми казаха, че най-вероятно взема въздух от някъде системата и връща гориво (преди време имах такъв проблем с връщане на горивото и сложих клапан да не се връща обратно горивото). Закарах колата вчера при друг майстор, той каза че според него двигателя не е зацепен както трябва. Отидох пак при майстора, който ми сменя вала, закачи я на компютъра момчето, показа ми някакви стойности и каза, че бил зацепен добре според него и според компютъра. Оставих му колата да види как пали сутрин и днес я взех. Според него трудното палене се дължи на гумичките на дюзите и трябвало да се сменят, защото от никъде другаде според тях не взимала въздух, а липсата на тяга било защото турбото имало проблем и трябвало да се сваля и да се отремонтира, обясниха ми , че геометрията едвам се движила и забивала. Въпроса е дали в действителност е възможно да са такива проблемите или просто не е зацепен двигателя както трябва, защото преди да сменя вала освен, че тресеше и не вървеше, нямах проблеми с паленето? Помагайте, че вече се виждам в чудо с тази кола.
